QFT!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
ik zou niet hebben lopen juichen op een forumquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou jajij was ook blij geweest als De Jong 'm niet had gehad door een fout ofzo...
iedereen die die 10km gereden heeft gisteren verdient 't vind ik. De een maakt meer, de ander minder kans, da's duidelijk, maar ze geven er allemaal zo ongeveer hun hele leven aan op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaatLee
de Jong
Ik kijk nu op m'n iPhone dus het plaatje is niet zo groot, maar wil je nu zeggen: "Zand erónder"??quote:
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't voor die zilver-dude wel echt leuk overigens! Hij was zo blij
Oh ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook!! (ik denk dat ze ZEN!!!! bedoelde Co)
Nou ja, meningen verschillen, en ik zat in z'n geheel niet in de consternatie, maar dan nog vond ik het echt een machtige zeikopmerking, met die hatelijke smiley erbij. Bah.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Erg vrij vertaald Kwak!
Daarbij juicht ze niet voor de val, maar voor goud en brons.
[..]
Vast welquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik las laatst iets over persmandarijnen? iemand dat al eens geprobeerd?
ja ik kan steeds zwaardere gewichten/meer herhalingen per rep... ik ben wel echt aan het opvoeren... maar spierpijn heb ik niet meer. wel een moe gevoel in mn spieren, alleen niet die "ik kan mn jas niet aankrijgen want mn arm kan niet ophoog"-pijn die ik in t begin had...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: merk je wel dat het elke keer makkelijker gaat of vaker kan ofzo? Daar meet ik het meestal maar aan af want de ene keer heb je ontzettende spierpijn terwijl je helemaal niet zo hard hebt getraind, en de andere keer voel je bijna niks.
Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...
calvinistisch als ik ben vraag ik me af of ik dan wel hard genoeg train
zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
mn moeder perst van die grote mandarijnen uit als ze wat ouder worden...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik las laatst iets over persmandarijnen? iemand dat al eens geprobeerd?
nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou je dat niet overleggen met een instructeur, ipv met ons? Ik zou denken dat je niet door moet gaan tot je de volgende dag spierpijn hebt - da's meer voor bodybuilders. Zeker met die gewichten op je benen moet je niet te snel opvoeren in mijn ervaring (ik zat in no time over de 80, maar het is niet alsof je daar nou zulke mooie benen van krijgt).
Maar overleg dat dus liever met een prof.
Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe ene gewicht dat iuk echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik hen de volgende dag geen spierpijn...
ik vind BB fora engquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je extra spieren kweken of alleen energie verbranden? BB-ers willen spierpijn omdat je dan je spieren een beetje beschadigt, waarna ze kunnen groeien. Ofzo. Daarom pakken ze vaak aan het einde een gewicht wat ze net kunnen hebben om maximaal te belasten. En tussendoor geven ze de spieren rust zodat ze kunnen herstellen, door andere spiergroepen te trainen.
Wanneer je weinig kcals eet zul je toch niet zoveel spierweefsel opbouwen, gewoonweg omdat je de bouwstoffen met mate binnenkrijgt. Geen spierpijn is niet per se fout, maar zonder spierpijn word je geen bodybuilder.
Op BB-forum staat veel meer erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je toch extra beenspieren enzo kweekt no worries. Gewoon die spiermassa gebruiken voor vetverbranding en tegen de tijd dat je je beenspieren zat bent minder trainen, dan slinken ze ook wel weer. En beenspieren zijn nu eenmaal groter dan armspieren, als je ze makkelijk maakt, gewoon nu even het voordeel ervan meepikken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik dacht: iemand hier weet t misschien wel. er is daar geen instructeur normaal gesproken - studentensportcentrum...
ik concentreer me vooral op mn bovenlichaam omdat ik daar qua spieropbouw wat achterloop, met binnenkant en buitenkant dij-spieren erbij, en 1 kont apparaat - de rest van mn benen is al gespierd genoeg idd.
ik ga wel even checken of er een instructie uurtje is binnenkort ofzo...
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
Vond zelf deze verschrijving ook wel geinig, welke bedoelde je nou?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2hoe zielig ik het ook vind.. er zitten echt leuke bij
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zo
Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft iemand hier verstand van: ik train dus nu regelmatig met gewichten, en ik doe een gewicht dat ik echt netaan drie sets van 8-12 kan tillen, maar ik heb de volgende dag geen spierpijn...
zelfs mn benen doen geen pijn, terwijl ik de hip adductor op 60 deed en dat echt heel erg zwaar was... ze voelen wel een beetje "zwaar" mn spieren
Ja dat vond ik ook jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart Smeets z'n beroemde Mart Smeets truien is vergeten.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sven Kramer grappen #2hoe zielig ik het ook vind.. er zitten echt leuke bij
Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd, er zitten wel grappige bij.
Ja! die is echt een no-goquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die met die bobslee echt heel erg smakeloos![]()
Maar idd, er zitten wel grappige bij.
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Kremers had ook een beetje goud gewonnen met zijn pupil zeg maarzo bedoelde ik het meer.. het feit dat Kramer geen goud heeft, is voor Kremers ook al straf genoeg, want het lijkt mij dat je als coach net zo blij / verdrietig bent als je schaatser
Kemkers lieve mensen, Kemkers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??
Het is de kruising tussen Kramer en Kemkers!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Who the fuck is Kremers nu weer. Bedoel je Kempers, of is er ook een Kremers??
Vond ik ook, maar ze weten wel veel. Uitgangspunt is vooral koolhydraatverbranding en spieropbouw in een bulkfase, dus daar moet je doorheen lezen.quote:
quote:ik wil geen bodybuilder worden, maar het is wel de bedoeling dat ik spierweefsel opbouw om mn basisverbranding te verhogen - ik haat cardio en alle lage intensiteitstrainingen dus het leek me een tactiek om mn spiergrootte te doen toenemen waardoor alle dagelijkse activiteiten meer energie verbruiken.... of in elk geval wil ik voorkomen dat mn spiermassa afneemt terwijl ik afval...
Als je hebt getraind gaat er ook meer bloed en vocht naar je spieren, waardoor ze dikker aanvoelen na de sport.quote:ik eet niet heel weinig kcals, 1750 gemiddeld, en ik eet redelijk veel magere eiwitten... volgens mij bouw ik wel spier op, want mn bovenarmen zijn groter als ik ze aanspan...
ik weet dus niet zo goed hoe ik dit spiergevoel moet omschrijven... misshcien zouden andere mensen het wel spierpijn noemen, maar in mijn hoofd betekent spierpijn dat je de trap nauwelijks meer af kan lopen of nauwelijks je kleren aan kan krijgen...
hm, ik had t in t begin wel, en ik voel nu ook wel iets hoor... ik kán wel erge spierpijn hebben... (maar ik moet eerwlijk zeggen dat ik nog nooit zo gestructureerd getraind heb als nu)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij bent toch ook lichtelijk hypermobiel?
Ik heb namelijk nooit spierpijn. Nooit. Zelfs niet na de allereerste RPM-les.
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hij schijnt door, Phaidra! Maar ik vind 'm een beetje mwahh, 't is niet fifties, niet sixties, niet seventies....
(lekker vaag thema, trouwens)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
owh, men, ik de hele tijd die coach maar kremers noemen!
HUH?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik was al aan het kijken op Nu.nl of ik hem per abuis de hele tijd Kemkers had genoemd, terwijl 'ie Kremers heet
.
Ga naar Zipper? Of Episode? Daar hebbben ze altijd wel jaren 70 spul. Je kan ook huren. Kijk maar eens op de site van Alternatief.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien. Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat.
Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HUH?
HOE HEET DIE MAN NOU???
Ja Kemkers dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HUH?
HOE HEET DIE MAN NOU???
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heet Kemkers, ik heb me vertypt.![]()
![]()
![]()
Klantjequote:
ja, goeie, de KKKquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet een leuke TT voor deeltje 960: Met Kremers, Kempers en Kemkers.
Dat was Gerard van Velde dacht ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb het gister gelukkig niet live gezien, ik hou niet van sport maar wel van Sven
Bob de Jong vind ik ook wel leuk, hij was toch die ene die niet kon schaatsen op klapschaatsen?
Waar woon je?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat 'ie doorschijnt had ik idd ook gezien. Komt van een vintage webshop, ze hebben echt veel leuke dingen, alleen niet zoveel in mijn maat.
Iemand nog ideeën voor een vintage shop waar ze veel xs of s verkopen? Ben er niet zo in thuis...
Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weetquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net voor het eerst gemeet met m'n supervisor. Volgens mij heb ik wel een goede aan hem, en is ie wel tevreden tot nu toe over m'n werk! En, hij heeft me goede ideeen gegeven!
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en mango en muesli
T: kaneelbol
L: iets warms ergens
T: banaan
S: 5 km. hardlopen of 45 minuten op crosstrainer (saaai!)
D: soepje ofzo?
T: stukje chocola?
Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaarquote:
Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoofddorp. Trein is dichtbij, eventueel ook auto bespreekbaar.
@Co, thanks voor de tips, ga even zoeken!
Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer heb je het nodig? Ik zit tussen den Haag en Rotterdam. Heb wel een jurkje en petticoat te leen.
Oei en niet de goede kant op begrijp ik uit dequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gesprek van de dag, die Sven.
Ik heb verdomme alweer een nieuwe bh-maat, ja!.
Wat had je eerst dan, is dit slechter?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gesprek van de dag, die Sven.
Ik heb verdomme alweer een nieuwe bh-maat, ja!.
zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zit jij nu? Weer in Zweden? Je reist (ogenschijnlijk?) zo vaak heen en weer tussen Zweden, Nederland en Duitsland dat ik het niet meer weet.
Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou het ergens anders -24 zijn dan in Zweden? en een meter sneeuw?
-15 voelt al warm aan trouwens!
morgen over een week ben ik weer in Duitsland...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat van die -24 en een meter sneeuw heb ik ook gelezen, maar misschien was je intussen alweer ergens anders?.
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat had je eerst dan, is dit slechter?
Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo..
Awww. Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 70D dacht ik, maar toen ik gister een bh in die maat aantrok bij Hunkemoller had ik 4 borsten. Daarna ging ik naar Sandrabra, omdat die bh's van de Hunkemoller me ook eigenlijk niet bevallen, verteld van de 4 borsten, jas uitgetrokken en de verkoopster zei: "Nee hoor, je hebt 65E." Zonder op te meten, dus ik: "Nee hoor." Maar toen moest ik er eentje passen in die maat en die paste perfect. En ik heb helemaal geen grote borsten of zo..
Ik heb kleine borsten en 70C, dus dat jij 70D/65E hebt is helemaal niet zo raar!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar die zijn qua cups toch ook ongeveer even groot? Alleen de omvang is anders.
Het is vergelijkbaar met 75C dus da's heel normaal.
Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
75C is overal te krijgen, 70D werd al een stuk lastiger, en 65E is echt speciaalzakerig.
Inderdaad wel erg knap van de verkoopster! Ik sprak d'r alleen eerst wel tegen..
Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig te krijgen, je hebt meestal niet zo veel keus.Maarja, als je een paar goede hebt kun je wel weer een tijd vooruit. Het doet zoveel voor je figuur als je een goede bh aan hebt.
Welke verkoopster had je, een jong meisje?
Foto van bh? Of welk merk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, een Indiaas (of die kanten uit) aandoende mevrouw. Ze heeft ook een bh voor me uitgezocht die ik zelf nooit zou hebben gekozen maar die geweldig stond, dus die heb ik gekocht. Goeie winkel!
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag! Heb je foto's?? Ben wel geïnteresseerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |