dat is toch al ranzigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Bob de Jong en Sven Kramer gaan echt wel onder de tijd van die rare Koreaan, anders bestel ik nooit meer Aziatisch eten #OS2010
heeft laatst griep gehad. Heeft zich daarom ook afgemeld voor 1500. In dat licht is dit een hele mooie 10kquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Tassiepassie het volgende:
contin valt me iets tegen
Jullie moeten niet zo panikerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Raak nou eens in paniek verdikke!![]()
Jullie rekenen je allemaal rijk maar het gaat gewoon niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Bob de Jong en Sven Kramer gaan echt wel onder de tijd van die rare Koreaan, anders bestel ik nooit meer Aziatisch eten #OS2010
Sven Kramer komt na hem, dus het wordt heel lastig voor Bob de Jong om te gaan winnen. Kramer kan als geen ander zich vastbijten in een schema.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef bazza180 het volgende:
ben ik de enige die denkt dat bob gaat winnen?
Echt wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Shorttrackers zijn ook gewoon topsporters. En ze kunnen fenomenale bochten rijden, daar winnen ze een hoop mee. Davis kon ook de overstap snel maken. Die draaide ook vrij snel aan de top mee.
Obvious trollquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las seks ipv straksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
Ik heb er zin an dat laatste halfuurtje straks
Na de dweil nog twee ritten. Eerst De Jong - Bokko, dan Kramer - Skobrev.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef verzer het volgende:
Hoeaat is die kramert ongeveer aan de beurt?
De Frank Ditrichaanpak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch zo kunt eindigen dan heb je je race toch verkeerd ingedeeld of niet... tenminste dat vind ik altijd
Die heeft niet opgelet bij Engels.quote:I'm getting the beerenburg of the fridge. Already drink somebit for the victory of kramer
Het geeft vooral hoe goed (Koreaanse) shorttrackers zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
Lee is exwereldkampioen op de 3km. :;) Onder andere gewonnen van Ono, dus zeker niet zomaar iemand die ineens begint met schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de 10km een dorpse bezigheid is geworden. Shorttrack gaat niet verder dan 1500 meter en deze Lee was 'slechts' de tweede man van Korea. Achter degene die nu al een twee gouden medailles heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |