Ik zet mijn vallen vast uit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en zomaar in het wild![]()
verstop je ze wel een beetje subtiel?quote:
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstop je ze wel een beetje subtiel?
anders vind ik het bi'renmishandeling
ik, een dromerig hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofd
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roeptquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik, een dromerig hoofd?
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
beachwelcome back
het coc in zwolle is tofgoed plan!
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roept
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoor
staat genoteerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag je me komen halen![]()
en autorijden is idd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of ik moet de auto van mijn ouders een weekend mogen lenen, daar kan naast mij nog 4 man in, kwee niet hoeveel randstad lui er zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
Nee, juist nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet beledigd hopelijk?
heeyquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wrom dah?
En murmeli, wrom haat jij mannen,
Ik ruik verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?![]()
3x in 2 maanden door dezelfde kerel. moet je even teruglezen naar 28 januari. toen wilden jullie nog collectief naar voorburg afreizen om hem in elkaar te slaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?
hoe dan en waarom, en waarom heb je nu spijt? en ehhh...beseffen wat je mist geloof ik niet meer in. dat zei mn exvriendje ook, maar een week later maakt ie het weer uit. je mist de aandacht gewoon, en als je die weer hebt, dan val je weer gewoon in je oude gevoel, namelijk dat je niks om haar geeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
lekkere kerel dan.
Ikzelf haat vrouwen omdat:
Ik iemand afgewezen heb op nogal een kutmanier, maar nu besef wat ik mis en eigenlijk spijt heb
Daar ben ik stiekem wel bang voor, dat dat het is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe dan en waarom, en waarom heb je nu spijt? en ehhh...beseffen wat je mist geloof ik niet meer in. dat zei mn exvriendje ook, maar een week later maakt ie het weer uit. je mist de aandacht gewoon, en als je die weer hebt, dan val je weer gewoon in je oude gevoel, namelijk dat je niks om haar geeft.
als je er stiekum al bang voor bent, dan zal dat het wel zijn denk ik. vertrouw op je eigen intuitie. je wijst iemand niet af omdat je haar zo geweldig vindt....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem wel bang voor, dat dat het is.
Aargh ik weet het gewoon niet
quote:
Het is nogal lastig uit te leggen gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je er stiekum al bang voor bent, dan zal dat het wel zijn denk ik. vertrouw op je eigen intuitie. je wijst iemand niet af omdat je haar zo geweldig vindt....
probeer toch maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niks
[..]
Het is nogal lastig uit te leggen gewoon
Bang voor reacties van de omgevingquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
probeer toch maar.
waarom wees je haar af?
wat voor reacties? wat is er met haar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Bang voor reacties van de omgeving
Owja dat weet ik nog, maarem, doe jezelf dit nu geen vierde keer aan? Anders kom ik ipv hem jou slaan, met een flinke dosis gezond verstand in me handquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3x in 2 maanden door dezelfde kerel. moet je even teruglezen naar 28 januari. toen wilden jullie nog collectief naar voorburg afreizen om hem in elkaar te slaan
waarom ben je dan bang voor de reacties van je omgeving als je iets met haar begint?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Beach het volgende:
Er is helemaal niks mis met haar.
Maar dat laatste is idd zo.
Weet ik niet...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom ben je dan bang voor de reacties van je omgeving als je iets met haar begint?
hehe nee hoor doe ik niet weer. ik heb ook gemeen tegen hem gedaan. ook een beetje om hem ervoor te behoeden om het nog eens te proberen bij mequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Owja dat weet ik nog, maarem, doe jezelf dit nu geen vierde keer aan? Anders kom ik ipv hem jou slaan, met een flinke dosis gezond verstand in me hand
En ik vind het niet leuk voor je
hehehe.....quote:
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nee hoor doe ik niet weer. ik heb ook gemeen tegen hem gedaan. ook een beetje om hem ervoor te behoeden om het nog eens te proberen bij me
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijGegarandeert dat je daarna de rest van je leven niks meer van mannen wilt weten
erm op welk manier bedoel je dat??quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijGegarandeert dat je daarna de rest van je leven niks meer van mannen wilt weten
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen zou dat misschien kloppenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?
Weltrustenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
me offline, bedje in, morgen om 5 uur weer op.... voel me echt belabberd vandaag.... psychische stress is omgezet naar lichamelijk ziek
sterkte KZquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
me offline, bedje in, morgen om 5 uur weer op.... voel me echt belabberd vandaag.... psychische stress is omgezet naar lichamelijk ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |