Als je jou kamer eens op zou ruimen past ie prima !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom heb ik hem hier nu ook niet in huis.. heb er hier gewoon geen plek vooranders had ik wel weer een of ander beestje gehad
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je jou kamer eens op zou ruimen past ie prima !
ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe braampje weet dat jij je kamer op moet ruimen
Ik heb ;m niet live gezien, hoorde 't van mn baasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
dat was toch dat dierenmishandelingsding van 20x 20 cm ofzoeen keer een topic over gezien.. kooi was zo groot als een halve schoenendoos ofzo
en werd beschreven als hamsterparadijs
JIJ en ANGEL?quote:
wie is desbetreffende angel en waarom is het zo WHUT?quote:
Ang3l isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie is desbetreffende angel en waarom is het zo WHUT?
Ik weet dat helemaal niet, maar ze hapte prima dus het moet wel zo zijn. Overigens antwoorde ik niet omdat ik de hele middag op de schitbaar heb gelegen dus...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe braampje weet dat jij je kamer op moet ruimen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ang3l iskijk: Ang3l fantopic
en 't is gewoon whut omdat ik t niet verwachtte
Zekerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie man
goed bezig baby!
t blijft een mooie manquote:
Spam!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor de liefhebbers.... gayfeest
http://www.discostick.nl/ elke maand in den haag (dit keer in club op de hoek van mijn straat lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |