zit nu te kijken idd.. achossss heb echt medelijden met beide, maar vooral met hem..quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:37 schreef Merel het volgende:
Mogguh. Zag op TV de reactie van Kemkers, ook wel netjes. Wat moet die man zich schuldig voelen.
Nu richting werk. Wordt een druk dagje!
ik heb geen idee...ze stellen geen deadline. ASAP denk ik, voor het eind van de week wil ik wat opgestuurd hebben..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe lang heb je daar nou de tijd voor? (Oftewel: wanneer moeten we weer duimen?)
Man, was ik maar nooit begonnen met sport kijken.Toen Nederland tegen Rusland verloor met voetbal voelde ik me ook al zo kut terwijl ik voor dat EK nooit keek.
Wat Kwak zegt, empathie is leuk maar soms even niet.
En ik ook. Kramer is overduidelijk de winnaar. Ik zou als ik Lee was niet naar die gouden medaille kunnen kijken zonder te denken dat ik hem alleen maar door een wisselfout gewonnen heb en dat ik helemaal niet de beste was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh als je nu hier was zou ik je echt slaan.
Ik lees het net op Nu.nl idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft naar Sven geroepen dat hij naar binnen moest! hij dacht dat hij fout zat en heeft hem naar binnen gestuurd
en dan heb je daar als schaatser een halve seconde om te beslissen wat je doet.. je bij jezelf houden of luisteren naar je coach die als het goed is een goed overzicht moet hebben van je situatie...
zie boven, Sven heeft gezegd dat het niet perse de samenwerking zal beeindigen, wat ik heel sportief zal vinden... ze voelen zich beide kut en het niet hebben van goud is voor Kremers ook al straf genoeg denk ik zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees het net op Nu.nl idd.
Dat lijkt me niet meer goed te komen tussen die twee...
Op NL2 is nu seizoen 2 bezig he? Als ik bij ben, is dat wel een optie ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh man, ik kijk normaal nooit naar schaatsen maar ik kon wel janken zeg!Oh, ik zie nu pas dat Moblo precies hetzelfde zei.
Hij heeft hier gewoon vier jaar lang alles voor op de tweede plaats laten komen, en dan gebeurt er dit.
Phaidra: ga je Dexter op NL2 kijken als je bij bent?
Bovendien heeft de hele wereld nu gezien dat Sven moeiteloos onder de tijd van Lee bleef. Dat is toch ook wel wat waard? Zoals Sven zei, je koopt er niks voor, maar het is toch wel fijn om te weten lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Maarre, wat ik niet snap: wat valt Kemkers kwalijk te nemen? Heeft hij Sven in verwarring gebracht? Ik dacht wel: "Laat die jongen gewoon stoppen ipv hem zoveel energie te laten steken in iets wat hij toch al verloren heeft." Maar dat was idd niet eerlijk geweest tov de ander.
Zout, dus je houdt meer vocht vast.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens ineens weer veel zwaarder dan gisteren. Kan eigenlijk niet, aangezien ik gisteren niks geks heb gedaan. Kan het komen door de dropjes die ik gegeten heb? (ik ben bijna een kilo zwaarder!).
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zout, dus je houdt meer vocht vast.
quote:
ik gun het Lee ook, en skobrev, dat zijn nette kerels, echte sportlui.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Dus als ik het goed begrijp mag Sven Kramer een medaille níet, maar Bob de Jong een medaille wél misgund worden?![]()
Nou ja, ik gunde ze allebei een medaille maar de shortracker ook wel dit mooie sprookje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |