Ik zie de Jong ook nog wel als vierde eindigen. Bij hem weet je het nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, inderdaad Kramer 100% zeker, De Jong moet het ook kunnen, maar daar ben ik al iets minder zeker van.
Lee in de toekomst de grootste concurrent van Sven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Ericr het volgende:
Blijft natuurlijk fenomenaal om sub 13 te gaan op je 3de 10k.
De laatste jaren is hij enorm constant, vooral op de 10, dus ik zie geen probleem voor Bob.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie de Jong ook nog wel als vierde eindigen. Bij hem weet je het nooit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen voor het entertainment
Ja, de incontinentieluiers van Smeets beginnen door te lekken.quote:
Verkapt schopjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Aangezien deze race niet bijzonder is even deze kijken tussendoor indrukwekkend :
![]()
![]()
Heul wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kijkt schijnbaar nooit naar schaatsen?
Hij is het nu al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lee in de toekomst de grootste concurrent van Sven?
quote:Vervanger Fabris mist telefoontje
VANCOUVER - Op de olympische tien kilometer wordt Enrico Fabris niet vervangen. De Italiaan meldde zich kort voor de start af. Patrick Beckert mocht de plaats innemen, maar de Duitser bleek niet direct bereikbaar. Toen die zijn telefoon wel opnam, was het al te laat.
Wat een foute Ekdom-Vulture grapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Daar kan je Cont in
Het ijs is beter dan in het begin van de Spelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heul wel!![]()
Het ijs op deze baan is gewoon kloten. Resultaten uit het verleden bieden daarom geen zekerheid voor de toekomst.
Kramer rijdt 12.52 of sneller. Daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Mja als Kramer hier al eens 12.55 heeft gereden...weet niet of dit nu de beste Kramer is, maar hij moet dan toch wel 12.56 kunnen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |