Laat maar, schoenen mogen terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
Als we vandaag 1,2 én 3 worden... dan eet ik mijn schoen op
Mwah, echt vlak was het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Ericr het volgende:
Het is wel een tijd waar je jezelf op kan stukbijten, zoveel ruimte liet Lee niet.
Laten we hopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
Het OR wordt nog 2x gebroken: door Bob en daarna door Swen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef beantherio het volgende:
Shit. Die Lee gaat gewoon goud pakken. Hier komt Kramer echt niet aan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
Die heeft zich afgemeld vlak voor de start.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Knallert het volgende:
Geen Fabris?
Jawel, zowel Kramer als De Jong kunnen deze tijd aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef beantherio het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef beantherio het volgende:
Dat is toch niet ondenkbaar?quote:
Swen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik doe hem dat wel na hoor, daar niet van
En jouw probleem is...?quote:
Dat niet maar wel goed opgebouwd, hij liet het even lopen en daarna weer versnellen. Als je iets wil moet je nu sneller openen of hopen dat je ook een paar snelle laatste ronden kan rijden.quote:
Rond de 12:55 of lager...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Yesse het volgende:
Hoeveel rijden Kramer en de Jong normaal eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef beantherio het volgende:
Ze hebben beiden dit jaar al op een langlandbaan ruim sneller dan deze tijd gereden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Yesse het volgende:
Hoeveel rijden Kramer en de Jong normaal eigenlijk?
in je schaatsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ik zou zeker wel sokken dragen onder m'n schaatsen.
kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
En jouw probleem is...?
Beide kunnen dit gewoon aan hoor.
1 rondjes nog welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Kon ik het maar![]()
Ik doe 12 minuten over 1 rondjes![]()
Ja nou! Sven danquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er niet zo zeker van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, zowel Kramer als De Jong kunnen deze tijd aan.
Ja maar anders krijg je zweetvoetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef electronique het volgende:
[..]
in je schaatsen?
dat is nietfijn hoor
32.2 ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef marcodej het volgende:
Wat was de slotronde van Lee nou? Dat heb ik gemist.
Ja, bart zei het dus dan is het waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
En trouwens, die rondjes 27..... daar geloof ik echt geen kont van he
Ik vond zijn kruis wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Wombcat het volgende:
Dat pak van Contin. Net alsof er twee armen en benen over het ijs gaan, zonder lijf.
quote:
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou! Sven dan![]()
Ik typ sneller dan ik denk
De tijd van 12.58,60 heeft ook nog onder in beeld gestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Barca het volgende:
12,58,55 dat zei ik toch. Dat stond op de stadionklok aldus de commentator.
Als ik elke fout die jij maakt ga corrigeren heb ik geen leven meerquote:
Hij is nog jong en schaatst nog niet lang op de langebaan. Dan is er in principe nog progressie mogelijk. Of het er uitkomt, is punt twee. Maar hij kan het Kramer zeker moeilijk maken op de lange afstanden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar goed, hij maakt nu een flinke sprong die Lee... maar wie zegt dat ie dat kan volhouden in de toekomst... aan de top komen is makkelijker dan er te blijven
Zat ik ook aan te denken. Daarnaast vond ik die races met Kramer en hij altijd wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef TommyCarcetti het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Carl Verheijen zich nu voelt. Vloekend op de bank dat hij het beter had gedaan
Uh ja, 100% zeker. De Jong trouwens ook. En het zou me ook niets verbazen als Skobrev er nog onder duikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Denk jij dat kramer beter haalt ?
De darkroom is elders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond zijn kruis wel indrukwekkend
Jij bent echt helemaal losgeslagen hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idd! Mijn moeder zei: das een goed gevulde zak!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zegt ook nog niet veel.quote:
ligt eraan welke schaatsen je draagtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar anders krijg je zweetvoetjes.
Je staat op ijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar anders krijg je zweetvoetjes.
Je kijkt schijnbaar nooit naar schaatsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er niet zo zeker van.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal losgeslagen he
Nee ik ook niet, zoals ik al zei, als je 23 rondjes 35 rijd, kan ik ook eindigen met 27'ers(bij wijze van spreken danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
En trouwens, die rondjes 27..... daar geloof ik echt geen kont van he
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ik elke fout die jij maakt ga corrigeren heb ik geen leven meer
Gaat Kramer opeens een blikje bier opentrekken op het ijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik heb laatst geschaatst, een uurtje, en ik had 10 rondjes ofzo![]()
Maar met een gezellig groepje he
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd! Mijn moeder zei: das een goed gevulde zak!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd! Mijn moeder zei: das een goed gevulde zak!
Mja, ik vind het gewoon dubieus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een sport die niet volwassen genoeg is eerder, smalle top.
Mwah, inderdaad Kramer 100% zeker, De Jong moet het ook kunnen, maar daar ben ik al iets minder zeker van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh ja, 100% zeker. De Jong trouwens ook. En het zou me ook niets verbazen als Skobrev er nog onder duikt.
Ik ben aangenomen voor het entertainmentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Keano het volgende:
Haha jesus, ik lurk hier al anderhalve week mee, maar jij moet echt in elk topic laten blijken dat je homo bent he![]()
Wel vermakelijk zo tussendoor
Ik zie de Jong ook nog wel als vierde eindigen. Bij hem weet je het nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, inderdaad Kramer 100% zeker, De Jong moet het ook kunnen, maar daar ben ik al iets minder zeker van.
Lee in de toekomst de grootste concurrent van Sven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Ericr het volgende:
Blijft natuurlijk fenomenaal om sub 13 te gaan op je 3de 10k.
De laatste jaren is hij enorm constant, vooral op de 10, dus ik zie geen probleem voor Bob.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de Jong ook nog wel als vierde eindigen. Bij hem weet je het nooit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen voor het entertainment
Ja, de incontinentieluiers van Smeets beginnen door te lekken.quote:
Verkapt schopjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Aangezien deze race niet bijzonder is even deze kijken tussendoor indrukwekkend :
![]()
![]()
Heul wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kijkt schijnbaar nooit naar schaatsen?
Hij is het nu al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lee in de toekomst de grootste concurrent van Sven?
quote:Vervanger Fabris mist telefoontje
VANCOUVER - Op de olympische tien kilometer wordt Enrico Fabris niet vervangen. De Italiaan meldde zich kort voor de start af. Patrick Beckert mocht de plaats innemen, maar de Duitser bleek niet direct bereikbaar. Toen die zijn telefoon wel opnam, was het al te laat.
Wat een foute Ekdom-Vulture grapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Daar kan je Cont in
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heul wel!![]()
Het ijs op deze baan is gewoon kloten. Resultaten uit het verleden bieden daarom geen zekerheid voor de toekomst.
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Mja als Kramer hier al eens 12.55 heeft gereden...weet niet of dit nu de beste Kramer is, maar hij moet dan toch wel 12.56 kunnen rijden
Dat is waar, hij is dit seizoen al een stuk stabieler.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
De laatste jaren is hij enorm constant, vooral op de 10, dus ik zie geen probleem voor Bob.
Dus jij zegt dat kramer voor een olympisch record gaat ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.
[..]
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.
Als hij de snelste is vandaag, rijdt hij sowieso een olympische recordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat kramer voor een olympisch record gaat ?
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
Lee is goed bezig voor iemand die nog niet zo lang geleden short tracker was.
Als ie er onder gaat wel, duhquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Als hij wil winnen, zal hij wel moeten. En hij gaat winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik heb het bewaard voor de laatste 3 rittenquote:
Hij zal wel moeten als ie wil winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik ook. Dan had je eerder kunnen versnellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch zo kunt eindigen dan heb je je race toch verkeerd ingedeeld of niet... tenminste dat vind ik altijd
eenschquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch zo kunt eindigen dan heb je je race toch verkeerd ingedeeld of niet... tenminste dat vind ik altijd
Raak nou eens in paniek verdikke!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.
[..]
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.
Duh. Natuurlijk gaat hij daar voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
dat is toch al ranzigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Bob de Jong en Sven Kramer gaan echt wel onder de tijd van die rare Koreaan, anders bestel ik nooit meer Aziatisch eten #OS2010
heeft laatst griep gehad. Heeft zich daarom ook afgemeld voor 1500. In dat licht is dit een hele mooie 10kquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Tassiepassie het volgende:
contin valt me iets tegen
Jullie moeten niet zo panikerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Raak nou eens in paniek verdikke!![]()
Jullie rekenen je allemaal rijk maar het gaat gewoon niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Bob de Jong en Sven Kramer gaan echt wel onder de tijd van die rare Koreaan, anders bestel ik nooit meer Aziatisch eten #OS2010
Sven Kramer komt na hem, dus het wordt heel lastig voor Bob de Jong om te gaan winnen. Kramer kan als geen ander zich vastbijten in een schema.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef bazza180 het volgende:
ben ik de enige die denkt dat bob gaat winnen?
Echt wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.
Obvious trollquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las seks ipv straksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
Ik heb er zin an dat laatste halfuurtje straks
Na de dweil nog twee ritten. Eerst De Jong - Bokko, dan Kramer - Skobrev.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef verzer het volgende:
Hoeaat is die kramert ongeveer aan de beurt?
De Frank Ditrichaanpak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Die heeft niet opgelet bij Engels.quote:I'm getting the beerenburg of the fridge. Already drink somebit for the victory of kramer
Het geeft vooral hoe goed (Koreaanse) shorttrackers zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
Lee is exwereldkampioen op de 3km. :;) Onder andere gewonnen van Ono, dus zeker niet zomaar iemand die ineens begint met schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
dat klopt maar ik heb zo het idee dat bob een kneiter van een 10 gaat rijden en dat sven zich gewoon in bob vergist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sven Kramer komt na hem, dus het wordt heel lastig voor Bob de Jong om te gaan winnen. Kramer kan als geen ander zich vastbijten in een schema.
Zaten wij hier ook al naar te kijken jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Beatrix wel erg goed lijken trouwens
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ga je nou een stayer vergelijken met een sprinter? Of heb je het over shorttrack?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best zin an anders.quote:
Dat zeg ik, de tweede man. Geen koekebakker maar er is dus nog iemand beter dan hemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lee is exwereldkampioen op de 3km. :;) Onder andere gewonnen van Ono, dus zeker niet zomaar iemand die ineens begint met schaatsen.
Is dat niet alleen team estafette?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).
misschien is het nog wel de echte ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Beatrix wel erg goed lijken trouwens
Dat doe je toch geen half uurtje?quote:
Hoezo ben je tweede man als wereldkampioen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de tweede man. Geen koekebakker maar er is dus nog iemand beter dan hem
Bavaria, Warsteiner, Hertog Jan .quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Szura het volgende:
Zo, ik heb er 3 uit m'n bierpakket.
Bavaria, Hertog Jan, Warsteiner.
Hertog Jan sowieso als laatst dus welke wordt mee beginnen?
bob zal de eerst 2400 meter niet voor liggen op die spleetoog maar de race van lee was best grillig daar liggen kansen genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vraag me af of de Jong die Lee kan verslaan?
3km dacht ik. 5 km relayquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).
ik zit elke avond met een spuitbus op de bank, lekker in je gezicht spuitenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap die Axe reclame niet.Hoeze popcorn en Axe, waarom zou je daar tussen moeten kiezen.
Bavaria. Altijd met het slechtste beginnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Szura het volgende:
Zo, ik heb er 3 uit m'n bierpakket.
Bavaria, Hertog Jan, Warsteiner.
Hertog Jan sowieso als laatst dus welke wordt mee beginnen?
Is wel nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga weer even m'n gelukspyama aantrekken.
Je hebt gelijk, maar er is wel een 3 km.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet alleen team estafette?
Tsja... Maar Blokhuijsen faalde niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Montov het volgende:
Wat zal Verheijen balen. Hij ziet Blokhuijsen en Van der Kieft falen op hun afstand. En dat ten koste van de persuit.
Tegen de richting uit rijden, bedoel je?quote:
Als Sven verliest, is het gewoon jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor sommige mensen is het nooit goed
Verliest Sven straks dan zeggen ze: Zie je wel, het is een kneus ...
Wint ie dan zeggen ze: Ja, maar die Koreaan zat er net achter, dus dit is eigenlijk slecht .....
Stelletje fuckknuckles
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Barca het volgende:
10 kmGroeiend gras op ijs
De 1500m dat is dé afstand bij het langebaan schaatsen.
Klinkt gezond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik zit elke avond met een spuitbus op de bank, lekker in je gezicht spuiten
of in de lucht, en dan lekker op je gezicht laten komen (axe dan he)
Ik heb het over shortrack. Er is bij het shortrack iemand die twee gouden medailles heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ga je nou een stayer vergelijken met een sprinter? Of heb je het over shorttrack?
typisch Nederlands gedrag heet dat...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verliest Sven straks dan zeggen ze: Zie je wel, het is een kneus ...
Wint ie dan zeggen ze: Ja, maar die Koreaan zat er net achter, dus dit is eigenlijk slecht .....
Ik kijk niet, ik luister.quote:
Dat is voor de stroomlijn.quote:
Verheijen moet niet zeuren... hij was niet goed genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Montov het volgende:
Wat zal Verheijen balen. Hij ziet Blokhuijsen en Van der Kieft falen op hun afstand. En dat ten koste van de persuit.
De Laffe Tony spelen noemen wij dat hier. Kom op zeg ....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef cptmarco het volgende:
[..]
typisch Nederlands gedrag heet dat...
Ben ik dus niet de enige.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap die Axe reclame niet.Hoeze popcorn en Axe, waarom zou je daar tussen moeten kiezen.
Net andersomquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
wacht dus de luchtdruk is nu hoger dus kramer denkt dat hij langzamer gaat rijden dan 12.55?
Hij is nogal arogantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
Niet dat ik 't graag wil, maar ik ben benieuwd naar Kramer als-ie NIET wint. Hij kan toch ontzettend slecht tegen z'n verlies?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
Niet dat ik 't graag wil, maar ik ben benieuwd naar Kramer als-ie NIET wint. Hij kan toch ontzettend slecht tegen z'n verlies?
Ik wil het niet eens weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Die Pipo is fokking eng.
Dat is idd wel interessant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
Elke topsportman kan slecht tegen z'n verlies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Luchtdruk lager of Kramer langzamer?
quote:
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?quote:
Jammer dat ie jaagtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Columbiafan het volgende:
Die Bokko is ook best een knappe man, mooie familie daar
De luchtdruk is hoger, maar hij denkt dat hij wellicht toch wel sneller kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luchtdruk lager... Kramer sneller
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Zo Kramer ook boos zijn als hij gedeeld 1e zou worden. Niet dat die kans groot is.... maargoed.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.
Nee, dankje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef mediaconsument het volgende:
Nu zouden eigenlijk de dweilmachines moeten falen.
Dan wordt het helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
Bokkoooo! Mag van mij de Jong verslaan
Dat mag dus niet, dus vandaar dat Bob dit bedacht heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?
Ik wil niet nog langer wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef mediaconsument het volgende:
Nu zouden eigenlijk de dweilmachines moeten falen.
Kramer gaat wel winnen.quote:
Snap je punt dat je wil maken niet, dit bewijst toch alleen maar dat Lee geen koekebakker is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
Lee Ho Suk heet de shorttracker
In zijn beste dagen kon Lee Seung-Hoon hem partij bieden en was het de tweede man
ja, dat heb ik dus ook....alleen omdat ''wij'' dan hebben gewonnen, meer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende gozer, inderdaad erg narcistisch. Zou er geen biertje mee willen drinken, maar alsnog mag-ie best winnen
na de reclamequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
In hoeveel minuten komen de Nederlanders weer? ik moet namelijk even douchen.
volgens mij reed ie over de stoep dus hooguit ene omaatje platrijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat fietsen is toch linke soep... je zal voor je knar worden gereden
Dat moet nu en kan niet over een half uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ja maar er kan altijd wat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat fietsen is toch linke soep... je zal voor je knar worden gereden
O fuck, nouja.quote:
Zeker de Koreanen trainen bizar veel, daar krijg je vanzelf inhoud van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.
Over 3 minuten, dus snel douchen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Kan gerust als je het in 5m doet, want na de dwijlpauze mag de jong meteen beginnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als de boodschappen afgerekend zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus ook....alleen omdat ''wij'' dan hebben gewonnen, meer niet
Schaatsen is helaas geen atletiek. In de atletiek is het bijzonder als je de 5 en 10 kilometer pakt. Dan hoor je bij de groten. In het schaatsen is het zowat een regel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Barca het volgende:
Die worstjes die lust je zeker niet meer?
5 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |