Dat is waar, hij is dit seizoen al een stuk stabieler.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
De laatste jaren is hij enorm constant, vooral op de 10, dus ik zie geen probleem voor Bob.
Dus jij zegt dat kramer voor een olympisch record gaat ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.
[..]
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.
Als hij de snelste is vandaag, rijdt hij sowieso een olympische recordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat kramer voor een olympisch record gaat ?
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
Lee is goed bezig voor iemand die nog niet zo lang geleden short tracker was.
Als ie er onder gaat wel, duhquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Als hij wil winnen, zal hij wel moeten. En hij gaat winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik heb het bewaard voor de laatste 3 rittenquote:
Hij zal wel moeten als ie wil winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik ook. Dan had je eerder kunnen versnellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch zo kunt eindigen dan heb je je race toch verkeerd ingedeeld of niet... tenminste dat vind ik altijd
eenschquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch zo kunt eindigen dan heb je je race toch verkeerd ingedeeld of niet... tenminste dat vind ik altijd
Raak nou eens in paniek verdikke!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.
[..]
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.
Duh. Natuurlijk gaat hij daar voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |