Als ik de positieve variant zou zeggen. zo van Gegarandeerd dat je daarna mij wilt in plaats van hem..... zou je me dan wel gelovenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Plums het volgende:
[..]!
Ook een manier om jezelf aan te prijzen
Jawoor, maar succes niet gegarandeerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannen
Ik heb nog nooit te klagen gehad, maar ik kan uitstekend toneelspelenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?
Daar zul je achter moeten komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm op welk manier bedoel je dat??
Straks wil ik nooit meer wat andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jawoor, maar succes niet gegarandeerd
kwee niet, zul je achter moeten komen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks wil ik nooit meer wat anders
Gaan wij daten dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kwee niet, zul je achter moeten komen...
ik wil het niet daten noemen,quote:
ik denk alleen maar aan sex, jeweettoch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit te klagen gehad, maar ik kan uitstekend toneelspelen
Overigens zij ik niks over het bed.... dus insinueer je nu dingen?
Dat lijkt mij leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik wil het niet daten noemen,
Het is meer de gastvrijheid van mijn kant uit om jou te ontvangen als logee, en jij die dit accepteert of niet....![]()
((ik ben hetro, maar je bent van harte welkom))
quote:
Klinkt goed.... Wanneer heb je zin om langs te komen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk alleen maar aan sex, jeweettoch?
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]ben benieuwd, ken je verder niet dus ik durf (nog) niet te zeggen of het leuk is of niet
![]()
Maarem, ik heb dus alleen in de weekenden tijd, en a.s. weekend ben ik er niet. De leukste stap avond lijkt mij zaterdag avond, en ik ben op zaterdag altijd tot 18:00 in de stadvoordat ik thuis ga eten.
Dus... Prik een zaterdag, dan haal ik je rond 18:00 op bij het (centraal) station middelburg, avond eten, logeerbed etc inbegrepen....
Of je wilt dat ik jou richting op kom ?
Ik doe niet aan datenquote:
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, terug van het sporten... Nu lekker met het laptopje op de bank!
Mooi zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heerlijk! Flink wat Kcal verbrand.. Fijn gevoel! En heerlijk de sauna in geweest.
Ik pak liever iets andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoorde geen datum.... Pak je agenda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |