Daar mag wel meer bij dan een extra boterham! (of is die 1200 niet dagelijks?)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag kom ik rond de 1200kcal uit
Kan volgens mij met een gerust hart wel iets meer boterhammen eten op een dag
Vond de 5 van vandaag al veel, maar telt niet hard aan met kcal.
Dexter is ook tof ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben nu bezig met Dexter, geweldige serie vind ik dat!Ben nu bijna aan het eind van seizoen 1.
Ik ben ermee begonnen, 2 afleveringen geloof ik, en ik vond het echt vreselijk! Terwijl iedereen die ik erover hoor razend enthousiast is... Wat mis ik, wat maakt het nou zo bijzonder?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben nu bezig met Dexter, geweldige serie vind ik dat!Ben nu bijna aan het eind van seizoen 1.
Voorlopig heb ik nog wat afleveringen te kijken, op één of andere manier ontdek ik series altijd vrij laat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dexter is ook tof ja!. Het laatste seizoen was het tofst en nu wacht ik op seizoen 5.
Volhouden, de afleveringen worden steeds beter!! De eerste paar vond ik ook niet zo bijzonder, maar ik vond het uitgangspunt zo origineel / intrigerend dat ik toch verder ben gaan kijken. Ben wel benieuwd hoe ze de volgende seizoenen gaan invullen. hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ermee begonnen, 2 afleveringen geloof ik, en ik vond het echt vreselijk! Terwijl iedereen die ik erover hoor razend enthousiast is... Wat mis ik, wat maakt het nou zo bijzonder?
Criminal Minds is goed he! Alleen jammer dat het nu tegelijk uitgezonden wordt met 24. Beide half volgen schiet niet echt op. Waar download jij die series? Volgens mij kijk ik nog steeds naar herhalingen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef An24 het volgende:
Oe! lekker is dat he, series kijken...avondje op de bank met de kerel en de katten![]()
series nu bezig met kijken:
Fringe
White collar
leverage
Lie to me
criminal minds
Allemaal nieuwste van nieuwste gedownload.
Ik heb gewed op 12.58quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel typen![]()
En nu Kramer! Wat denk jij?
Echt die mannen zitten in mijn hoofd, vanaf dat mijn pc een beetje vreemd doet: 'Have you tried turning it off and on again?'. Jammer dat ze allemaal al op zijn, want het was Legen...wait for it... dary!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |