Tja, zo vaak maakt hij de andere kant meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een flauwe reactie. Of je Kramer nou een leuk joch vindt of niet, het is een geweldige sportman en ik kan me bijna niet voorstellen wat er nu in z'n hoofd moet omgaan. Jij zou het ook niet leuk vonden om uitgelachen te worden als je een cruciale fout maakt, op welk gebied dan ook. En Kramer gaat nu af terwijl de hele wereld meekijkt. Dat is toch niet om te lachen?
Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef neen het volgende:
Olympische spelen zijn zo'n beetje het belangrijkste voor alle sporten. Op voetbal na natuurlijk
de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja, zo vaak maakt hij de andere kant mee
Dit is ook maar 1 ding (olympische spelen zijn niet heel erg belangrijk in het schaatsen)
En ik geloof nu wel dat hij het over 4 jaar gaat winnen, dankzij nog meer motivatie
Ik denk niet dat dit hem echt kwaad heeft gedaan
Zijn reacties (vooral op de andere schaatsers)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de olympische spelen zijn het allerbelangrijkste in schaatsen.![]()
dus omdat iemand al vaak wint mag ie de allerbelangrijkste medailles van jou niet winnen? is t wel goed als ie verliest?
ik vraag me nog steeds af wat jij nou zo onsportief aan hem vindt...
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Kemkers zal nu ook wel van baan verwisselen.
als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de sporters zelf moet geloven valt dat in de meeste sporten nogal tegen
Of ze willen het niet toegeven dat ze er wel iets om geven
Lee leeft nu volgens mij vooral in een sprookjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.
En ik weet niet of het hele goede vrienden waren Sven en Kemkers, maar die vriendschap zal wel een deukje hebben opgelopen.
Ik moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Kemkers zal nu ook wel van baan verwisselen.
Dan luisteren we niet naar dezelfde interviewsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je ooit naar een interview met een schaatser hebt geluisterd dan weet je dat de OS voor hen het hoogste podium zijn... een reden om nog 4 jaar door te gaan... etc.
en ik vind t een prima podium, op bob de jong na
Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef conleche het volgende:
Hoe iemand kan denken dat de OS voor sporters niet het allerbelangrijkste zijn????![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben met mevr. Puff, ik vind dit aan de ene kant echt sneu, maar ook reuze interessant. Want zo'n Lee, die rijdt een OR en heeft goud, maar er zal altijd een stemmetje zijn dat zegt: Er was er eentje beter.
Wisselstoring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Eh, watskebeurt?
Inderdaad, dat deed hij netjes en beheerst, en heel sportief!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik vind het tof dat Sven nu zo rustig die verslaggever te woord staat, echt klasse.
Da's inderdaad best vreemd, neen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk dat voetballers meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap.
Ik snap ook niet waarom voetballers op 2 na onder de 23 moeten zijn bij de Olympische spelen en bij andere sporten niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |