quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Die Pipo is fokking eng.
Dat is idd wel interessant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
Niet dat ik 't graag wil, maar ik ben benieuwd naar Kramer als-ie NIET wint. Hij kan toch ontzettend slecht tegen z'n verlies?
Elke topsportman kan slecht tegen z'n verlies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef superworm het volgende:
Niet dat ik 't graag wil, maar ik ben benieuwd naar Kramer als-ie NIET wint. Hij kan toch ontzettend slecht tegen z'n verlies?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Luchtdruk lager of Kramer langzamer?
quote:
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?quote:
Jammer dat ie jaagtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Columbiafan het volgende:
Die Bokko is ook best een knappe man, mooie familie daar
De luchtdruk is hoger, maar hij denkt dat hij wellicht toch wel sneller kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luchtdruk lager... Kramer sneller
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Zo Kramer ook boos zijn als hij gedeeld 1e zou worden. Niet dat die kans groot is.... maargoed.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?
Ik zeg nergens dat het geen topsporters zijn, maar meer dat die nooit op zulke lange afstanden rijden (volgens mij) . Over die bochten heb je eigenlijk wel gelijk, moest ik ook meteen aan denken toen ze beide in de buitenbocht zaten, dat hij dat inhalen beter kon dankzij ST.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.
Nee, dankje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef mediaconsument het volgende:
Nu zouden eigenlijk de dweilmachines moeten falen.
Dan wordt het helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
Bokkoooo! Mag van mij de Jong verslaan
Dat mag dus niet, dus vandaar dat Bob dit bedacht heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik las zoiets ja, maar kunnen ze niets in die pakken doen, achter in de nek, of mag dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |