abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78382789
nou ja jij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...

iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
Ja doei.
pi_78382830
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja jij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...

iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
QFT!
pi_78383016
Jan de Hoop. "Dit was, gelukkig voor mijn stem, het nieuws."

Ontopic: toch alweer ruim een kilo kwijt en 2cm van taille en heup af sinds anderhalve week geleden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78383023
zo eens opzoeken wat ik allemaal bij de studieadviseur wil weten ben benieuwd wat ik allemaal 'kan' en vind het wel even fijn om er met iemand over te praten die er verstand van heeft
Ja doei.
pi_78383061
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:

ik zou niet hebben lopen juichen op een forum seriously, echt niet. ik gun het hem niet, maar ik zou niet juichen om een nare valpartij of een fout. ik zou me alleen wel heel content voelen als ie het zelf verpestte door pas na 6 km hard te gaan schaatsen. maar dan nog zou ik niet juichen.

dat grapje wat ik over bob de jong en bert maalderink maakte betrof trouwens mijn moeder, die een nog veel grotere hekel aan bob de jong heeft (iets te maken met t feit dat ie ooit een deuk in onze achterbumper reed bij een stoplicht wellicht...en zij dat achter t stuur )
Kwak
pi_78383108
Hoe jammer het ook is en het zal persoonlijk ook wel een groot drama zijn voor zowel K als K: het is verder niet het einde van de wereld of zo. Beetje perspectief houden zou geen kwaad kunnen! En ik zou niet hebben gedacht dat ik het ooit nog weer zou opnemen voor Sarabi, om obvious redenen, maar zo heel erg was haar opmerking nu ook weer niet, zij heeft een hekel aan Kramer, kan gebeuren. Voor mijn gevoel niet heel anders dan de hekel die Kwak heeft aan Bob de Jong. Niet heel netjes om medailles te misgunnen aan wie dan ook, maar let's face it, als Ajax een doelpunt maakt staat een Feydnoorder ook niet te juichen. In mijn optiek zijn het beide sportieve mannen.

En ik vind het trouwens wel een goede beslissing om Sven door te laten rijden, hij en de hele wereld weten dat hij de beste was, ondanks het voordeel van 1 extra binnenbocht. Dat verschil zal geen 4 seconden zijn.
pi_78383236
als je (vrij vertaald) "hahahaha wat een sukkel, net goed!" gaat roepen dan is de kans vrij groot dat fans die nog hevig opgewonden zijn over een dramatische deceptie zo reageren.

Anders dan als je gewoon toegeeft dat je een hekel hebt aan iemand op een moment dat dat er niet toe doet en zonder zout in de wonden te wrijven. Je maakt mij niet wijs dat Sarabi niet kon ruiken dat ze mensen in de kling zou jagen met zo'n opmerking....

net zoiets als hup ajax roepen in het vak van feyenoord nadat feyenoord in de laatste minuut 2-1 gemaakt heeft, ipv de volgende dag zeggen dat je blij bent dat Ajax niet gewonnen heeft omdat je ze stom vindt.
Kwak
pi_78383308
laten we er anders over ophouden

zo.. weer een opdracht af
Ja doei.
pi_78383334
Ik moet zeggen dat Sarabi's timing inderdaad niet optimaal was. Ik zat ook nog volop in de verontwaardiging over zoveel onrecht (iedereen kon zien dat hij zelfs met een extra buitenbocht de snelste was geweest) en om dan met en te gaan gooien...
Maar goed, nu hebben we er allemaal weer een nachtje over geslapen en kunnen we weer relativeren. (Waarom is er geen zen-smiley?)
pi_78383339
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd

En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaat
Lee de Jong
pi_78383405
Ja doei.
pi_78383428
Ik zeg ook niet dat je in het heetst van de strijd niet mag balen van een reactie zoals die van Sarabi. Ik vond het ook nogal typisch. Maar jij strooide zelf ook met een smiley, voor de medaille van Bob de Jong. Dat zag er voor mij net zo raar uit. En jullie zullen beiden wel jullie redenen hebben voor een hekel aan de heren. Zal best, maar voor mij is die felheid en die ogenschijnlijk diepe haat sws nogal overtrokken.
pi_78383462
ik houd niet zo van nog een beetje groene bananen, maar ik ga er nu toch een opeten
Ja doei.
pi_78383519
ok schluss.

die was ook niet netjes, ik wist t niet eens meer, zal wel heetst van de strijd zijn geweest.
en idd. ze juicht om brons en zilver. mijn fout. al vind ik die zo mogelijk een nog grotere kutsmilie

ik heb geen zin vandaag. what else is new!
Kwak
pi_78383545
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
Ja doei.
pi_78383547
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu op m'n iPhone dus het plaatje is niet zo groot, maar wil je nu zeggen: "Zand erónder"??
In dat geval ben ik het met je eens, kga maar eens uit bed.
pi_78383577
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Kwak
pi_78383662
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Oh ja!
pi_78383668
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
[..]

Nou ja, meningen verschillen, en ik zat in z'n geheel niet in de consternatie, maar dan nog vond ik het echt een machtige zeikopmerking, met die hatelijke smiley erbij. Bah.
pi_78383674
was het eerste plaatje wat ik vond bij Zen !
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:19:41 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383676
De moet naar een onbewoond eiland verbannen worden zonder enige mogelijkheid tot terugkeer.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:20:21 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383689

Dees is ook goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_78383692
goed idee
Ja doei.
pi_78383693
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...

calvinistisch als ik ben vraag ik me af of ik dan wel hard genoeg train

zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
Kwak
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:05 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383712
Ik heb echt een mandarijnen- en sinaasappelverslaving ontwikkeld. Mèn, wat zijn die krengen lekker! . Ik ga er zo nog eentje oppeuzelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78383714
ik las laatst iets over persmandarijnen? iemand dat al eens geprobeerd?
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:22:02 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78383728
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Vast wel .

[/flauw]
Niet meer actief op Fok!
pi_78383753
Kwak: merk je wel dat het elke keer makkelijker gaat of vaker kan ofzo? Daar meet ik het meestal maar aan af want de ene keer heb je ontzettende spierpijn terwijl je helemaal niet zo hard hebt getraind, en de andere keer voel je bijna niks.
pi_78383780
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: merk je wel dat het elke keer makkelijker gaat of vaker kan ofzo? Daar meet ik het meestal maar aan af want de ene keer heb je ontzettende spierpijn terwijl je helemaal niet zo hard hebt getraind, en de andere keer voel je bijna niks.
ja ik kan steeds zwaardere gewichten/meer herhalingen per rep... ik ben wel echt aan het opvoeren... maar spierpijn heb ik niet meer. wel een moe gevoel in mn spieren, alleen niet die "ik kan mn jas niet aankrijgen want mn arm kan niet ophoog"-pijn die ik in t begin had...
Kwak
pi_78383791
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...

zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).

Maar overleg dat dus liever met een prof.
pi_78383797
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
mn moeder perst van die grote mandarijnen uit als ze wat ouder worden...
Kwak
pi_78383852
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).

Maar overleg dat dus liever met een prof.
nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...
ik concentreer me vooral op mn bovenlichaam omdat ik daar qua spieropbouw wat achterloop, met binnenkant en buitenkant dij-spieren erbij, en 1 kont apparaat - de rest van mn benen is al gespierd genoeg idd.

ik ga wel even checken of er een instructie uurtje is binnenkort ofzo...
Kwak
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:28:19 #233
70532 loveli
N
pi_78383886
quote:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe ene gewicht dat iuk echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik hen de volgende dag geen spierpijn...

Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.

Wanneer je weinig kcals eet zul je toch niet zoveel spierweefsel opbouwen, gewoonweg omdat je de bouwstoffen met mate binnenkrijgt. Geen spierpijn is niet per se fout, maar zonder spierpijn word je geen bodybuilder.

Op BB-forum staat veel meer erover.
crap in = crap out
pi_78383959
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.

Wanneer je weinig kcals eet zul je toch niet zoveel spierweefsel opbouwen, gewoonweg omdat je de bouwstoffen met mate binnenkrijgt. Geen spierpijn is niet per se fout, maar zonder spierpijn word je geen bodybuilder.

Op BB-forum staat veel meer erover.
ik vind BB fora eng

ik wil geen bodybuilder worden, maar het is wel de bedoeling dat ik spierweefsel opbouw om mn basisverbranding te verhogen - ik haat cardio en alle lage intensiteitstrainingen dus het leek me een tactiek om mn spiergrootte te doen toenemen waardoor alle dagelijkse activiteiten meer energie verbruiken.... of in elk geval wil ik voorkomen dat mn spiermassa afneemt terwijl ik afval...

ik eet niet heel weinig kcals, 1750 gemiddeld, en ik eet redelijk veel magere eiwitten... volgens mij bouw ik wel spier op, want mn bovenarmen zijn groter als ik ze aanspan...

ik weet dus niet zo goed hoe ik dit spiergevoel moet omschrijven... misshcien zouden andere mensen het wel spierpijn noemen, maar in mijn hoofd betekent spierpijn dat je de trap nauwelijks meer af kan lopen of nauwelijks je kleren aan kan krijgen...
Kwak
pi_78383982
Sven Kramer grappen #2

hoe zielig ik het ook vind.. er zitten echt leuke bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:32:45 #236
70532 loveli
N
pi_78383995
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...
ik concentreer me vooral op mn bovenlichaam omdat ik daar qua spieropbouw wat achterloop, met binnenkant en buitenkant dij-spieren erbij, en 1 kont apparaat - de rest van mn benen is al gespierd genoeg idd.

ik ga wel even checken of er een instructie uurtje is binnenkort ofzo...
Als je toch extra beenspieren enzo kweekt no worries. Gewoon die spiermassa gebruiken voor vetverbranding en tegen de tijd dat je je beenspieren zat bent minder trainen, dan slinken ze ook wel weer. En beenspieren zijn nu eenmaal groter dan armspieren, als je ze makkelijk maakt, gewoon nu even het voordeel ervan meepikken.
crap in = crap out
pi_78384005
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
Ik ook!
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:35:04 #238
70532 loveli
N
pi_78384060
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2

Vond zelf deze verschrijving ook wel geinig, welke bedoelde je nou?
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zo
crap in = crap out
pi_78384095
nou, Kremers had ook een beetje goud gewonnen met zijn pupil zeg maar zo bedoelde ik het meer.. het feit dat Kramer geen goud heeft, is voor Kremers ook al straf genoeg, want het lijkt mij dat je als coach net zo blij / verdrietig bent als je schaatser
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:36:55 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78384106
quote:

Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?

Ik heb namelijk nooit spierpijn. Nooit. Zelfs niet na de allereerste RPM-les.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78384112
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart Smeets z'n beroemde Mart Smeets truien is vergeten.
Ja dat vond ik ook jammer !
pi_78384121
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloos Maar idd, er zitten wel grappige bij.
pi_78384129
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloos Maar idd, er zitten wel grappige bij.
Ja! die is echt een no-go
Ja doei.
pi_78384143

!
Ja doei.
pi_78384165
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Kremers had ook een beetje goud gewonnen met zijn pupil zeg maar zo bedoelde ik het meer.. het feit dat Kramer geen goud heeft, is voor Kremers ook al straf genoeg, want het lijkt mij dat je als coach net zo blij / verdrietig bent als je schaatser
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??
pi_78384181
owh, men, ik de hele tijd die coach maar kremers noemen !
Ja doei.
pi_78384182
Kabouter Wesley

Maar echt, hoe iemand bedenkt dat die uit-de-bocht-vliegende bobsleeer grappig is in enig verband...
pi_78384194
I failed !
Ja doei.
pi_78384202
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Kemkers lieve mensen, Kemkers.
Kwak
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:46 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78384209
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is de kruising tussen Kramer en Kemkers!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78384211

men...
Ja doei.
pi_78384227
Heb even jullie mening nodig. Is dit een leuk jurkje voor een jaren 50/60/70 feest? (kon het nóg breder??)
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78384233
Lijstje!!

O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui.
L: volkoren brood ham/kaas/ui tosti
T: minneola
T: wodka, ovenzoutjes
D: uit eten met een vriendinnetje.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:41:39 #254
70532 loveli
N
pi_78384236
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind BB fora eng
Vond ik ook, maar ze weten wel veel. Uitgangspunt is vooral koolhydraatverbranding en spieropbouw in een bulkfase, dus daar moet je doorheen lezen.
quote:
ik wil geen bodybuilder worden, maar het is wel de bedoeling dat ik spierweefsel opbouw om mn basisverbranding te verhogen - ik haat cardio en alle lage intensiteitstrainingen dus het leek me een tactiek om mn spiergrootte te doen toenemen waardoor alle dagelijkse activiteiten meer energie verbruiken.... of in elk geval wil ik voorkomen dat mn spiermassa afneemt terwijl ik afval...
quote:
ik eet niet heel weinig kcals, 1750 gemiddeld, en ik eet redelijk veel magere eiwitten... volgens mij bouw ik wel spier op, want mn bovenarmen zijn groter als ik ze aanspan...

ik weet dus niet zo goed hoe ik dit spiergevoel moet omschrijven... misshcien zouden andere mensen het wel spierpijn noemen, maar in mijn hoofd betekent spierpijn dat je de trap nauwelijks meer af kan lopen of nauwelijks je kleren aan kan krijgen...
Als je hebt getraind gaat er ook meer bloed en vocht naar je spieren, waardoor ze dikker aanvoelen na de sport.

Rug is ook een grote spiergroep die misschien niet zo snel toont. Die kun je ook gebruiken als energieverbruiker.
crap in = crap out
pi_78384255
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?

Ik heb namelijk nooit spierpijn. Nooit. Zelfs niet na de allereerste RPM-les.
hm, ik had t in t begin wel, en ik voel nu ook wel iets hoor... ik kán wel erge spierpijn hebben... (maar ik moet eerwlijk zeggen dat ik nog nooit zo gestructureerd getraind heb als nu)

@ loveli: ik ga gewoon lekker door met trainen dan en evt. eens roindvragen bij de instructie...

punt van zo'n bb forum is vooral (ik browsde net al even) dat ik meteen denk dat ik alles fout doe, of dat t geen zin heeft om te doen wat ik nu doe, en dan ben ik geneigd er maar weer helemaal mee op te houden... ik doe nu wat max haalbaar is op dit moment voor mij... en dat hou ik dan maar zo...
Kwak
pi_78384265
Hij schijnt door, Phaidra! Maar ik vind 'm een beetje mwahh, 't is niet fifties, niet sixties, niet seventies....

(lekker vaag thema, trouwens )
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:44:12 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78384307
@kwak: ok.. ja ik heb echt bijna nog nooit spierpijn gehad. Herken het wel als ik het dan ooit eens heb, maar het is echt heel zeldzaam. Misschien herkent An24 dat ook wel?

@Phaidra: ik vind 'm niet zo leuk
pi_78384369
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hij schijnt door, Phaidra! Maar ik vind 'm een beetje mwahh, 't is niet fifties, niet sixties, niet seventies....

(lekker vaag thema, trouwens )
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien . Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat. Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78384371
Jaren '50: denk Olivia Newton John in Grease. (voor die Verwandlung)
Jaren '60: denk mini, Barbarella, kijk voor inspiratie in het ANTM topic, de shoot van vorige week was très sixties.
Jaren '70: maxi jurken, wijde pijpen, denk aan de film Hair.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:47:16 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384381
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
owh, men, ik de hele tijd die coach maar kremers noemen !
Ik was al aan het kijken op Nu.nl of ik hem per abuis de hele tijd Kemkers had genoemd, terwijl 'ie Kremers heet .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384387
Ik heb het gister gelukkig niet live gezien, ik hou niet van sport maar wel van Sven
Bob de Jong vind ik ook wel leuk, hij was toch die ene die niet kon schaatsen op klapschaatsen?
pi_78384405
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was al aan het kijken op Nu.nl of ik hem per abuis de hele tijd Kemkers had genoemd, terwijl 'ie Kremers heet .
HUH?

HOE HEET DIE MAN NOU???
Ja doei.
pi_78384409
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien . Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat. Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Ga naar Zipper? Of Episode? Daar hebbben ze altijd wel jaren 70 spul. Je kan ook huren. Kijk maar eens op de site van Alternatief.
pi_78384419
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

HUH?

HOE HEET DIE MAN NOU???
Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:48:59 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384423
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

HUH?

HOE HEET DIE MAN NOU???
Ja Kemkers dus.
Houd eens op, ik raakte alweer in de war .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384432
Hahaha

pi_78384433
Lijstje overigens:

O: 2 knackebrodjes osseworst
T: banaan
T: 2 boterhammen kaas
L: 2 boterhammen kaas
S: tennis
D: risotto
Ja doei.
pi_78384443
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:50:21 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78384456
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:49 schreef P.F het volgende:
Hahaha

[ afbeelding ]
Klantje
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:50:35 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384467
Ik weet een leuke TT voor deeltje 960: Met Kremers, Kempers en Kemkers .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384481
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet een leuke TT voor deeltje 960: Met Kremers, Kempers en Kemkers .
ja, goeie, de KKK
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:51:13 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78384486
Zo, net voor het eerst gemeet met m'n supervisor. Volgens mij heb ik wel een goede aan hem, en is ie wel tevreden tot nu toe over m'n werk! En, hij heeft me goede ideeen gegeven!

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en mango en muesli
T: kaneelbol
L: iets warms ergens
S: 5 km. hardlopen of 45 minuten op crosstrainer (saaai!)
D: soepje ofzo?
T: stukje chocola?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:51:16 #273
70532 loveli
N
pi_78384488
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb het gister gelukkig niet live gezien, ik hou niet van sport maar wel van Sven
Bob de Jong vind ik ook wel leuk, hij was toch die ene die niet kon schaatsen op klapschaatsen?
Dat was Gerard van Velde dacht ik.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:51:54 #274
70532 loveli
N
pi_78384504
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar woon je?
crap in = crap out
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:52:48 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384537
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net voor het eerst gemeet met m'n supervisor. Volgens mij heb ik wel een goede aan hem, en is ie wel tevreden tot nu toe over m'n werk! En, hij heeft me goede ideeen gegeven!

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en mango en muesli
T: kaneelbol
L: iets warms ergens
S: 5 km. hardlopen of 45 minuten op crosstrainer (saaai!)
D: soepje ofzo?
T: stukje chocola?
Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weet .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384548
zweden
Ja doei.
pi_78384606
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar woon je?
Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaar .

@Co, thanks voor de tips, ga even zoeken!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:57:23 #278
70532 loveli
N
pi_78384675
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaar .

@Co, thanks voor de tips, ga even zoeken!
Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 10:58:06 #279
70532 loveli
N
pi_78384698
En evt jaren '70 overhemden van m'n vader in felgroen
crap in = crap out
pi_78384723
Gesprek van de dag, die Sven.

Ik heb verdomme alweer een nieuwe bh-maat, ja! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78384784
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.
Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:01:21 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384795
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oei en niet de goede kant op begrijp ik uit de ?

Mijn moeder zei gisteren ook: "Ik kan het nog steeds niet geloven dat je zo bent afgevallen. Je borsten ook!". En bedankt hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384810
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wat had je eerst dan, is dit slechter?
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:02:54 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78384836
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weet .
zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?

-15 voelt al warm aan trouwens!
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:03:09 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78384843
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
zweden
GMTA
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:03:47 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78384858
oh, en mijn borsten voelen groter aan. En dan ga ik gelijk denken dat ik zwanger ben...
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:03:55 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384864
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?

-15 voelt al warm aan trouwens!
Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders? .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384929
Ik krijg al spierpijn als ik een schoudertas draag
Daarom haat ik sport ook, altijd pijn erna Al valt het bij Zumba wel mee, maar ben nu alweer drie keer niet geweest ofzo (vriendinnetje heeft nare brandwonden op buik en been van pannetje heet water).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:06:07 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78384934
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders? .
morgen over een week ben ik weer in Duitsland...

En voor daarna bestaan er nog geen plannen. Ja, een weekend noord Zweden..
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:07:31 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78384971
Ik wil vanmiddag of vanavond naar Shutter Island. Liefst vanmiddag. Nu Mark nog overhalen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78384988
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat had je eerst dan, is dit slechter?
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo. .
pi_78385125
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo. .
Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.
Het is vergelijkbaar met 75C dus da's heel normaal.
pi_78385132
quote:

[..]

Awww. Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent
Wel knap van de mevrouw though!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78385185
quote:

[..]

Ik heb kleine borsten en 70C, dus dat jij 70D/65E hebt is helemaal niet zo raar!
pi_78385213
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.
Het is vergelijkbaar met 75C dus da's heel normaal.
75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.

Inderdaad wel erg knap van de verkoopster! Ik sprak d'r alleen eerst wel tegen. .
pi_78385343
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.

Inderdaad wel erg knap van de verkoopster! Ik sprak d'r alleen eerst wel tegen. .
Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus. Maarja, als je een paar goede hebt kun je wel weer een tijd vooruit. Het doet zoveel voor je figuur als je een goede bh aan hebt.
Welke verkoopster had je, een jong meisje?
pi_78385427
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus. Maarja, als je een paar goede hebt kun je wel weer een tijd vooruit. Het doet zoveel voor je figuur als je een goede bh aan hebt.
Welke verkoopster had je, een jong meisje?
Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!
pi_78385470
Ik heb 65/70 B en dat is ook al niet wijd verkrijgbaar. Hunkemoller heeft wel 70B, maar na een paar keer wassen zijn die alweer aan de wijde kant. In ons winkelcentrum zit Lindessa, die heeft Calvin Klein 70B, die zit wel langer goed. Maar verder heb ik die maat nog nergens gezien...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:22:39 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78385476
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!
Foto van bh? Of welk merk?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 11:23:21 #300
70532 loveli
N
pi_78385508
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')