abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78382789
nou ja jij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...

iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
Ja doei.
pi_78382830
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja jij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...

iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
QFT!
pi_78383016
Jan de Hoop. "Dit was, gelukkig voor mijn stem, het nieuws."

Ontopic: toch alweer ruim een kilo kwijt en 2cm van taille en heup af sinds anderhalve week geleden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78383023
zo eens opzoeken wat ik allemaal bij de studieadviseur wil weten ben benieuwd wat ik allemaal 'kan' en vind het wel even fijn om er met iemand over te praten die er verstand van heeft
Ja doei.
pi_78383061
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:

ik zou niet hebben lopen juichen op een forum seriously, echt niet. ik gun het hem niet, maar ik zou niet juichen om een nare valpartij of een fout. ik zou me alleen wel heel content voelen als ie het zelf verpestte door pas na 6 km hard te gaan schaatsen. maar dan nog zou ik niet juichen.

dat grapje wat ik over bob de jong en bert maalderink maakte betrof trouwens mijn moeder, die een nog veel grotere hekel aan bob de jong heeft (iets te maken met t feit dat ie ooit een deuk in onze achterbumper reed bij een stoplicht wellicht...en zij dat achter t stuur )
Kwak
pi_78383108
Hoe jammer het ook is en het zal persoonlijk ook wel een groot drama zijn voor zowel K als K: het is verder niet het einde van de wereld of zo. Beetje perspectief houden zou geen kwaad kunnen! En ik zou niet hebben gedacht dat ik het ooit nog weer zou opnemen voor Sarabi, om obvious redenen, maar zo heel erg was haar opmerking nu ook weer niet, zij heeft een hekel aan Kramer, kan gebeuren. Voor mijn gevoel niet heel anders dan de hekel die Kwak heeft aan Bob de Jong. Niet heel netjes om medailles te misgunnen aan wie dan ook, maar let's face it, als Ajax een doelpunt maakt staat een Feydnoorder ook niet te juichen. In mijn optiek zijn het beide sportieve mannen.

En ik vind het trouwens wel een goede beslissing om Sven door te laten rijden, hij en de hele wereld weten dat hij de beste was, ondanks het voordeel van 1 extra binnenbocht. Dat verschil zal geen 4 seconden zijn.
pi_78383236
als je (vrij vertaald) "hahahaha wat een sukkel, net goed!" gaat roepen dan is de kans vrij groot dat fans die nog hevig opgewonden zijn over een dramatische deceptie zo reageren.

Anders dan als je gewoon toegeeft dat je een hekel hebt aan iemand op een moment dat dat er niet toe doet en zonder zout in de wonden te wrijven. Je maakt mij niet wijs dat Sarabi niet kon ruiken dat ze mensen in de kling zou jagen met zo'n opmerking....

net zoiets als hup ajax roepen in het vak van feyenoord nadat feyenoord in de laatste minuut 2-1 gemaakt heeft, ipv de volgende dag zeggen dat je blij bent dat Ajax niet gewonnen heeft omdat je ze stom vindt.
Kwak
pi_78383308
laten we er anders over ophouden

zo.. weer een opdracht af
Ja doei.
pi_78383334
Ik moet zeggen dat Sarabi's timing inderdaad niet optimaal was. Ik zat ook nog volop in de verontwaardiging over zoveel onrecht (iedereen kon zien dat hij zelfs met een extra buitenbocht de snelste was geweest) en om dan met en te gaan gooien...
Maar goed, nu hebben we er allemaal weer een nachtje over geslapen en kunnen we weer relativeren. (Waarom is er geen zen-smiley?)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78383339
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd

En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaat
Lee de Jong
pi_78383405
Ja doei.
pi_78383428
Ik zeg ook niet dat je in het heetst van de strijd niet mag balen van een reactie zoals die van Sarabi. Ik vond het ook nogal typisch. Maar jij strooide zelf ook met een smiley, voor de medaille van Bob de Jong. Dat zag er voor mij net zo raar uit. En jullie zullen beiden wel jullie redenen hebben voor een hekel aan de heren. Zal best, maar voor mij is die felheid en die ogenschijnlijk diepe haat sws nogal overtrokken.
pi_78383462
ik houd niet zo van nog een beetje groene bananen, maar ik ga er nu toch een opeten
Ja doei.
pi_78383519
ok schluss.

die was ook niet netjes, ik wist t niet eens meer, zal wel heetst van de strijd zijn geweest.
en idd. ze juicht om brons en zilver. mijn fout. al vind ik die zo mogelijk een nog grotere kutsmilie

ik heb geen zin vandaag. what else is new!
Kwak
pi_78383545
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
Ja doei.
pi_78383547
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu op m'n iPhone dus het plaatje is niet zo groot, maar wil je nu zeggen: "Zand erónder"??
In dat geval ben ik het met je eens, kga maar eens uit bed.
pi_78383577
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Kwak
pi_78383662
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Oh ja!
pi_78383668
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
[..]

Nou ja, meningen verschillen, en ik zat in z'n geheel niet in de consternatie, maar dan nog vond ik het echt een machtige zeikopmerking, met die hatelijke smiley erbij. Bah.
pi_78383674
was het eerste plaatje wat ik vond bij Zen !
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:19:41 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383676
De moet naar een onbewoond eiland verbannen worden zonder enige mogelijkheid tot terugkeer.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:20:21 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383689

Dees is ook goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_78383692
goed idee
Ja doei.
pi_78383693
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...

calvinistisch als ik ben vraag ik me af of ik dan wel hard genoeg train

zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
Kwak
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:05 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383712
Ik heb echt een mandarijnen- en sinaasappelverslaving ontwikkeld. Mèn, wat zijn die krengen lekker! . Ik ga er zo nog eentje oppeuzelen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')