dat klopt maar ik heb zo het idee dat bob een kneiter van een 10 gaat rijden en dat sven zich gewoon in bob vergist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sven Kramer komt na hem, dus het wordt heel lastig voor Bob de Jong om te gaan winnen. Kramer kan als geen ander zich vastbijten in een schema.
Zaten wij hier ook al naar te kijken jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Beatrix wel erg goed lijken trouwens
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
Ga je nou een stayer vergelijken met een sprinter? Of heb je het over shorttrack?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
Daar heb ik ook best zin an anders.quote:
Dat zeg ik, de tweede man. Geen koekebakker maar er is dus nog iemand beter dan hemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lee is exwereldkampioen op de 3km. :;) Onder andere gewonnen van Ono, dus zeker niet zomaar iemand die ineens begint met schaatsen.
Is dat niet alleen team estafette?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).
misschien is het nog wel de echte ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Beatrix wel erg goed lijken trouwens
Dat doe je toch geen half uurtje?quote:
Hoezo ben je tweede man als wereldkampioen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de tweede man. Geen koekebakker maar er is dus nog iemand beter dan hem
Bavaria, Warsteiner, Hertog Jan .quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Szura het volgende:
Zo, ik heb er 3 uit m'n bierpakket.
Bavaria, Hertog Jan, Warsteiner.
Hertog Jan sowieso als laatst dus welke wordt mee beginnen?
bob zal de eerst 2400 meter niet voor liggen op die spleetoog maar de race van lee was best grillig daar liggen kansen genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vraag me af of de Jong die Lee kan verslaan?
3km dacht ik. 5 km relayquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij het shorttrack is er ook een 5 km (iig op het WK).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |