Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar mag wel meer bij dan een extra boterham! (of is die 1200 niet dagelijks?)
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaatLee
![]()
Fan van Kramer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
Dit kan ik echt niet begrijpen hoor. Als je nou gewoon niet goed genoeg bent soit, maar zo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
de Jong
Ach hou je hoofd.quote:
Hij is erg goed en daar verdient hij ook respect voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet begrijpen hoor. Als je nou gewoon niet goed genoeg bent soit, maar zo...
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.... sorry hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
ik word echt heel aggressief van zo'n opmerking. wat ontzettend onaardig. en wat ontzettend nederlands om iemand die vaak wint ongeluk te gunnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
de Jong
rustig maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word echt heel aggressief van zo'n opmerking. wat ontzettend onaardig. en wat ontzettend nederlands om iemand die vaak wint ongeluk te gunnen
ja, maar t is toch onwijs kut dat t nu gebeurt? met zoveel druk op je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is erg goed en daar verdient hij ook respect voor
Maar vind zijn gedrag niet altijd even leuk dus dan vind ik dit wel weer grappig
En hij zal alleen maar beter zijn over 4 jaar
Ik vind het gewoon een flauwe reactie. Of je Kramer nou een leuk joch vindt of niet, het is een geweldige sportman en ik kan me bijna niet voorstellen wat er nu in z'n hoofd moet omgaan. Jij zou het ook niet leuk vonden om uitgelachen te worden als je een cruciale fout maakt, op welk gebied dan ook. En Kramer gaat nu af terwijl de hele wereld meekijkt. Dat is toch niet om te lachen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.... sorry hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |