Volgens mij is het ook niet helemaal koek en ei tussen Ria en Bart en was het wel heel erg koek en ei tussen haar en Mart, een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
haha merel, we zijn synchroon en je bent hilarisch....
over 4 jaar wint ie gewoon 4 keer goud (1500, 5000, 10.000 en ploegen achtervolging)
ik vind t jammer dat sarabi niet heeft uitgelegd wat er nou zo onsportief is aan kramer behalve dan dat ie vaak wint...
valt t iemand ook al de hele week op dat ria visser een teringhekel heeft aan gerard kemkers?ze doet nu echt geen moeite meer om het te verbergen....
Het is 15 graden ofzo in Vancouver, dan kan jasje/dasje primaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart Smeets z'n beroemde Mart Smeets truien is vergeten.
ja dat vertelde ze toen bij paul de leeuw! nee bart en ria dat liep ook niet... ook over kemkers. ria liep bij de winst van wust en tuitert ook te koeren over dat de tvm ploeg zo slecht draaide onder kemkers en dat dat toch ergens aan moest liggen enzo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet helemaal koek en ei tussen Ria en Bart en was het wel heel erg koek en ei tussen haar en Mart, een tijdje geleden.
Mwah, oneens. En ten tweede eten de meeste mensen niet genoeg groentes. Magnesium is voor verreweg de meeste mensen een goede aanvulling op hun voeding.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Magnesium krijg je prima binnen met genoeg groentes. Supplementen zijn voor gezonde mensen die normaal eten sowieso niet nodig, maar het kan ook geen kwaad.
Het trillend ooglid herken ik ook van stress, gek gevoel is dat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef conleche het volgende:
En waarom krijgen al die lui een broccoli als bosje bloemen. Loveli d'r macht reikt wel heul ver!!!
nah, sven heeft ook gewoon 1 gouden plakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het allemaal wel mooi voor Tuitert, die is nu de absolute winnaar van deze equippe
erg he dat empathische vermogen? ik moest huilen toen Nederland op penalties verloor op het EK 2000, zo ernstig is het nu gelukkig niet, maar ik heb toch zo'n naar onderbuikgevoel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
bah ik wil helemaal niet met zo'n kutgevoel gaan slapen eigenlijkbeuhhh
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.
En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen. DIt is wel spannende televisie. We hebben het toch ook nog steeds over Hilbert van der Duim die een ronde te vroeg ophield?? Nou, dit zal ook nog wel even duren, voordat we het vergeten zijn........
Zit er een PVV-er bij de Linkse Kerk aan tafel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef neen het volgende:
Gewoon Pauw & Witteman kijken, met zo'n vent van PVV een heel verstandige en kundige man.
Met Jeltjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit er een PVV-er bij de Linkse Kerk aan tafel?
Dat is helemaal waar! Alleen ben ik zo onsportief dat ik dat op het moment supreme even niet inziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Chicolate het volgende:
Lee heeft wel een ongelooflijke prestatie neergezet. Olympisch record, terwijl hij eigenlijk helemaal geen lange afstandsschaatser is. Dat vind ik wel knap van hem (maar ik had ook liever NL goud gezien).
ik moest er ook bijna van huilen - op t moment dat ze in beeld namen dat zn vriendinnetje erom zat te huilen... echt zo'n gespannen knoop in mijn maag. empathie is leuk hoor, maar soms zou ik er liever wat minder van hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
erg he dat empathische vermogen? ik moest huilen toen Nederland op penalties verloor op het EK 2000, zo ernstig is het nu gelukkig niet, maar ik heb toch zo'n naar onderbuikgevoel...
Ik zag het ook niet, tot mn pa dr over begonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar! Alleen ben ik zo onsportief dat ik dat op het moment supreme even niet inzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |