abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78370683
Het was ontluisterend. Maar ik geef toe dat ik dit de interessantste tv vind van heel die OS.
De algeheel voelbare teleurstelling, sven die in alle tragiek niets doorheeft, verslagenheid van de coach, ongeloof bij de verslaggever...
Co, dat dacht ik eerst ook, maar hij wist het niet.
pi_78370772
En waarom krijgen al die lui een broccoli als bosje bloemen. Loveli d'r macht reikt wel heul ver!!!
pi_78370820
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een flauwe reactie. Of je Kramer nou een leuk joch vindt of niet, het is een geweldige sportman en ik kan me bijna niet voorstellen wat er nu in z'n hoofd moet omgaan. Jij zou het ook niet leuk vonden om uitgelachen te worden als je een cruciale fout maakt, op welk gebied dan ook. En Kramer gaat nu af terwijl de hele wereld meekijkt. Dat is toch niet om te lachen?
Tja, zo vaak maakt hij de andere kant mee
Dit is ook maar 1 ding (olympische spelen zijn niet heel erg belangrijk in het schaatsen)
En ik geloof nu wel dat hij het over 4 jaar gaat winnen, dankzij nog meer motivatie
Ik denk niet dat dit hem echt kwaad heeft gedaan
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:01:55 #104
236335 neen
schone schijn
pi_78371001
Olympische spelen zijn zo'n beetje het belangrijkste voor alle sporten. Op voetbal na natuurlijk
het lijkt niet wat het is
pi_78371033
ik leef me teveel in in dit soort dingen... ik kan er echt verdrieitg van worden... getsie...

(en dat die stomme bob de jong brons wint, ipv 4e wordt. dat vind ik dus het tegenovergestelde van een bewonderingswaardig sportman, met zn eeuwige gezeik, en iedereen de schuld geven van dingen die niet lopen, en ovral maar verkondigen dat hij degene is die sven kramer wel even zal verslaan... brrrr)

ik vind t ook wel zielig voor kemkers... hoe moet t nou verder met die twee... beuh...
Kwak
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:02:37 #106
236335 neen
schone schijn
pi_78371088
Kemkers zal nu ook wel van baan verwisselen.
pi_78371121
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef neen het volgende:
Olympische spelen zijn zo'n beetje het belangrijkste voor alle sporten. Op voetbal na natuurlijk
Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegen
Of ze willen het niet toegeven dat ze er wel iets om geven

Maar oke jammer voor Kramer
Maar vind dit wel echt een mooi podium
pi_78371186
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja, zo vaak maakt hij de andere kant mee
Dit is ook maar 1 ding (olympische spelen zijn niet heel erg belangrijk in het schaatsen)
En ik geloof nu wel dat hij het over 4 jaar gaat winnen, dankzij nog meer motivatie
Ik denk niet dat dit hem echt kwaad heeft gedaan
de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.

dus omdat iemand al vaak wint mag ie de allerbelangrijkste medailles van jou niet winnen? is t wel goed als ie verliest?

ik vraag me nog steeds af wat jij nou zo onsportief aan hem vindt...
Kwak
pi_78371448
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.

dus omdat iemand al vaak wint mag ie de allerbelangrijkste medailles van jou niet winnen? is t wel goed als ie verliest?

ik vraag me nog steeds af wat jij nou zo onsportief aan hem vindt...
Zijn reacties (vooral op de andere schaatsers)
Maar jij mag de Jong weer niet dus dat soort dingen zijn ook persoonlijk

En voor Kemkers vind ik het wel lullig, omdat het echt zijn schuld is

Nu ga ik slapen, morgen weer 5 uur achter SPSS
pi_78371478
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.

En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen. DIt is wel spannende televisie. We hebben het toch ook nog steeds over Hilbert van der Duim die een ronde te vroeg ophield?? Nou, dit zal ook nog wel even duren, voordat we het vergeten zijn........
pi_78371519
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegen
Of ze willen het niet toegeven dat ze er wel iets om geven

als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.

en ik vind t een prima podium, op bob de jong na
Kwak
pi_78371573
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.

En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen.
Lee leeft nu volgens mij vooral in een sprookje
Pas zo kort bezig en dan al 2 goede resultaten op de OS
pi_78371619
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Ik moest een beetje lachen
Ik denk ook dat het nu uit is tussen Kramer en Kemkers.

Oh, en als je denkt dat OS niet belangrijk zijn voor schaatsers heb je er blijkbaar geen enkel verstand van, en dat betekent ook dat hetgeen je zegt genegeerd kan worden!
pi_78371646
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.

en ik vind t een prima podium, op bob de jong na
Dan luisteren we niet naar dezelfde interviews
En nu ben ik echt weg
pi_78371928
Hoe iemand kan denken dat de OS voor sporters niet het allerbelangrijkste zijn????
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:11:08 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78372052
'n Avond...

Wat diep diep triest voor Kramer zeg en die coach zal zich ook wel echt k*t voelen

Mijn lijst vandaag is geworden:
O: grote bak kwark met appel, kaneel en beetje honing
L: omelet
T: cappuccino
T: een peertje bakje kwark met jam
T: dropjes
D: rijst met prei-in-woksaus en vegaballetjes
T: glaasje wijn
T: misschien nog een stukje chocola

Best netjes vind ik, maar heb wel erg veel dropjes gegeten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:29 #117
331 Merel
Be here now.
pi_78372198
Ik vind het tof dat Sven nu zo rustig die verslaggever te woord staat, echt klasse.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78372199
ik vind dat Sven nu ontzettend netjes reageert op het interview. echt grote klasse. ook netjes over Kemkers enzo.
Kwak
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:52 #119
236335 neen
schone schijn
pi_78372247
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef conleche het volgende:
Hoe iemand kan denken dat de OS voor sporters niet het allerbelangrijkste zijn????
Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.
Ik snap ook niet waarom voetballers op 2 na onder de 23 moeten zijn bij de Olympische spelen en bij andere sporten niet
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:13:03 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78372260
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ja Lee was supergoed, en zeker voor waar ie vandaan komt, maar Sven was gewoon sneller.
pi_78372327
Eh, watskebeurt?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:14:42 #122
331 Merel
Be here now.
pi_78372408
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Eh, watskebeurt?
Wisselstoring.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78372473
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik vind het tof dat Sven nu zo rustig die verslaggever te woord staat, echt klasse.
Inderdaad, dat deed hij netjes en beheerst, en heel sportief!
pi_78372485
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef neen het volgende:

[..]

Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.
Ik snap ook niet waarom voetballers op 2 na onder de 23 moeten zijn bij de Olympische spelen en bij andere sporten niet
Da's inderdaad best vreemd, neen!
pi_78372595
haha merel, we zijn synchroon en je bent hilarisch....
over 4 jaar wint ie gewoon 4 keer goud (1500, 5000, 10.000 en ploegen achtervolging)

ik vind t jammer dat sarabi niet heeft uitgelegd wat er nou zo onsportief is aan kramer behalve dan dat ie vaak wint...

valt t iemand ook al de hele week op dat ria visser een teringhekel heeft aan gerard kemkers? ze doet nu echt geen moeite meer om het te verbergen....
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')