abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78375988
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Merel het volgende:
Ach die beelden van Kemkers nu ook
we zijn echt heel synchroon vanavond merel
Kwak
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:00:10 #152
331 Merel
Be here now.
pi_78376012
Kwak hou nou toch eens op met hetzelfde denken en zeggen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:00:25 #153
331 Merel
Be here now.
pi_78376032
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

we zijn echt heel synchroon vanavond merel
Dat zeg ik
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:03:18 #154
331 Merel
Be here now.
pi_78376204
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?

Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
pi_78376284
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?

Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
ik denk dat ie een vermoeden had maar er nog niet aan wilde...

ik vind t echt zo onwijs erg... maar ik vind t zo goed hoe hij reageerde op t interview...
Kwak
pi_78376288
Oh man, ik kijk normaal nooit naar schaatsen maar ik kon wel janken zeg! Oh, ik zie nu pas dat Moblo precies hetzelfde zei.
Hij heeft hier gewoon vier jaar lang alles voor op de tweede plaats laten komen, en dan gebeurt er dit.

Phaidra: ga je Dexter op NL2 kijken als je bij bent?
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 00:04:52 #157
70532 loveli
N
pi_78376308
quote:
Ik vermoed "kutkutkutkutkutkutkutkut" of iets dergelijks.
quote:
crap in = crap out
pi_78376407
quote:

Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...

Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden . Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.

Ohja ik ging slapen. Trusten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:09:08 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78376547
wat sneu zeg, wat was ik ook teleurgesteld..

Maar, ik kwam thuis en had gelijk goed nieuws, een emailtje van het bedrijf waar ik vanmiddag een sollicitatiebrief naar toe had gestuurd, dat ik geselecteerd ben voor de volgende ronde, of ik een schrijf 'sample' wil sturen!

Zo snel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:09:45 #160
331 Merel
Be here now.
pi_78376589
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:

Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden . Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.
Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:10:02 #161
331 Merel
Be here now.
pi_78376609
Ooooh gefeliciteerd Nynke!
pi_78376628
iemand in een van de schaatstopics zei dat het hem verbaasde dat er nog nooit een gefrustreerde schaatser die bert maalderink te lijf is gegaan

ik denk dat als mijn moeder bert maalderink en bob de jong samen op straat zou tegenkomen, ze de een in de aars van de ander zou stoppen *gniffelt bij de gedachte aan hoe mijn moeder vanavond heeft zitten shcelden op de bank*

wel leuk dat sven de komende vier jaar scherp kan blijven met echte concurrentie van Lee.
in 2014 pakt ie die plak wel!
Kwak
pi_78376725
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...

Ohja ik ging slapen. Trusten
t zou ook niet eerlijk zijn voor skobrev om hem alleen verder te laten rijden... en kemkers wist niet zeker of sven het wist (net interview met kemkers op de radio geweest trouwens, lieten ze op tv horen) dus dan kan je hem beter rustig uit laten rijden ipv met een vaart van 60km/u slecht nieuws te bezorgen...
Kwak
pi_78376764
jeej nynke! wat goed, gefeliciteerd!!

zo en nu ga ik naar bed, want morgen weer vroeg op en een drukke dag voor de boeg!
Kwak
pi_78376821
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.
Da's nog een troost, zijn wereldrecord heeft hij nog steeds toch?

Ik snapte ook niet waarom hij niet gewoon een extra buitenbochtje kon doen. Regelnazi's.

Over nazi's gesproken, Pauw en Witteman was ook weer lekker ergeren zeg.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 00:13:25 #166
70532 loveli
N
pi_78376823
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef kwakz0r het volgende:
iemand in een van de schaatstopics zei dat het hem verbaasde dat er nog nooit een gefrustreerde schaatser die bert maalderink te lijf is gegaan

ik denk dat als mijn moeder bert maalderink en bob de jong samen op straat zou tegenkomen, ze de een in de aars van de ander zou stoppen *gniffelt bij de gedachte aan hoe mijn moeder vanavond heeft zitten shcelden op de bank*

wel leuk dat sven de komende vier jaar scherp kan blijven met echte concurrentie van Lee.
in 2014 pakt ie die plak wel!

En Nynke, tof dat er ook nog goed nieuws is!
crap in = crap out
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:15:10 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78376929
wij luisterden naar radio 1, en hoewel het wat vertraagd was, was dat wel fijn!

En nu ga ik slapen! Weltrusten allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78377272
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd

En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaat
Lee de Jong
Ik heb 't niet eens gekeken, maar wat een vuile kutopmerking
Iedereen in mineur, nu?
pi_78377330
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef AKnynke het volgende:
wat sneu zeg, wat was ik ook teleurgesteld..

Maar, ik kwam thuis en had gelijk goed nieuws, een emailtje van het bedrijf waar ik vanmiddag een sollicitatiebrief naar toe had gestuurd, dat ik geselecteerd ben voor de volgende ronde, of ik een schrijf 'sample' wil sturen!

Zo snel!
Gefeliciteerd!
Hoe lang heb je daar nou de tijd voor? (Oftewel: wanneer moeten we weer duimen? )

Man, was ik maar nooit begonnen met sport kijken. Toen Nederland tegen Rusland verloor met voetbal voelde ik me ook al zo kut terwijl ik voor dat EK nooit keek. Wat Kwak zegt, empathie is leuk maar soms even niet.
pi_78377404
Tof, Nynke!
pi_78377496
ik heb wél genoten van de explosie van medeleven en verontwaardiging op twitter en facebook etc... en nu komen langzaam de grapjes (vriendinnetje met coeliakie: "ik at toch al geen brood")

kan nu wel slapen, ben wel uitge-empathied....

oh by the by, heeft iemand pauw en witteman gezien? ik had even geen stomach meer over om te kijken en me enorm te gaan ergeren, maar ik hoor dat Fritsma weer de nodige dingen gezegd heeft... toch morgen maar even op uitzending gemist kijken.
Kwak
pi_78377631
Fritsma heeft weer lekker onzin zitten uitkramen. Alleen kijken als je zin hebt om je te ergeren.
Ik vond wel dat Jeltje hem goed van repliek diende!
pi_78377816
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Fritsma heeft weer lekker onzin zitten uitkramen. Alleen kijken als je zin hebt om je te ergeren.
Ik vond wel dat Jeltje hem goed van repliek diende!
ja de verontwaardigde vrienden op facebook waren allemaal conservatoirumstudenten uit den haag, dus ik kan wel ongeveer gokken welke kant fritsma's plannen opgaan. toch maar even kijken morgen.

en nu ECHT slapen
Kwak
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:37:08 #174
331 Merel
Be here now.
pi_78381146
Mogguh. Zag op TV de reactie van Kemkers, ook wel netjes. Wat moet die man zich schuldig voelen.

Nu richting werk. Wordt een druk dagje!
pi_78381202
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Criminal Minds is goed he! Alleen jammer dat het nu tegelijk uitgezonden wordt met 24. Beide half volgen schiet niet echt op. Waar download jij die series? Volgens mij kijk ik nog steeds naar herhalingen...
Ja joh, pc van vriendlief heeft netwerkverbinding met onze mediaspeler benee. Wij kijken ook eigenlijk nooit tv, alleen series en films en het nieuws. Nooit last van herhalingen, heerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')