Arme meidquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Plums het volgende:
Meh poetsvrouwen die je huis poetsen zijn stom als je lekker rustig alleen wilt ontbijten en tv-hangen![]()
En allergietabletjes vergeten en dan weer snipverkouden zijn is óók niet leuk! En geil zijn maar geen sex is ook vet stom![]()
Wat een ochtend![]()
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Plums het volgende:
Meh poetsvrouwen die je huis poetsen zijn stom als je lekker rustig alleen wilt ontbijten en tv-hangen![]()
En allergietabletjes vergeten en dan weer snipverkouden zijn is óók niet leuk! En geil zijn maar geen sex is ook vet stom![]()
Wat een ochtend![]()
Ochtendsex gevolgd door vet lekker ontbijt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme meid![]()
Moet ik even langskomen om je op te vrolijken?
't is niet eens mijn zooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zeg
Tegen de tijd dat ik bij jou kom is het geen ochtend meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ochtendsex gevolgd door vet lekker ontbijt ?
[..]
't is niet eens mijn zooien daarnaast zei ik 'als ik rustig alléén wil ontbijten'
![]()
dat noemen ze "luxe probleem"quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zeg
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou kom is het geen ochtend meerEen wipje na de lunch is ook goed hoor. En daarna een middagdutje
plums is heel flexibel hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoor
Mijn moeder zeurt dan ook elke keer weer over haar spullen/papieren die ze niet meer terug vindt. Zuchtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het echt niet trekken als iemand mijn spullen zou gaan lopen schoonmaken en opruimendan nog liever zelf, hoe erg ik dat huishoudelijke gedoe ook haat
Da's wel sexyquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Cyntiaa het volgende:
^^ Ik heb sinds gister een 3 mm plugje in mijn linkeroor! Beetje jammer dat het lastig is met bellen
Jij moet nog eens naar Zwolle komen héquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Mijn moeder zeurt dan ook elke keer weer over haar spullen/papieren die ze niet meer terug vindt. Zucht
En voor sex maak ik wel tijd ja
[..]
Da's wel sexy
belluh met je rechteroor, problem solvedquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Cyntiaa het volgende:
^^ Ik heb sinds gister een 3 mm plugje in mijn linkeroor! Beetje jammer dat het lastig is met bellen
Ik bel altijd met links op mijn werkquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
belluh met je rechteroor, problem solved
Mooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoor
Dordrechtquote:
Ach ja waarom ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |