Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we zijn echt heel synchroon vanavond merel
ik denk dat ie een vermoeden had maar er nog niet aan wilde...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?
Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Ik vermoed "kutkutkutkutkutkutkutkut" of iets dergelijks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Wat zou er nou in die laatste rondes door Kramers hoofd zijn gegaan, toen hij eigenlijk al doorhad dat er íéts aan de hand was?
quote:Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Merel het volgende:
Nouja, het is allemaal helemaal offtopic natuurlijk, maar die andere topics gaan zo snel
Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:
Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden. Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.
t zou ook niet eerlijk zijn voor skobrev om hem alleen verder te laten rijden... en kemkers wist niet zeker of sven het wist (net interview met kemkers op de radio geweest trouwens, lieten ze op tv horen) dus dan kan je hem beter rustig uit laten rijden ipv met een vaart van 60km/u slecht nieuws te bezorgen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij zei dat ie al wel iets vermoedde doordat er een gekke sfeer in het stadion hing ...
Ben ook wel benieuwd waarom ze besloten om hem die race uit te laten rijden. Kan genoeg verzinnen, maar de coach is waarschijnlijk de enige die dat weet.
Ohja ik ging slapen. Trusten
Da's nog een troost, zijn wereldrecord heeft hij nog steeds toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Al was het maar om te bewijzen dat Kramer sowieso de beste is. Zelfs als 'ie over blokjes moet springen en merkt dat er iets mis is, blijft 'ie de snelste ter wereld. Puh.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef kwakz0r het volgende:
iemand in een van de schaatstopics zei dat het hem verbaasde dat er nog nooit een gefrustreerde schaatser die bert maalderink te lijf is gegaan![]()
ik denk dat als mijn moeder bert maalderink en bob de jong samen op straat zou tegenkomen, ze de een in de aars van de ander zou stoppen *gniffelt bij de gedachte aan hoe mijn moeder vanavond heeft zitten shcelden op de bank*
wel leuk dat sven de komende vier jaar scherp kan blijven met echte concurrentie van Lee.
in 2014 pakt ie die plak wel!
Ik heb 't niet eens gekeken, maar wat een vuile kutopmerkingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn lijstjes zijn sowieso chaotisch de laatste tijd
En ergens vind ik het wel goed dat Kramer eens op zijn bek gaatLee
de Jong
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef AKnynke het volgende:
wat sneu zeg, wat was ik ook teleurgesteld..
Maar, ik kwam thuis en had gelijk goed nieuws, een emailtje van het bedrijf waar ik vanmiddag een sollicitatiebrief naar toe had gestuurd, dat ik geselecteerd ben voor de volgende ronde, of ik een schrijf 'sample' wil sturen!
Zo snel!![]()
ja de verontwaardigde vrienden op facebook waren allemaal conservatoirumstudenten uit den haag, dus ik kan wel ongeveer gokken welke kant fritsma's plannen opgaan. toch maar even kijken morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Fritsma heeft weer lekker onzin zitten uitkramen. Alleen kijken als je zin hebt om je te ergeren.
Ik vond wel dat Jeltje hem goed van repliek diende!
Ja joh, pc van vriendlief heeft netwerkverbinding met onze mediaspeler benee. Wij kijken ook eigenlijk nooit tv, alleen series en films en het nieuws. Nooit last van herhalingen, heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Criminal Minds is goed he! Alleen jammer dat het nu tegelijk uitgezonden wordt met 24. Beide half volgen schiet niet echt op. Waar download jij die series? Volgens mij kijk ik nog steeds naar herhalingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |