Een baan komt vanzelf wel, gewoon doorgaan (zoals Barry altijd al zei)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja door blijven solliciteren, net weer 1tje de deur (nja de mail) uit gedaan
1voordeel is dat het vakantiewerk seizoen er weer aan komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een baan komt vanzelf wel, gewoon doorgaan (zoals Barry altijd al zei)
Is beter dan van 1650 naar 0....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dat bedrag zou betekenen...... van 1650netto naar 1150 netto dat kan ik niet opvangen.....
consquentie is hetzelfde, failliet, ik kan dat niet opvangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Is beter dan van 1650 naar 0....
En intussen kun je consequent verder soliciteren...:P
Maar het is nog steeds beter op tevangen als een teruggang van ¤ 1650 naar ¤ 0quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dat bedrag zou betekenen...... van 1650netto naar 1150 netto dat kan ik niet opvangen.....
hoelaat was ik welkom straksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer thuisweekend!
vanavond lekker een avondje nikschillen op de bank met een filmpje en een wijntje denk ik. Morgen feesten
en zondag brakken waarschijnlijk
dan ga je natuurlijk lekker chillen met haarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oeh
sorry krijg net sms mn eigenste chick is onderweg naar Roffa
da's 500 euro en inderdaad moeilijk zelf op te vangen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat wel ja....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:57 schreef NEGERZOEN het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds beter op tevangen als een teruggang van ¤ 1650 naar ¤ 0
ik ga nu al kijken hoe ik bepaalde dingen kan opvangen.... ipv 70euro per week 60euro voor leuke dingen en boodschappen en kan ik gelijk mijn verjaardag opvangen in budget ghehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's 500 euro en inderdaad moeilijk zelf op te vangen...
denk dat je even iemand moet zoeken (of zelf doen als dat lukt) om samen je uitgaven op een rijtje te zetten en dan schrappen. abbonnementen eruit, boodschappen 1x per week en bij de aldi, etc etc.... nibud heeft vast wel meer dan zulke tips op hun website. oh en spullen verkopen die je niet meer gebruikt wil vaak ook helpen. en kijken of je wat kan bijbeunen. bied jezelf aan om mensen met de computer te helpen, ga kinderen met huiswerk helpen, op iemands katten passen, anything om in ieder geval de schade te beperken.
maar hoe dan ook blijft het kut. hopelijk is de ww niet nodig.
Dat heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb geen spaargeld, ik heb schuld....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehadMijn spaargeld is na de periode van werkloos zijn echt helemaal op.
Als mijn ouders vorig jaar niet hadden geholpen ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb geen spaargeld, ik heb schuld....
Dat geluk heb ik inderdaad dat ze dat willen en kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net echt de indruk dat de ouders van KZ dr gaan helpen
maar wel fijn van de verzekering meis
en de zomer komt er weer aan, kan je gratis leuke dingen doen, buiten in het park zitten met het eten en drinken dat je anders thuis ook zou eten/drinken
ik zie wel hoe het gaat lopen en idd mijn ouders gaan mij niet hepen, kunnen ze financiel ook niet overigens en ik wil het ook niet want dan gaan ze dingen van me verwachtenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net echt de indruk dat de ouders van KZ dr gaan helpen
maar wel fijn van de verzekering meis
en de zomer komt er weer aan, kan je gratis leuke dingen doen, buiten in het park zitten met het eten en drinken dat je anders thuis ook zou eten/drinken
nja dat wil je idd helemaal niet....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zie wel hoe het gaat lopen en idd mijn ouders gaan mij niet hepen, kunnen ze financiel ook niet overigens en ik wil het ook niet want dan gaan ze dingen van me verwachten
jij weet hoe mijn band is met me ouders jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dat wil je idd helemaal niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |