Dat is eigenlijk best wel een briljant plan. Kan ik er mooi een teringzooi van maken tot die tijd, zorgen jullie voor de kat en is mijn huis weer netjes als ik terug komquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vet
je mag ons ook gewoon je sleutels geven hoorruimen we weer netjes op voordat we weg gaan
Neem jij eerst mij maar eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij?
Wie mag ik dan nemen in die tijd?
ik heb om een of andere duistere reden laatst paint van mn pc verwijderd, dus ik kan ff geen prinscreeentje maken. Maar er staat bij mij echt al een uur een plaatje van n zonnebloem ipv eenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
die zonnebloem bedoelde ikhebben jullie m niet?
het is een complot
Klik er eens op... Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet in een topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
heb er een feedback topic over gemaaktal vind ik m wel gezellig, mn bloempje
dan krijg ik gewoon dequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klik er eens op... Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet in een topic
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan krijg ik gewoon de![]()
quote:
egoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m echt niet delen
Zeg ik zal 's efkes op oe komme drumme me munne tampeloerus ja, little drummer girl!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m echt niet delen
jij bent brabants?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik zal 's efkes op oe komme drumme me munne tampeloerus ja, little drummer girl!
stiekem ben jij de grootste sloerie van ons allemaalquote:
maar hij prikt niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stiekem ben jij de grootste sloerie van ons allemaal
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |