QFT!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
ik zou niet hebben lopen juichen op een forumquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaatLee
de Jong
Ik kijk nu op m'n iPhone dus het plaatje is niet zo groot, maar wil je nu zeggen: "Zand erónder"??quote:
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
Oh ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Nou ja, meningen verschillen, en ik zat in z'n geheel niet in de consternatie, maar dan nog vond ik het echt een machtige zeikopmerking, met die hatelijke smiley erbij. Bah.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |