quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
met mij gaat het wel goed hoor, vorige week vrij geweest maar heb nu alweer gevoel aan vakantie toe te zijn LDG.
* zoekt in het donkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker![]()
* littledrummergirl doet het licht uit
We gaan naar het CoC, als je dat geen probleem vindtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Braamyo het volgende:ik kan ook 16/17 april
Ben ik ook welkom
wa dah?quote:Op donderdag 25 februari 2010 06:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan naar het CoC, als je dat geen probleem vindt
Komt Cynt daar ook een keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officiele homovereniging. Hun cafe in Zwolle schijnt de leukste van Nederland te zijn.
Die in Eindhoven is iig geen ruk aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officiele homovereniging. Hun cafe in Zwolle schijnt de leukste van Nederland te zijn.
Ik lees regelmatig dat die van Zwolle DE tofste is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die in Eindhoven is iig geen ruk aan.
Woon 1 strata verderop en ben er echt maar 2x geweest
Ja ik post in het bi topic.quote:
Dat heet hier thee drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik post in het bi topic.
Nee ik ga je niet beffen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik post in het bi topic.
Nee ik ga je niet beffen.
Owh nou dan kijk ik wel ff!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over nu, maar over 1,5 maand![]()
![]()
Mja daar moest ik gister aan denken toen ik tegen een oud collega zei: Wij gaan eerdaags weer eens thee drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja daar moest ik gister aan denken toen ik tegen een oud collega zei: Wij gaan eerdaags weer eens thee drinken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Tijdje geleden![]()
Gaat er ook iemand van hier naar Pann 17 april?
Nee niet eensquote:
me rug is herstellende maar ondertussen gehoord dat ik me baan kwijt ga raken en gister kwamen ze met het advies om weer anti depressiva te slikkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe gaat het meid? Wat beter qua gezondheid?
Ooh sterktequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me rug is herstellende maar ondertussen gehoord dat ik me baan kwijt ga raken en gister kwamen ze met het advies om weer anti depressiva te slikkenen nu door alle stress weer ziek aan het worden
Is net een meet geplanned op die datum, wat denk jequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Tijdje geleden![]()
Gaat er ook iemand van hier naar Pann 17 april?
Zie pmquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is net een meet geplanned op die datum, wat denk je![]()
knuffelquote:
Helaas, maar zo'n 3 bi mannen in dit topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben zich inmiddels nog waty sexy mannen aangemeld?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben zich inmiddels nog waty sexy mannen aangemeld?
Oehquote:
O het is een echte!quote:
en zomaar in het wildquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het is een echte!
Ik dacht dat het een per ongelukke voorbijganger was die reageerde op de lekkere mannen post
Oeh, een echte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |