Ik zet mijn vallen vast uit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en zomaar in het wild![]()
verstop je ze wel een beetje subtiel?quote:
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstop je ze wel een beetje subtiel?
anders vind ik het bi'renmishandeling
ik, een dromerig hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofd
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roeptquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik, een dromerig hoofd?
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
beachwelcome back
het coc in zwolle is tofgoed plan!
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roept
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoor
staat genoteerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag je me komen halen![]()
en autorijden is idd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of ik moet de auto van mijn ouders een weekend mogen lenen, daar kan naast mij nog 4 man in, kwee niet hoeveel randstad lui er zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
Nee, juist nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet beledigd hopelijk?
heeyquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wrom dah?
En murmeli, wrom haat jij mannen,
Ik ruik verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?![]()
3x in 2 maanden door dezelfde kerel. moet je even teruglezen naar 28 januari. toen wilden jullie nog collectief naar voorburg afreizen om hem in elkaar te slaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |