quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Sarabi het volgende:
2 gekookte eitjes op als tussendoortjeen ook al 5 boterhammen verdeelt over de dag
Ik eet in ieder geval niet te weinig vandaag
Qua kcals inderdaad niet. Het zijn wel goede vetten, maar daar word je even dik van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Raissa het volgende:
Als ik dit zo zie dan vind ik niet dat nootjes echt een licht tussendoortje is? Of ligt dat nou aan mij?
Klopt hoor, nootjes zijn niet bepaald calorie-arm en je moet zeker niet elke dag een ons ervan eten. Wel zijn noten supergezond: goede vetten, mineralen... 't Is een beetje hoe je het zelf wilt aanpakken, maar vaak is laagcalorisch eten helemaal niet zo'n goed idee en werkt wat steviger (doch gezond) eten en regelmatig bewegen net zo goed - minder kans op jojo'en.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Raissa het volgende:
Als ik dit zo zie dan vind ik niet dat nootjes echt een licht tussendoortje is? Of ligt dat nou aan mij?
Ik dacht dat die er al uitlag, eigenlijk. Het goede nieuws van de afgelopen weken hier is dat Tia Hellebaut voor een comeback gaat! Maar eigenlijk zijn het hoofdzakelijk de tennisdames die hier wat presteren op sportief gebiedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Qua kcals inderdaad niet. Het zijn wel goede vetten, maar daar word je even dik van.
CF: er was hier van de week een item op tv over de enige Belg die kans maakt, een of andere kunstschaatser. Ik vond het wel aandoenlijk.
Zo, nu ga ik ook schaatsen kijken en ondertussen wat sommen maken. Kan best tegelijk.
Nee, ben gister geweest en ga morgen weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga jij nog wel zelf sporten vanavond?
Jojo-en doe ik ook zonder te lijnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt hoor, nootjes zijn niet bepaald calorie-arm en je moet zeker niet elke dag een ons ervan eten. Wel zijn noten supergezond: goede vetten, mineralen... 't Is een beetje hoe je het zelf wilt aanpakken, maar vaak is laagcalorisch eten helemaal niet zo'n goed idee en werkt wat steviger (doch gezond) eten en regelmatig bewegen net zo goed - minder kans op jojo'en.
Je ervaart het als een probleem, dus wat eten betreft heb je wel een probleemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
Goedenavond ja haha![]()
ik heb geen problemen hoor, ik ben alleen wat wisselvallig wat betreft emoties, als ik n beetje verdrietig ben ga ik snacken, en als ik alleen ben ook..
en die dingetjes als paprika komkommer enz, dat lust ik dus echt niet..
Ik denk in eerste instantie aan Operating System als ik OS zie staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
OS? Ik moest zelfs nadenken mbt waar het voor staatNee ik kijk het niet. Vind het saai. Ik kijk tegenwoordig wel Supernatural tijdens het eten en verder hebben we soms Comedy Central aan staan. Spanneuuund!
Met regelmatig/gepland eten ondervang je dat misschien een beetje? 't is ook overdreven om alle snoepmomentjes te schrappen, natuurlijk. Tenzij je zo'n alles-of-nietspersoon bent dat chocolade enkel per 250-gramsreep eetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jojo-en doe ik ook zonder te lijnen![]()
Maar ik ben zeker niet van plan d.m.v. weinig calorieen af te vallen, het idee is om gewoon te kunnen eten wat de pot schaft ook al is dat pizza of patat. Ik denk dat minder snoepen al een hoop zal schelen hier, maar dat is nog even een experimentjeMerk wel aan mezelf dat ik echt die snoepmomentjes in mn systeem heb zitten
Thanks voor de tip, kan ik best eens proberen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met regelmatig/gepland eten ondervang je dat misschien een beetje? 't is ook overdreven om alle snoepmomentjes te schrappen, natuurlijk. Tenzij je zo'n alles-of-nietspersoon bent dat chocolade enkel per 250-gramsreep eetMaar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je, als je rijst met biefstuk en groente eet, dat je dan nootjes neemt als tussendoortje, en op een frituurdag worteltjes. Zoiets. Beetje kinderachtig, maar het werkt wel.
Al gedaan. Die gooit het op lage bloeddruk + onbewuste hyperventilatie. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM wat vervelend! het duurt al een tijdje he? Heeft meer (zout) eten geen invloed gehad? Als het blijft aanhouden wel ff langs de dokter hoor (of had je dat al gedaan?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
een gedragsprobleem is het wel, als je het zelf als storend ervaart... als je t als "niet ernstig" ervaart kun je alsnog dezelfde trucs toepassen die mensen met serieuze problemen op therapie ook leren: als je je verdrietig voelt, en je wilt gaan eten, ga dan aan de slag met waarom je verdrietig bent, en zoek andere dingen waar je je beter van gaat voelen, etc. eetdagboekjes bijhoiude, opschrijven hoe kje je voelde op het moment dat je wilde gaan eten, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
Goedenavond ja haha![]()
ik heb geen problemen hoor, ik ben alleen wat wisselvallig wat betreft emoties, als ik n beetje verdrietig ben ga ik snacken, en als ik alleen ben ook..
en die dingetjes als paprika komkommer enz, dat lust ik dus echt niet..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al gedaan. Die gooit het op lage bloeddruk + onbewuste hyperventilatie. Ik weet het niet. Begon begin januari met een stom triloog (heb ik nu nog steeds) en af en toe zo'n 'aanval' van duizelingen. Maar die worden nu steeds erger en dan heb ik het gevoel dat ik 'raar' kijk en pap in mn benen heb.
triloog is met name bekend met als oorzaak stress en oververmoeidheid, maar je kunt ook last krijgen van trillingen in al je spieren als je te weinig magnesium in je bloed hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van een ander forum
"De theorie is dat je calcium nodig hebt om spieren te spannen en magnesium om ze weer te ontspannen. Als je chronische ontstekingen hebt verbruik je al je magnesium aan de ontsteking en is die verhouding uit balans."
ik zou je bloed eens goed laten checken op ontstekingen/bezinking, en ik weet niet of ze calcium/magnesium ook kunnen meten...lijkt me niet...
lijstje van klachten die horen bij een magnesiumtekort:
http://mens-en-gezondheid(...)agnesium-tekort.html
wat o.a. kan voorkomen zijn duizeligheid, spierkramp[en, stijve spieren, trillingen, snel en chronisch vermoeid, gespannen zenuwen, kouwelijkheid, prikkelbaarheid, onrust, futloosheid, overspannenheid als algemene klachten. specifieke klachten: hoofdpijn, slecht slapen met nare dromen, migraine, klachten op de borst/hartstreek, angsten, etc. etc.
op de site staat ook een lijst van producten met veel magensium maar ik zou me laten checken en een supplement nemen eventueel.Kwak
wat zijn we synchroon syrena!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Syrena het volgende:
XCuzme> Tegen triloog helpen magnesium-calciumtabletten van Bional (ik zeg Bional omdat ik die zelf heb gebruikt en die hielpen, geen sluikreclame). Ze zijn ook goed als je een beetje gestressed bent. Het zijn alleen best wel grote capsules
Hier hielp een kop thee prima tegen de snaaizin! Yeah! En nu ga ik in bed nog een bietje lezen
voor gezonde mensen wel voldoende ja, maar XM heeft een beetje een ander lijf en soms een ander eetpatroon, dus ik vind dat je dat soort dingen altijd van persoon tot persoon moet bekijken. ik zit zelf maar netaan voldoende met mn magnesium (ik vul alles in op dieetinzicht.nl)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Magnesium krijg je prima binnen met genoeg groentes. Supplementen zijn voor gezonde mensen die normaal eten sowieso niet nodig, maar het kan ook geen kwaad.
Het trillend ooglid herken ik ook van stress, gek gevoel is dat.
Ja, ik ook, vermaak me prima!! Alleen ik ga veel etenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Dat snap ik nou niet he, waarom zo veel mensen het vervelend vinden om alleen te zijn![]()
*Tink zou een prima kluizenaar zijn
Geen sociale controle (in mijn geval danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is natuurlijk minder. Weet je ook waarom je meer eet als je alleen bent?
Dat begrijp ik wel, en wat ik typte was algemeen, niet persé op iemand gericht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voor gezonde mensen wel voldoende ja, maar XM heeft een beetje een ander lijf en soms een ander eetpatroon, dus ik vind dat je dat soort dingen altijd van persoon tot persoon moet bekijken. ik zit zelf maar netaan voldoende met mn magnesium (ik vul alles in op dieetinzicht.nl)
Ik ook! Terwijl ik de winterspelen wel heel leuk vond altijd. Nu nog geen 1 x gezien.quote:
daarom stelde ik ook voor om t bij de huisarts te laten checken, bloedbeeld, etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, en wat ik typte was algemeen, niet persé op iemand gericht.
Duizeligheid kan behoorlijk wat oorzaken hebben, op basis van dit verhaal is niet duidelijk op te maken of magnesium de oorzaak is.
Maar ik ga geen doktertje spelen, dat is niet voor hier.
Kevinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ook! Terwijl ik de winterspelen wel heel leuk vond altijd. Nu nog geen 1 x gezien.
Ben mijn Office US dvd aan het kijken. Dwight <3
Pas bij seizoen 1, ik begin opnieuw want had ze nog niet allemaal gezien. Ik heb seizoen 1 en 2 samen in een box nu, maar er zijn er 6 toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KevinIk ben fan! Bij welk seizoen ben je?
Daar mag wel meer bij dan een extra boterham! (of is die 1200 niet dagelijks?)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag kom ik rond de 1200kcal uit
Kan volgens mij met een gerust hart wel iets meer boterhammen eten op een dag
Vond de 5 van vandaag al veel, maar telt niet hard aan met kcal.
Dexter is ook tof ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben nu bezig met Dexter, geweldige serie vind ik dat!Ben nu bijna aan het eind van seizoen 1.
Ik ben ermee begonnen, 2 afleveringen geloof ik, en ik vond het echt vreselijk! Terwijl iedereen die ik erover hoor razend enthousiast is... Wat mis ik, wat maakt het nou zo bijzonder?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben nu bezig met Dexter, geweldige serie vind ik dat!Ben nu bijna aan het eind van seizoen 1.
Voorlopig heb ik nog wat afleveringen te kijken, op één of andere manier ontdek ik series altijd vrij laat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dexter is ook tof ja!. Het laatste seizoen was het tofst en nu wacht ik op seizoen 5.
Volhouden, de afleveringen worden steeds beter!! De eerste paar vond ik ook niet zo bijzonder, maar ik vond het uitgangspunt zo origineel / intrigerend dat ik toch verder ben gaan kijken. Ben wel benieuwd hoe ze de volgende seizoenen gaan invullen. hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ermee begonnen, 2 afleveringen geloof ik, en ik vond het echt vreselijk! Terwijl iedereen die ik erover hoor razend enthousiast is... Wat mis ik, wat maakt het nou zo bijzonder?
Criminal Minds is goed he! Alleen jammer dat het nu tegelijk uitgezonden wordt met 24. Beide half volgen schiet niet echt op. Waar download jij die series? Volgens mij kijk ik nog steeds naar herhalingen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef An24 het volgende:
Oe! lekker is dat he, series kijken...avondje op de bank met de kerel en de katten![]()
series nu bezig met kijken:
Fringe
White collar
leverage
Lie to me
criminal minds
Allemaal nieuwste van nieuwste gedownload.
Ik heb gewed op 12.58quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel typen![]()
En nu Kramer! Wat denk jij?
Echt die mannen zitten in mijn hoofd, vanaf dat mijn pc een beetje vreemd doet: 'Have you tried turning it off and on again?'. Jammer dat ze allemaal al op zijn, want het was Legen...wait for it... dary!quote:
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar mag wel meer bij dan een extra boterham! (of is die 1200 niet dagelijks?)
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaatLee
![]()
Fan van Kramer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
Dit kan ik echt niet begrijpen hoor. Als je nou gewoon niet goed genoeg bent soit, maar zo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
de Jong
Ach hou je hoofd.quote:
Hij is erg goed en daar verdient hij ook respect voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet begrijpen hoor. Als je nou gewoon niet goed genoeg bent soit, maar zo...
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.... sorry hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
ik word echt heel aggressief van zo'n opmerking. wat ontzettend onaardig. en wat ontzettend nederlands om iemand die vaak wint ongeluk te gunnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
de Jong
rustig maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word echt heel aggressief van zo'n opmerking. wat ontzettend onaardig. en wat ontzettend nederlands om iemand die vaak wint ongeluk te gunnen
ja, maar t is toch onwijs kut dat t nu gebeurt? met zoveel druk op je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is erg goed en daar verdient hij ook respect voor
Maar vind zijn gedrag niet altijd even leuk dus dan vind ik dit wel weer grappig
En hij zal alleen maar beter zijn over 4 jaar
Ik vind het gewoon een flauwe reactie. Of je Kramer nou een leuk joch vindt of niet, het is een geweldige sportman en ik kan me bijna niet voorstellen wat er nu in z'n hoofd moet omgaan. Jij zou het ook niet leuk vonden om uitgelachen te worden als je een cruciale fout maakt, op welk gebied dan ook. En Kramer gaat nu af terwijl de hele wereld meekijkt. Dat is toch niet om te lachen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.... sorry hoor
Sorry, maar ik moest echt hardop lachen.quote:
Tja, zo vaak maakt hij de andere kant meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een flauwe reactie. Of je Kramer nou een leuk joch vindt of niet, het is een geweldige sportman en ik kan me bijna niet voorstellen wat er nu in z'n hoofd moet omgaan. Jij zou het ook niet leuk vonden om uitgelachen te worden als je een cruciale fout maakt, op welk gebied dan ook. En Kramer gaat nu af terwijl de hele wereld meekijkt. Dat is toch niet om te lachen?
Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef neen het volgende:
Olympische spelen zijn zo'n beetje het belangrijkste voor alle sporten. Op voetbal na natuurlijk
de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja, zo vaak maakt hij de andere kant mee
Dit is ook maar 1 ding (olympische spelen zijn niet heel erg belangrijk in het schaatsen)
En ik geloof nu wel dat hij het over 4 jaar gaat winnen, dankzij nog meer motivatie
Ik denk niet dat dit hem echt kwaad heeft gedaan
Zijn reacties (vooral op de andere schaatsers)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.![]()
dus omdat iemand al vaak wint mag ie de allerbelangrijkste medailles van jou niet winnen? is t wel goed als ie verliest?
ik vraag me nog steeds af wat jij nou zo onsportief aan hem vindt...
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Kemkers zal nu ook wel van baan verwisselen.
als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegen
Of ze willen het niet toegeven dat ze er wel iets om geven
Lee leeft nu volgens mij vooral in een sprookjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.
En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen.
Ik moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Kemkers zal nu ook wel van baan verwisselen.
Dan luisteren we niet naar dezelfde interviewsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.
en ik vind t een prima podium, op bob de jong na
Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef conleche het volgende:
Hoe iemand kan denken dat de OS voor sporters niet het allerbelangrijkste zijn????![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.
Wisselstoring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Eh, watskebeurt?
Inderdaad, dat deed hij netjes en beheerst, en heel sportief!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik vind het tof dat Sven nu zo rustig die verslaggever te woord staat, echt klasse.
Da's inderdaad best vreemd, neen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.
Ik snap ook niet waarom voetballers op 2 na onder de 23 moeten zijn bij de Olympische spelen en bij andere sporten niet![]()
Volgens mij is het ook niet helemaal koek en ei tussen Ria en Bart en was het wel heel erg koek en ei tussen haar en Mart, een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
haha merel, we zijn synchroon en je bent hilarisch....
over 4 jaar wint ie gewoon 4 keer goud (1500, 5000, 10.000 en ploegen achtervolging)
ik vind t jammer dat sarabi niet heeft uitgelegd wat er nou zo onsportief is aan kramer behalve dan dat ie vaak wint...
valt t iemand ook al de hele week op dat ria visser een teringhekel heeft aan gerard kemkers?ze doet nu echt geen moeite meer om het te verbergen....
Het is 15 graden ofzo in Vancouver, dan kan jasje/dasje primaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart Smeets z'n beroemde Mart Smeets truien is vergeten.
ja dat vertelde ze toen bij paul de leeuw! nee bart en ria dat liep ook niet... ook over kemkers. ria liep bij de winst van wust en tuitert ook te koeren over dat de tvm ploeg zo slecht draaide onder kemkers en dat dat toch ergens aan moest liggen enzo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet helemaal koek en ei tussen Ria en Bart en was het wel heel erg koek en ei tussen haar en Mart, een tijdje geleden.
Mwah, oneens. En ten tweede eten de meeste mensen niet genoeg groentes. Magnesium is voor verreweg de meeste mensen een goede aanvulling op hun voeding.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Magnesium krijg je prima binnen met genoeg groentes. Supplementen zijn voor gezonde mensen die normaal eten sowieso niet nodig, maar het kan ook geen kwaad.
Het trillend ooglid herken ik ook van stress, gek gevoel is dat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef conleche het volgende:
En waarom krijgen al die lui een broccoli als bosje bloemen. Loveli d'r macht reikt wel heul ver!!!
nah, sven heeft ook gewoon 1 gouden plakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het allemaal wel mooi voor Tuitert, die is nu de absolute winnaar van deze equippe
erg he dat empathische vermogen? ik moest huilen toen Nederland op penalties verloor op het EK 2000, zo ernstig is het nu gelukkig niet, maar ik heb toch zo'n naar onderbuikgevoel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
bah ik wil helemaal niet met zo'n kutgevoel gaan slapen eigenlijkbeuhhh
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen. DIt is wel spannende televisie. We hebben het toch ook nog steeds over Hilbert van der Duim die een ronde te vroeg ophield?? Nou, dit zal ook nog wel even duren, voordat we het vergeten zijn........
Zit er een PVV-er bij de Linkse Kerk aan tafel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef neen het volgende:
Gewoon Pauw & Witteman kijken, met zo'n vent van PVV een heel verstandige en kundige man.
Met Jeltjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit er een PVV-er bij de Linkse Kerk aan tafel?
Dat is helemaal waar! Alleen ben ik zo onsportief dat ik dat op het moment supreme even niet inziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Chicolate het volgende:
Lee heeft wel een ongelooflijke prestatie neergezet. Olympisch record, terwijl hij eigenlijk helemaal geen lange afstandsschaatser is. Dat vind ik wel knap van hem (maar ik had ook liever NL goud gezien).
ik moest er ook bijna van huilen - op t moment dat ze in beeld namen dat zn vriendinnetje erom zat te huilen... echt zo'n gespannen knoop in mijn maag. empathie is leuk hoor, maar soms zou ik er liever wat minder van hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
erg he dat empathische vermogen? ik moest huilen toen Nederland op penalties verloor op het EK 2000, zo ernstig is het nu gelukkig niet, maar ik heb toch zo'n naar onderbuikgevoel...
Ik zag het ook niet, tot mn pa dr over begonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar! Alleen ben ik zo onsportief dat ik dat op het moment supreme even niet inzie
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we zijn echt heel synchroon vanavond merel
ik denk dat ie een vermoeden had maar er nog niet aan wilde...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?
Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Ik vermoed "kutkutkutkutkutkutkutkut" of iets dergelijks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?
quote:Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:
Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden. Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.
t zou ook niet eerlijk zijn voor skobrev om hem alleen verder te laten rijden... en kemkers wist niet zeker of sven het wist (net interview met kemkers op de radio geweest trouwens, lieten ze op tv horen) dus dan kan je hem beter rustig uit laten rijden ipv met een vaart van 60km/u slecht nieuws te bezorgen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...
Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden. Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.
Ohja ik ging slapen. Trusten
Da's nog een troost, zijn wereldrecord heeft hij nog steeds toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef kwakz0r het volgende:
iemand in een van de schaatstopics zei dat het hem verbaasde dat er nog nooit een gefrustreerde schaatser die bert maalderink te lijf is gegaan![]()
ik denk dat als mijn moeder bert maalderink en bob de jong samen op straat zou tegenkomen, ze de een in de aars van de ander zou stoppen *gniffelt bij de gedachte aan hoe mijn moeder vanavond heeft zitten shcelden op de bank*
wel leuk dat sven de komende vier jaar scherp kan blijven met echte concurrentie van Lee.
in 2014 pakt ie die plak wel!
Ik heb 't niet eens gekeken, maar wat een vuile kutopmerkingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
de Jong
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef AKnynke het volgende:
wat sneu zeg, wat was ik ook teleurgesteld..
Maar, ik kwam thuis en had gelijk goed nieuws, een emailtje van het bedrijf waar ik vanmiddag een sollicitatiebrief naar toe had gestuurd, dat ik geselecteerd ben voor de volgende ronde, of ik een schrijf 'sample' wil sturen!
Zo snel!![]()
ja de verontwaardigde vrienden op facebook waren allemaal conservatoirumstudenten uit den haag, dus ik kan wel ongeveer gokken welke kant fritsma's plannen opgaan. toch maar even kijken morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Fritsma heeft weer lekker onzin zitten uitkramen. Alleen kijken als je zin hebt om je te ergeren.
Ik vond wel dat Jeltje hem goed van repliek diende!
Ja joh, pc van vriendlief heeft netwerkverbinding met onze mediaspeler benee. Wij kijken ook eigenlijk nooit tv, alleen series en films en het nieuws. Nooit last van herhalingen, heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Criminal Minds is goed he! Alleen jammer dat het nu tegelijk uitgezonden wordt met 24. Beide half volgen schiet niet echt op. Waar download jij die series? Volgens mij kijk ik nog steeds naar herhalingen...
zit nu te kijken idd.. achossss heb echt medelijden met beide, maar vooral met hem..quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:37 schreef Merel het volgende:
Mogguh. Zag op TV de reactie van Kemkers, ook wel netjes. Wat moet die man zich schuldig voelen.
Nu richting werk. Wordt een druk dagje!
ik heb geen idee...ze stellen geen deadline. ASAP denk ik, voor het eind van de week wil ik wat opgestuurd hebben..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe lang heb je daar nou de tijd voor? (Oftewel: wanneer moeten we weer duimen?)
Man, was ik maar nooit begonnen met sport kijken.Toen Nederland tegen Rusland verloor met voetbal voelde ik me ook al zo kut terwijl ik voor dat EK nooit keek.
Wat Kwak zegt, empathie is leuk maar soms even niet.
En ik ook. Kramer is overduidelijk de winnaar. Ik zou als ik Lee was niet naar die gouden medaille kunnen kijken zonder te denken dat ik hem alleen maar door een wisselfout gewonnen heb en dat ik helemaal niet de beste was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik lees het net op Nu.nl idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft naar Sven geroepen dat hij naar binnen moest! hij dacht dat hij fout zat en heeft hem naar binnen gestuurd
en dan heb je daar als schaatser een halve seconde om te beslissen wat je doet.. je bij jezelf houden of luisteren naar je coach die als het goed is een goed overzicht moet hebben van je situatie...
zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees het net op Nu.nl idd.
Dat lijkt me niet meer goed te komen tussen die twee...
Op NL2 is nu seizoen 2 bezig he? Als ik bij ben, is dat wel een optie ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh man, ik kijk normaal nooit naar schaatsen maar ik kon wel janken zeg!Oh, ik zie nu pas dat Moblo precies hetzelfde zei.
Hij heeft hier gewoon vier jaar lang alles voor op de tweede plaats laten komen, en dan gebeurt er dit.
Phaidra: ga je Dexter op NL2 kijken als je bij bent?
Bovendien heeft de hele wereld nu gezien dat Sven moeiteloos onder de tijd van Lee bleef. Dat is toch ook wel wat waard? Zoals Sven zei, je koopt er niks voor, maar het is toch wel fijn om te weten lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Maarre, wat ik niet snap: wat valt Kemkers kwalijk te nemen? Heeft hij Sven in verwarring gebracht? Ik dacht wel: "Laat die jongen gewoon stoppen ipv hem zoveel energie te laten steken in iets wat hij toch al verloren heeft." Maar dat was idd niet eerlijk geweest tov de ander.
Zout, dus je houdt meer vocht vast.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens ineens weer veel zwaarder dan gisteren. Kan eigenlijk niet, aangezien ik gisteren niks geks heb gedaan. Kan het komen door de dropjes die ik gegeten heb? (ik ben bijna een kilo zwaarder!).
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zout, dus je houdt meer vocht vast.
quote:
ik gun het Lee ook, en skobrev, dat zijn nette kerels, echte sportlui.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Dus als ik het goed begrijp mag Sven Kramer een medaille níet, maar Bob de Jong een medaille wél misgund worden?![]()
Nou ja, ik gunde ze allebei een medaille maar de shortracker ook wel dit mooie sprookje.
QFT!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
ik zou niet hebben lopen juichen op een forumquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
de Jong
Ik kijk nu op m'n iPhone dus het plaatje is niet zo groot, maar wil je nu zeggen: "Zand erónder"??quote:
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
Oh ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Nou ja, meningen verschillen, en ik zat in z'n geheel niet in de consternatie, maar dan nog vond ik het echt een machtige zeikopmerking, met die hatelijke smiley erbij. Bah.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
[..]
Vast welquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik las laatst iets over persmandarijnen? iemand dat al eens geprobeerd?
ja ik kan steeds zwaardere gewichten/meer herhalingen per rep... ik ben wel echt aan het opvoeren... maar spierpijn heb ik niet meer. wel een moe gevoel in mn spieren, alleen niet die "ik kan mn jas niet aankrijgen want mn arm kan niet ophoog"-pijn die ik in t begin had...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: merk je wel dat het elke keer makkelijker gaat of vaker kan ofzo? Daar meet ik het meestal maar aan af want de ene keer heb je ontzettende spierpijn terwijl je helemaal niet zo hard hebt getraind, en de andere keer voel je bijna niks.
Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...
calvinistisch als ik ben vraag ik me af of ik dan wel hard genoeg train
zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
mn moeder perst van die grote mandarijnen uit als ze wat ouder worden...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik las laatst iets over persmandarijnen? iemand dat al eens geprobeerd?
nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).
Maar overleg dat dus liever met een prof.
Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe ene gewicht dat iuk echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik hen de volgende dag geen spierpijn...
ik vind BB fora engquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.
Wanneer je weinig kcals eet zul je toch niet zoveel spierweefsel opbouwen, gewoonweg omdat je de bouwstoffen met mate binnenkrijgt. Geen spierpijn is niet per se fout, maar zonder spierpijn word je geen bodybuilder.
Op BB-forum staat veel meer erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je toch extra beenspieren enzo kweekt no worries. Gewoon die spiermassa gebruiken voor vetverbranding en tegen de tijd dat je je beenspieren zat bent minder trainen, dan slinken ze ook wel weer. En beenspieren zijn nu eenmaal groter dan armspieren, als je ze makkelijk maakt, gewoon nu even het voordeel ervan meepikken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...
ik concentreer me vooral op mn bovenlichaam omdat ik daar qua spieropbouw wat achterloop, met binnenkant en buitenkant dij-spieren erbij, en 1 kont apparaat - de rest van mn benen is al gespierd genoeg idd.
ik ga wel even checken of er een instructie uurtje is binnenkort ofzo...
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Vond zelf deze verschrijving ook wel geinig, welke bedoelde je nou?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2hoe zielig ik het ook vind.. er zitten echt leuke bij
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zo
Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...
zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
Ja dat vond ik ook jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart Smeets z'n beroemde Mart Smeets truien is vergeten.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2hoe zielig ik het ook vind.. er zitten echt leuke bij
Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd, er zitten wel grappige bij.
Ja! die is echt een no-goquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloos![]()
Maar idd, er zitten wel grappige bij.
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Kremers had ook een beetje goud gewonnen met zijn pupil zeg maarzo bedoelde ik het meer.. het feit dat Kramer geen goud heeft, is voor Kremers ook al straf genoeg, want het lijkt mij dat je als coach net zo blij / verdrietig bent als je schaatser
Kemkers lieve mensen, Kemkers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??
Het is de kruising tussen Kramer en Kemkers!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??
Vond ik ook, maar ze weten wel veel. Uitgangspunt is vooral koolhydraatverbranding en spieropbouw in een bulkfase, dus daar moet je doorheen lezen.quote:
quote:ik wil geen bodybuilder worden, maar het is wel de bedoeling dat ik spierweefsel opbouw om mn basisverbranding te verhogen - ik haat cardio en alle lage intensiteitstrainingen dus het leek me een tactiek om mn spiergrootte te doen toenemen waardoor alle dagelijkse activiteiten meer energie verbruiken.... of in elk geval wil ik voorkomen dat mn spiermassa afneemt terwijl ik afval...
Als je hebt getraind gaat er ook meer bloed en vocht naar je spieren, waardoor ze dikker aanvoelen na de sport.quote:ik eet niet heel weinig kcals, 1750 gemiddeld, en ik eet redelijk veel magere eiwitten... volgens mij bouw ik wel spier op, want mn bovenarmen zijn groter als ik ze aanspan...
ik weet dus niet zo goed hoe ik dit spiergevoel moet omschrijven... misshcien zouden andere mensen het wel spierpijn noemen, maar in mijn hoofd betekent spierpijn dat je de trap nauwelijks meer af kan lopen of nauwelijks je kleren aan kan krijgen...
hm, ik had t in t begin wel, en ik voel nu ook wel iets hoor... ik kán wel erge spierpijn hebben... (maar ik moet eerwlijk zeggen dat ik nog nooit zo gestructureerd getraind heb als nu)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?
Ik heb namelijk nooit spierpijn. Nooit. Zelfs niet na de allereerste RPM-les.
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hij schijnt door, Phaidra! Maar ik vind 'm een beetje mwahh, 't is niet fifties, niet sixties, niet seventies....
(lekker vaag thema, trouwens)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
owh, men, ik de hele tijd die coach maar kremers noemen!
HUH?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik was al aan het kijken op Nu.nl of ik hem per abuis de hele tijd Kemkers had genoemd, terwijl 'ie Kremers heet
.
Ga naar Zipper? Of Episode? Daar hebbben ze altijd wel jaren 70 spul. Je kan ook huren. Kijk maar eens op de site van Alternatief.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien. Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat.
Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HUH?
HOE HEET DIE MAN NOU???
Ja Kemkers dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HUH?
HOE HEET DIE MAN NOU???
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.![]()
![]()
![]()
Klantjequote:
ja, goeie, de KKKquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet een leuke TT voor deeltje 960: Met Kremers, Kempers en Kemkers.
Dat was Gerard van Velde dacht ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb het gister gelukkig niet live gezien, ik hou niet van sport maar wel van Sven
Bob de Jong vind ik ook wel leuk, hij was toch die ene die niet kon schaatsen op klapschaatsen?
Waar woon je?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien. Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat.
Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weetquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net voor het eerst gemeet met m'n supervisor. Volgens mij heb ik wel een goede aan hem, en is ie wel tevreden tot nu toe over m'n werk! En, hij heeft me goede ideeen gegeven!
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en mango en muesli
T: kaneelbol
L: iets warms ergens
T: banaan
S: 5 km. hardlopen of 45 minuten op crosstrainer (saaai!)
D: soepje ofzo?
T: stukje chocola?
Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaarquote:
Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaar.
@Co, thanks voor de tips, ga even zoeken!
Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.
Oei en niet de goede kant op begrijp ik uit dequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gesprek van de dag, die Sven.
Ik heb verdomme alweer een nieuwe bh-maat, ja!.
Wat had je eerst dan, is dit slechter?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gesprek van de dag, die Sven.
Ik heb verdomme alweer een nieuwe bh-maat, ja!.
zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weet.
Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?
-15 voelt al warm aan trouwens!
morgen over een week ben ik weer in Duitsland...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders?.
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat had je eerst dan, is dit slechter?
Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo..
Awww. Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo..
Ik heb kleine borsten en 70C, dus dat jij 70D/65E hebt is helemaal niet zo raar!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.
Het is vergelijkbaar met 75C dus da's heel normaal.
Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.
Inderdaad wel erg knap van de verkoopster! Ik sprak d'r alleen eerst wel tegen..
Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus.Maarja, als je een paar goede hebt kun je wel weer een tijd vooruit. Het doet zoveel voor je figuur als je een goede bh aan hebt.
Welke verkoopster had je, een jong meisje?
Foto van bh? Of welk merk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |