abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78381232
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:37 schreef Merel het volgende:
Mogguh. Zag op TV de reactie van Kemkers, ook wel netjes. Wat moet die man zich schuldig voelen.

Nu richting werk. Wordt een druk dagje!
zit nu te kijken idd.. achossss heb echt medelijden met beide, maar vooral met hem..

TT en TS passen overigens niet echt bij elkaar.. lekker sportief !
Ja doei.
pi_78381266
Goedemorgen! Ik heb gister de tv toch nog maar aangezet, wat een drama zeg. Die arme, arme ziel. Ik zie m'n schaatsgekke vriendinnetje zo, dus we zullen 't er nog wel even over hebben!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78381294
Ik zie naderhand wel dat ik er echt middenin vloog, met m'n post over van alles behalve schaatsen. . Sorry, ik kwam pas net thuis. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:29:42 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78381508
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Hoe lang heb je daar nou de tijd voor? (Oftewel: wanneer moeten we weer duimen? )

Man, was ik maar nooit begonnen met sport kijken. Toen Nederland tegen Rusland verloor met voetbal voelde ik me ook al zo kut terwijl ik voor dat EK nooit keek. Wat Kwak zegt, empathie is leuk maar soms even niet.
ik heb geen idee...ze stellen geen deadline. ASAP denk ik, voor het eind van de week wil ik wat opgestuurd hebben..

Goeiemorgen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:42:37 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78381648
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
En ik ook. Kramer is overduidelijk de winnaar. Ik zou als ik Lee was niet naar die gouden medaille kunnen kijken zonder te denken dat ik hem alleen maar door een wisselfout gewonnen heb en dat ik helemaal niet de beste was.
Wat een kutsport is het ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_78381716
ik zat nog te hopen op de mogelijkheid van een tijdstraf van een seconde of 3 ofzo, dan had hij het volgens mij ook nog wel gered

die beelden van Kremers toen hij die andere schaatser aan zag komen op de binnenbaan... echt zo stom! Maargoed, wat Kramer ook al aangaf in het interview, dit is niet perse het einde van de samenwerking. Het is kut dat het op zo'n moment misgaat, maar beiden gingen voor hetzelfde doel en het was alleen maar goed bedoeld...

zit nu alweer op de uni te werken spinnen afgezegd en ga tot half 1 bikkelen om iig wat dingen af te krijgen zodat ik helemaal bij ben en een beetje voor loop met opdrachten
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:50:18 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78381752
Maarre, wat ik niet snap: wat valt Kemkers kwalijk te nemen? Heeft hij Sven in verwarring gebracht? Ik dacht wel: "Laat die jongen gewoon stoppen ipv hem zoveel energie te laten steken in iets wat hij toch al verloren heeft." Maar dat was idd niet eerlijk geweest tov de ander.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:50:34 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78381757
Zo, ik ben door alle consternatie heengeslapen. Sneu voor die jongen, sneu voor die coach. Heb het niet gezien, maar het was op kantoor het gesprek van de ochtend.

Bedankt voor alle tips trouwens. Ik heb toevallig nog magnesiumtabletten in huis en daar ben ik gisteravond mee begonnen. Helaas werd ik vannacht wakker, helemaal akelig en misselijk en draaierig. Denk dat ik maar weer terugga naar de huisarts. Trek het niet meer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78381777
Hij heeft naar Sven geroepen dat hij naar binnen moest ! hij dacht dat hij fout zat en heeft hem naar binnen gestuurd en dan heb je daar als schaatser een halve seconde om te beslissen wat je doet.. je bij jezelf houden of luisteren naar je coach die als het goed is een goed overzicht moet hebben van je situatie...
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:55:11 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78381809
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft naar Sven geroepen dat hij naar binnen moest ! hij dacht dat hij fout zat en heeft hem naar binnen gestuurd en dan heb je daar als schaatser een halve seconde om te beslissen wat je doet.. je bij jezelf houden of luisteren naar je coach die als het goed is een goed overzicht moet hebben van je situatie...
Ik lees het net op Nu.nl idd.
Dat lijkt me niet meer goed te komen tussen die twee...
Niet meer actief op Fok!
pi_78381833
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik lees het net op Nu.nl idd.
Dat lijkt me niet meer goed te komen tussen die twee...
zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zo
Ja doei.
pi_78381886
Ik kon gisteravond ook wel janken, zo erg!!! De meneer was ook helemaal boos, zodra de race was afgelopen, deed 'ie de tv uit en is naar bed gegaan . Ik heb dus ook geen commentaren meer gezien, straks even doen nog.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh man, ik kijk normaal nooit naar schaatsen maar ik kon wel janken zeg! Oh, ik zie nu pas dat Moblo precies hetzelfde zei.
Hij heeft hier gewoon vier jaar lang alles voor op de tweede plaats laten komen, en dan gebeurt er dit.

Phaidra: ga je Dexter op NL2 kijken als je bij bent?
Op NL2 is nu seizoen 2 bezig he? Als ik bij ben, is dat wel een optie ja!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:07:13 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78382022
Mogge

Nynke, wat tof dat je door bent voor een tweede sollicitatieronde!
Het Rijksmuseum Twenthe wil mij helaas niet hebben... was te verwachten maar toch jammer!

Nu zo werken, voor de duizendste keer boekenkasten en fotolijstjes afstoffen, blegh...
pi_78382077
Goedemorgen.

Dus als ik het goed begrijp mag Sven Kramer een medaille níet, maar Bob de Jong een medaille wél misgund worden?
Nou ja, ik gunde ze allebei een medaille maar de shortracker ook wel dit mooie sprookje.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee eitjes met restje veldsla
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbes en aardbei
D: onbekend spruitjes, gebakken aerpels, kaasplak

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bramen
T: mineola
D: onbekend
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:10:22 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78382090
Oh ja, wat cool, Nynke. Volgens mij heb jij zo'n indrukwekkend cv dat ze je bijkans overal wel willen hebben! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:10:26 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78382091
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Maarre, wat ik niet snap: wat valt Kemkers kwalijk te nemen? Heeft hij Sven in verwarring gebracht? Ik dacht wel: "Laat die jongen gewoon stoppen ipv hem zoveel energie te laten steken in iets wat hij toch al verloren heeft." Maar dat was idd niet eerlijk geweest tov de ander.
Bovendien heeft de hele wereld nu gezien dat Sven moeiteloos onder de tijd van Lee bleef. Dat is toch ook wel wat waard? Zoals Sven zei, je koopt er niks voor, maar het is toch wel fijn om te weten lijkt me.
pi_78382092
Gefeli Nynke!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:11:35 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78382119
Ik ben trouwens ineens weer veel zwaarder dan gisteren. Kan eigenlijk niet, aangezien ik gisteren niks geks heb gedaan. Kan het komen door de dropjes die ik gegeten heb? (ik ben bijna een kilo zwaarder! ).
Niet meer actief op Fok!
pi_78382152
en inderdaad Nynke leuk!

ik heb me maar niet gewogen... nu spinning ook alweer afgezegd, want echt geen tijd.. en studie gaat nog steeds boven vadsigheid
Ja doei.
pi_78382210
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens ineens weer veel zwaarder dan gisteren. Kan eigenlijk niet, aangezien ik gisteren niks geks heb gedaan. Kan het komen door de dropjes die ik gegeten heb? (ik ben bijna een kilo zwaarder! ).
Zout, dus je houdt meer vocht vast.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:17:51 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78382222
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zout, dus je houdt meer vocht vast.
Ok, dan is het goed .
Ben ik gauw genoeg weer kwijt. Pfiew .
Niet meer actief op Fok!
pi_78382375
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mooi
Ben ik ook aan het kijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:25:37 #198
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78382382
thanks allemaal!

@ viking, dat valt best mee hoor!

Nu moet ik gaan bedenken wat ik op wil sturen, vind ik nog best lastig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78382620
Jaaa, Nynke, wat een snelle reactie!! Fijn dat je door bent, spannend ook!

Ik ben gister begonnen aan een sollicitatiebrief voor de functie die ik op dit moment heb. Best apart moet ik zeggen. Het moet dus ook een heel andere brief worden dan ik gewend ben. Moeilijk!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78382706
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Dus als ik het goed begrijp mag Sven Kramer een medaille níet, maar Bob de Jong een medaille wél misgund worden?
Nou ja, ik gunde ze allebei een medaille maar de shortracker ook wel dit mooie sprookje.

ik gun het Lee ook, en skobrev, dat zijn nette kerels, echte sportlui.

ik gun het iedereen behalve bob de jong, en ik heb uitgelegd dat dat persoonlijk is, ik nam aan dat dat duidelijk was.

Het ging mij om het juichen om een vreselijk ongelukkige fouit, alsof iemand dat verdiend heeft omdat ie al zo vaak wint. dat stuit mij tegen de borst en vind ik een misselijke opmerking.

maar verder ben ik er volledig open over dat ik een teringhekel heb aan bob de jong en hem daarom geen medaille gun. van mij mag ie belg worden of met schaatspensioen per eergisteren. sarabi heeft geen moment geantwoord op mijn vraag wat er dan zo onsportief was aan sven kramer - ik heb mijn hekel aan bob de jong gewoon uitgelegd (ik vind hem enorm onsportief en een vreselijke zeikerd) dat is geen misgunnen, dat is gewoon een hekel hebben aan iemand. ook niet zo netjes, maar wat mij betreft heel anders dan juichen om iemands ongeluk.

Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')