ik zit elke avond met een spuitbus op de bank, lekker in je gezicht spuitenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap die Axe reclame niet.Hoeze popcorn en Axe, waarom zou je daar tussen moeten kiezen.
Bavaria. Altijd met het slechtste beginnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Szura het volgende:
Zo, ik heb er 3 uit m'n bierpakket.
Bavaria, Hertog Jan, Warsteiner.
Hertog Jan sowieso als laatst dus welke wordt mee beginnen?
Is wel nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga weer even m'n gelukspyama aantrekken.
Je hebt gelijk, maar er is wel een 3 km.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet alleen team estafette?
Tsja... Maar Blokhuijsen faalde niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Montov het volgende:
Wat zal Verheijen balen. Hij ziet Blokhuijsen en Van der Kieft falen op hun afstand. En dat ten koste van de persuit.
Tegen de richting uit rijden, bedoel je?quote:
Als Sven verliest, is het gewoon jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor sommige mensen is het nooit goed
Verliest Sven straks dan zeggen ze: Zie je wel, het is een kneus ...
Wint ie dan zeggen ze: Ja, maar die Koreaan zat er net achter, dus dit is eigenlijk slecht .....
Stelletje fuckknuckles
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Barca het volgende:
10 kmGroeiend gras op ijs
De 1500m dat is dé afstand bij het langebaan schaatsen.
Klinkt gezond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik zit elke avond met een spuitbus op de bank, lekker in je gezicht spuiten
of in de lucht, en dan lekker op je gezicht laten komen (axe dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |