kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
En jouw probleem is...?
Beide kunnen dit gewoon aan hoor.
1 rondjes nog welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Kon ik het maar![]()
Ik doe 12 minuten over 1 rondjes![]()
Ja nou! Sven danquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er niet zo zeker van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, zowel Kramer als De Jong kunnen deze tijd aan.
Ja maar anders krijg je zweetvoetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef electronique het volgende:
[..]
in je schaatsen?
dat is nietfijn hoor
32.2 ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef marcodej het volgende:
Wat was de slotronde van Lee nou? Dat heb ik gemist.
Ja, bart zei het dus dan is het waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
En trouwens, die rondjes 27..... daar geloof ik echt geen kont van he
Ik vond zijn kruis wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Wombcat het volgende:
Dat pak van Contin. Net alsof er twee armen en benen over het ijs gaan, zonder lijf.
quote:
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou! Sven dan![]()
Ik typ sneller dan ik denk
De tijd van 12.58,60 heeft ook nog onder in beeld gestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Barca het volgende:
12,58,55 dat zei ik toch. Dat stond op de stadionklok aldus de commentator.
Als ik elke fout die jij maakt ga corrigeren heb ik geen leven meerquote:
Hij is nog jong en schaatst nog niet lang op de langebaan. Dan is er in principe nog progressie mogelijk. Of het er uitkomt, is punt twee. Maar hij kan het Kramer zeker moeilijk maken op de lange afstanden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar goed, hij maakt nu een flinke sprong die Lee... maar wie zegt dat ie dat kan volhouden in de toekomst... aan de top komen is makkelijker dan er te blijven
Zat ik ook aan te denken. Daarnaast vond ik die races met Kramer en hij altijd wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef TommyCarcetti het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Carl Verheijen zich nu voelt. Vloekend op de bank dat hij het beter had gedaan
Uh ja, 100% zeker. De Jong trouwens ook. En het zou me ook niets verbazen als Skobrev er nog onder duikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Denk jij dat kramer beter haalt ?
De darkroom is elders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond zijn kruis wel indrukwekkend
Jij bent echt helemaal losgeslagen hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond zijn kruis wel indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |