Ik wil niet nog langer wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef mediaconsument het volgende:
Nu zouden eigenlijk de dweilmachines moeten falen.
Kramer gaat wel winnen.quote:
Snap je punt dat je wil maken niet, dit bewijst toch alleen maar dat Lee geen koekebakker is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
Lee Ho Suk heet de shorttracker
In zijn beste dagen kon Lee Seung-Hoon hem partij bieden en was het de tweede man
ja, dat heb ik dus ook....alleen omdat ''wij'' dan hebben gewonnen, meer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende gozer, inderdaad erg narcistisch. Zou er geen biertje mee willen drinken, maar alsnog mag-ie best winnen
na de reclamequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
In hoeveel minuten komen de Nederlanders weer? ik moet namelijk even douchen.
volgens mij reed ie over de stoep dus hooguit ene omaatje platrijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat fietsen is toch linke soep... je zal voor je knar worden gereden
Dat moet nu en kan niet over een half uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ja maar er kan altijd wat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat fietsen is toch linke soep... je zal voor je knar worden gereden
O fuck, nouja.quote:
Zeker de Koreanen trainen bizar veel, daar krijg je vanzelf inhoud van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.
Over 3 minuten, dus snel douchen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Kan gerust als je het in 5m doet, want na de dwijlpauze mag de jong meteen beginnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als de boodschappen afgerekend zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus ook....alleen omdat ''wij'' dan hebben gewonnen, meer niet
Schaatsen is helaas geen atletiek. In de atletiek is het bijzonder als je de 5 en 10 kilometer pakt. Dan hoor je bij de groten. In het schaatsen is het zowat een regel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Barca het volgende:
Die worstjes die lust je zeker niet meer?
5 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |