abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78547875
Ja maar dat is niet echt een goed ontbijt hé... Zo maar ff eitje bakken denk ik!
pi_78548058
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja maar dat is niet echt een goed ontbijt hé... Zo maar ff eitje bakken denk ik!
Dat kan ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:32:19 #278
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78548120
ik nog maar ff pitten.... vnaaf maar moeders toe (heb het niet zo heul erg op haar mja)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78548420
aargh weet nog steeds niet welke telefoon ik moet kiezen en heb nog 3 dagen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_78548514
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh weet nog steeds niet welke telefoon ik moet kiezen en heb nog 3 dagen
Ik weet het
Eentje waarmee je kan bellen en smsen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78548626
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet het
Eentje waarmee je kan bellen en smsen
en internetten, en ik wil een toetsenbordje en een flink scherm en een beetje snelheid en en en
pi_78548661
HTC Touch Pro 2!
pi_78548691
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

en internetten, en ik wil een toetsenbordje en een flink scherm en een beetje snelheid en en en
Zo jij bent veel eisend
14 SHADES OF GREY
pi_78548883
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
HTC Touch Pro 2!
ik hoor juist alleen maar bagger verhalen over htc behalve hier dan, jullie zijn htc fangirls
pi_78548951
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik hoor juist alleen maar bagger verhalen over htc behalve hier dan, jullie zijn htc fangirls
Ik heb ook een HTC (maar dan met een goed besturingssysteem), maar puur uit noodzaak, zodra ik mag verlengen (september) gaat HTC er weer uit en is SE weer welkom
pi_78548957
Ik hou van mijn htc, haha
  zondag 28 februari 2010 @ 13:14:08 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78549433
Zo, dat was de eerste en de laatste mis die ik ooit in Den Bosch heb meegemaakt waarschijnlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_78549464
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was de eerste en de laatste mis die ik ooit in Den Bosch heb meegemaakt waarschijnlijk.
14 SHADES OF GREY
pi_78549468
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Las op de FP dat het er nog al tumelteus aan toe ging?
  zondag 28 februari 2010 @ 13:17:15 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78549528
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Las op de FP dat het er nog al tumelteus aan toe ging?
O die heb ik nog niet gelezen.

Nou ja, nadat de pastoor predikte dat de hostie alleen was voor mensen die de juiste seksualiteit aanhangen ging het er idd ff wat rumoerig aan toe. Man of honderd stond op en verliet de kerk. Ik was het niet eens met alles wat de protesteerders deden (was ook niet allemaal uit naam van de actie), maar wat de pastoor allemaal zei was net zo goed flink provocerend.
L'Amour menaçant:
pi_78549580
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, nadat de pastoor predikte dat de hostie alleen was voor mensen die de juiste seksualiteit aanhangen ging het er idd ff wat rumoerig aan toe. Man of honderd stond op en verliet de kerk. Ik was het niet eens met alles wat de protesteerders deden (was ook niet allemaal uit naam van de actie), maar wat de pastoor allemaal zei was net zo goed flink provocerend.
Ach, in Gods evenbeeld zullen we maar zeggen he
pi_78549608
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tijd om die kerk dan massaal de rug toe te keren
14 SHADES OF GREY
  zondag 28 februari 2010 @ 13:20:30 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78549626
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tijd om die kerk dan massaal de rug toe te keren
Nee dat durf ik niet, dan misbruiken ze me waar ik bijsta.
L'Amour menaçant:
pi_78549656
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat durf ik niet, dan misbruiken ze me waar ik bijsta.
Hahaha
14 SHADES OF GREY
  zondag 28 februari 2010 @ 13:24:08 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78549751
Ik vind, als de Kerk dan inderdaad nu zegt dat alleen mensen met de juiste seksualiteit de hostie mogen hebben, dat ze dan ook de andere regels moeten toepassen en dus ook geen enkele gescheiden man of vrouw nog een hostie mogen geven. Of iemand die geholpen heeft bij euthanasie, of abortus. Voer dan alle regels door, niet de ene wel en de ander niet.

Van de andere kant kon ik me ook doodergeren aan van die potten en nichten die boe gingen roepen. Of een drietal potten in een knalroze gewaad die zo nodig naar voren moesten lopen. Carnaval is al voorbij en DAT soort persoonlijke acties helpen het doel niet, in tegendeel.

Ik heb hele fijne gesprekken gehad met gelovig parochianen van de Sint Jan, oudere mensen, die absoluut vonden dan de pastoor (niet de Bisschop, die durfde niet te preken, die keek toe van achter in de kerk) provocerend bezig was met zijn preek en die ook niet stonden achter de ideeën. Die ons een hand kwamen geven en zeiden dat ze achter onze idealen stonden.

En dat laatste deed me zoveel meer dan die man in die jurk die zei dat we niet juist waren.

Grappig was dat hij zelfs zei dat de kerk modern was
L'Amour menaçant:
pi_78549806
was een keer met ex in de kerk ( mn ouders zijn best gelovig, dus ex en ik mee) toen ze gingen collecteren voor israel... nou hij was me toch verontwaardigd. Hoe konden ze nou toch geld ophalen en zo een oorlog betalen..

tja dat geloven die kerklui nou eenmaal, can't help it
pi_78550020
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind, als de Kerk dan inderdaad nu zegt dat alleen mensen met de juiste seksualiteit de hostie mogen hebben, dat ze dan ook de andere regels moeten toepassen en dus ook geen enkele gescheiden man of vrouw nog een hostie mogen geven. Of iemand die geholpen heeft bij euthanasie, of abortus. Voer dan alle regels door, niet de ene wel en de ander niet.

Van de andere kant kon ik me ook doodergeren aan van die potten en nichten die boe gingen roepen. Of een drietal potten in een knalroze gewaad die zo nodig naar voren moesten lopen. Carnaval is al voorbij en DAT soort persoonlijke acties helpen het doel niet, in tegendeel.

Ik heb hele fijne gesprekken gehad met gelovig parochianen van de Sint Jan, oudere mensen, die absoluut vonden dan de pastoor (niet de Bisschop, die durfde niet te preken, die keek toe van achter in de kerk) provocerend bezig was met zijn preek en die ook niet stonden achter de ideeën. Die ons een hand kwamen geven en zeiden dat ze achter onze idealen stonden.

En dat laatste deed me zoveel meer dan die man in die jurk die zei dat we niet juist waren.

Grappig was dat hij zelfs zei dat de kerk modern was
Die pastoor is gewoon jaloers
14 SHADES OF GREY
  zondag 28 februari 2010 @ 13:40:56 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78550300
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die pastoor is gewoon jaloers
Hij droeg de jurk van hip paars, en had tig mannen achter zich staan... dus als er iemand jaloers zou moeten zijn....
L'Amour menaçant:
  zondag 28 februari 2010 @ 13:41:41 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78550319
Ik sprak 1 van de parochianen daar en die kende 3 van de acolieten die er normaal ook staan... en die zijn alle drie homo. Ze stonden er vandaag niet bij.
L'Amour menaçant:
pi_78551024
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb ook een HTC (maar dan met een goed besturingssysteem), maar puur uit noodzaak, zodra ik mag verlengen (september) gaat HTC er weer uit en is SE weer welkom
SonyEricsson is dé telefoon voor echte bazen.

Al is mijn SonyEricsson wel afkomstig uit een HTC-fabriek.

Goedemorgen iedereen trouwens!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')