Vanaf 20 april kan ik niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
eerste week van april kan niet ( ik jarig en vlaakje trouwen) tweede week zijn hun vast ook nog helemaal druk met in luvv zijn enzo
daarna ergens
daar zit precies nog een weekend tussen toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 20 april kan ik niet meer
nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zit precies nog een weekend tussen toch?
Sorry ik heb soms een levenquote:
dat verzet je maar evenquote:
Gaat niet. Ik dan naar een metalfestival.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat verzet je maar even
Want? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 20 april kan ik niet meer
3 weken naar Amerikaquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Wat ga je doen?
Overleg je dan niet met je relatie?
quote:
Zonder mij?quote:
Iemand van de meet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij?
Wie mag ik dan nemen in die tijd?
er is altijd een oplossingquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
eindelijk 1 lichtpuntje, ohra heeft mijn verzekering opgezegd en krijg mijn geld terug (lees net mailtje van tussen persoon)zal nog wel paar weken duren mja eindelijk schot in de zaak
-punt van vandaag is dat ik te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk over 2wkn het advies ga krijgen om weer te beginnen met anti depressiva
Wut?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
check out die zonnebloem in het quickreply vak
Betekent advies dan ook dat je t weer móet slikken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
eindelijk 1 lichtpuntje, ohra heeft mijn verzekering opgezegd en krijg mijn geld terug (lees net mailtje van tussen persoon)zal nog wel paar weken duren mja eindelijk schot in de zaak
-punt van vandaag is dat ik te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk over 2wkn het advies ga krijgen om weer te beginnen met anti depressiva
wat doe je dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
weekend van 6/7 maart kan ook niet
dwingen kunnen ze het niet maar zoals ik nu ben willen ze niet dat ik aan pillen begin voor mijn adhd omdat ik dan waarschijnlijk in een emotioneel gat stort, mijn adhd is het motortje die zorgt dat ik door blijf gaan waar andere allang waren gestopt. dan is dus de vraag wat is wijsheid. ik wil van mijn adhd af maar voordat dat gebeurd moet ik eerst emotioneel stabiel zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Betekent advies dan ook dat je t weer móet slikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |