Kijk eens wat een mooi polletjequote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, hoe krijg ik de code weer goed van die poll na een quote?
Nee.quote:
poesjequote:
Daar staan veel mensen niet opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren heel veel foto's! En er staan er ook een hoop in de Meet topics
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdquote:
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Mijn reden tegen zou zijn dat er misschien geen normale pilsener geschonken wordt?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Eigenlijk wou ik voornamelijk weten of er mensen waren die er serieus een probleem mee zouden hebben als ze zouden komen... Maar ik moest tegelijkertijd ook heel erg wat anders doen, vandaar de uitlegloze poll en het niet openen van het nieuwe topicquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.
Hm. Grmbl.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdDus als je graag wil weten hoe ze d'r uit zien zit er niets anders op dan te komen meeten
Mwoah, jij wil toch liever ook niet dat foto's van jou zomaar hier neer worden gezet? Ik kan het wel begrijpenquote:
Jij hebt er kennelijk ook geen behoefte aan om met je hoofd op een forum te staan, want je hebt niet eens een fobo, en dan ook nog een keer commentaar hebben op het feit dat foto's van een meet niet gepost worden, waarom zou dat eigenlijk wel moeten?quote:
Ja, ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze wel zou willen zienquote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, jij wil toch liever ook niet dat foto's van jou zomaar hier neer worden gezet? Ik kan het wel begrijpen![]()
Ja, sommige mensen welquote:Sommige mensen zijn nou eenmaal iets voorzichtiger met hun eigen hoofd dan bijvoorbeeld ik, als professioneel aandachtshoer
Leannemais, wat ben je vijandelijk tegenwoordig?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt er kennelijk ook geen behoefte aan om met je hoofd op een forum te staan, want je hebt niet eens een fobo, en dan ook nog een keer commentaar hebben op het feit dat foto's van een meet niet gepost worden, waarom zou dat eigenlijk wel moeten?
Als je echt zoveel behoefte had je medeposters op uiterlijk te kunnen beoordelen zou je wel naar een meet komen.
En als ik nou niet de behoefte heb om zelf beoordeeld te worden?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
Als je echt zoveel behoefte had je medeposters op uiterlijk te kunnen beoordelen zou je wel naar een meet komen.
Het is een beetje zoals een p2p download systeem... Je moet wat uploaden om te kunnen downloadenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze wel zou willen zien
Dan beoordelen we je daaropquote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik nou niet de behoefte heb om zelf beoordeeld te worden?
Ik vind het niet erg om tussen rokers te staan (gelukkig, anders had ik dit weekend een kutweekend in Antwerpen), maar een kroeg afwijzen vanwege het rookverbod vind ik wel erg kansloos.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
Handig hè.... nu met dat rookverbod in kroegen niet meer roken
Ja joepie, ik ben dól op andermans zure zweetlucht en opgedroogd bierquote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Handig hè.... nu met dat rookverbod in kroegen niet meer roken
Dan draag je maar dezelfde kappen als de andere monniken!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Dan kom je gemaskerd?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee heul niet, ik heb griep en hap dus al een dag of 4 naar adem omdat m'n neus zo vol zit dat er geen lucht langskomt.... daar word ik misschien niet heel erg vrolijk van maar tot deze post van vandaag heb ik weinig vijandelijks gepost, dat de posts van gisteren wel zo geïnterpreteerd werden lag toch echt aan de interpretatie, en niet aan de intentie waarmee ze geschreven waren, want dat was slechts een beetje plagerig.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, wat ben je vijandelijk tegenwoordig?![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan draag je maar dezelfde kappen als de andere monniken!
Die weet ik nog, is dat leuk?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef hondjes het volgende:
Aan de Oudegracht zit ook een groot cafe,,,heette vroeger, de winkel van Sinkel, vlakbij het Stadhuis...
Dan snap ik niet waar je het idee vandaan haalt dat foto's van anderen geplaatst moeten worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit een crewmeet gehad. Prima tentje. Niet te groot.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef hondjes het volgende:
Aan de Oudegracht zit ook een groot cafe,,,heette vroeger, de winkel van Sinkel, vlakbij het Stadhuis...
Wat mijn reden vooral is, is dat niet steeds een groot deel van de groep weg hoeft te lopen om te gaan rokenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om tussen rokers te staan (gelukkig, anders had ik dit weekend een kutweekend in Antwerpen), maar een kroeg afwijzen vanwege het rookverbod vind ik wel erg kansloos.
Wat maakt dat nu uit? Je zit toch niet aan elkaar vastgekit?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat mijn reden vooral is, is dat niet steeds een groot deel van de groep weg hoeft te lopen om te gaan roken
Ik ben tegenwoordig heel erg soft geworden, hoor ik regelmatig. Misschien dat het daar aan ligt. Ik moet weer wat vaker op 49 posten denk ikquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee heul niet, ik heb griep en hap dus al een dag of 4 naar adem omdat m'n neus zo vol zit dat er geen lucht langskomt.... daar word ik misschien niet heel erg vrolijk van maar tot deze post van vandaag heb ik weinig vijandelijks gepost, dat de posts van gisteren wel zo geïnterpreteerd werden lag toch echt aan de interpretatie, en niet aan de intentie waarmee ze geschreven waren, want dat was slechts een beetje plagerig.
Beterschap!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee heul niet, ik heb griep en hap dus al een dag of 4 naar adem omdat m'n neus zo vol zit dat er geen lucht langskomt.... daar word ik misschien niet heel erg vrolijk van maar tot deze post van vandaag heb ik weinig vijandelijks gepost, dat de posts van gisteren wel zo geïnterpreteerd werden lag toch echt aan de interpretatie, en niet aan de intentie waarmee ze geschreven waren, want dat was slechts een beetje plagerig.
Het verneukt de groepsdynamiek tijdens het foto-kwartetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit? Je zit toch niet aan elkaar vastgekit?
Als dat nog bestaat is het dus een goed alternatief?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit een crewmeet gehad. Prima tentje. Niet te groot.
I'm getting second thoughts ... Scary ...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Het verneukt de groepsdynamiek tijdens het foto-kwartetten.
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Als dat nog bestaat is het dus een goed alternatief?
Niets moet, ik geef enkel aan dat ik er nieuwsgierig naar benquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waar je het idee vandaan haalt dat foto's van anderen geplaatst moeten worden.
Mwoah, het was best leuk. Noek ging Liesje op d'r bek slaan omdat ik een foto van Pietje van haar had gekregen, snap je de logica?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm getting second thoughts ... Scary ...
Dat valt mij ook op.... behalve een beetje sparren met Soury en Teun komt er ook niet verdomd veel meer uit je vingers.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig heel erg soft geworden, hoor ik regelmatig. Misschien dat het daar aan ligt. Ik moet weer wat vaker op 49 posten denk ik
Roken is niet verplicht hoor, je mag ook blijven zittenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat mijn reden vooral is, is dat niet steeds een groot deel van de groep weg hoeft te lopen om te gaan roken
Ach, je hebt altijd mensen die denken dat ze het heel erg serieus moeten nemen. En geloof me, zodra de COS-josties weer los worden gelaten gaat de beuk er gewoon weer in. D'r is gewoon bar weinig waar ik op kan mopperen tegenwoordigquote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op.... behalve een beetje sparren met Soury en Teun komt er ook niet verdomd veel meer uit je vingers.
Waarbij ik niet eens het gevoel had dat Soury en jij echt lelijk tegen elkaar deden, ik zie jullie gemiep altijd als een beetje liefdevol zeiken tegen elkaar...
Zoals een echtpaar wat al 30 jaar getrouwd is en misschien niet altijd even vrolijk wordt van de ander, maar zeker niet zonder elkaar wil.
Ik ben er ook niet happig op dat er zomaar foto's van mij op FOK! circuleren. Bij TBO was het onvermijdelijk, maar daarbuiten heb ik het liever niet. Zeg maar gewoon: helemaal niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef D. het volgende:
Niets moet, ik geef enkel aan dat ik er nieuwsgierig naar ben
Het heeft een enorme bar, in het midden van de zaak , en is groter dan Stairways...quote:
Thnxquote:
Daarom worden er ook alleen maar foto's van Liesje, Mera en mij geplaatst. De rest heeft aangegeven daar geen zin in te hebben of niet gezegd dat het mag.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet happig op dat er zomaar foto's van mij op FOK! circuleren. Bij TBO was het onvermijdelijk, maar daarbuiten heb ik het liever niet. Zeg maar gewoon: helemaal niet.
Als je bij Google afbeeldingen zoekt naar Fokker krijg je vliegtuigenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet happig op dat er zomaar foto's van mij op FOK! circuleren. Bij TBO was het onvermijdelijk, maar daarbuiten heb ik het liever niet. Zeg maar gewoon: helemaal niet.
Erger nog, ik zocht naar Huub DGK en kreeg Ccquote:Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bij Google afbeeldingen zoekt naar Fokker krijg je vliegtuigen
Als je zoekt naar Fokster krijg je (vrouwen met) o.a. honden, en jou
Da's toch niet erger. Cc is toch een stuk leuker om naar te kijken?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Erger nog, ik zocht naar Huub DGK en kreeg Cc
Ow, sorryquote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef Copycat het volgende:
Jullie trekken aan mijn been.
Is dat niet een beetje ver voor de meeste meeters?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef hondjes het volgende:
Waarom dan niet gewoon in Amsterdam...
Ik wil nou niet heel gemeen doen, maar volgens mij is dat een groothandel/winkel.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.utrechtpagina.com/kroeg.html
Berts bierhuis, klinkt goed.
Zoek ff mee dan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een faalsite trouwens, de helft van de links is AIDS of geen cafe/kroeg.
Met DJ Goofquote:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?quote:
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?
Ik vind het er best puick uit zien. Beter dan het Culinaire Warenhuis. Dat was meer een grandcafé voor mensen die gaarne 254 euro voor een bakje kattenkotskoffie betalen.
D'r staan foto's op een hyves ofzo, staat er. En de Utrechtmensen die ik ken zijn niet onlinequote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
k kom uit Utrecht..quote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
Maar het is altijd in de Stairwayquote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
k kom uit Utrecht..![]()
Daarom zeg ik..neem Stairways of ga naar Amsterdam//
Oh, had hij jou nog niet verteld dat hij daar in het weekend werkt??quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar het is altijd in de StairwayDe laatste keer begonnen mensen bier bij Remlof te bestellen omdat ze hem daar zo vaak zagen dat ze dachten dat hij daar werkt
Remlof heeft vorige keer ontzettend iedereen van bier voorzien en heul gul rondjes gegevenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, had hij jou nog niet verteld dat hij daar in het weekend werkt??![]()
Wrom denk je eigenlijk dat Remlof altijd naar de Stariway wil.... die pakt gewoon een bonus zonder dat hij hoeft te werken
Spuit elfje.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee voor de Ierse Pub.
Ja daar ging eens groep heen idd, wij erachteraan en daarna weer heel snel naar de Stairway.
Ik vond het veel te clean daar.
Ja al die keren dat je erbij was.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar het is altijd in de Stairway![]()
Bushokje!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja al die keren dat je erbij was.
Ga een mod neukenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om jezelf er doorheen te tyfen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihiquote:Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remlof heeft vorige keer ontzettend iedereen van bier voorzien en heul gul rondjes gegeven
Hij is mijn lieve bier-cloaka![]()
En eens met liesje wat dit betreft.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee voor de Ierse Pub.
Ja daar ging eens groep heen idd, wij erachteraan en daarna weer heel snel naar de Stairway.
Ik vond het veel te clean daar.
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steedsquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Maanvis het volgende:
waarom is dat café met die hekken eigenlijk weggevallen
beter doen we er niet te angstig over allemaal vantevoren, jemig zeg, je komt toch voor de mensen en niet voor het café
Gelijk sfeer!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Oké dan wordt dat het.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch geen CUL-meet?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Echt serieus hoor, maar als mensen de Stairway al ranzig vonden. Ik weet niet met de Carafon.
quote:
True, het maakt mij ook niet uit, ik vind alles bestquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach wees eerlijk het is gewoon een beetje een ongure kroeg en ik denk niet dat dat uitnodigend werkt.
De muziek is aids.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap alleen niet wat er mis is met de Stairway.
Mij kan het niet ranzig genoegquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach wees eerlijk het is gewoon een beetje een ongure kroeg en ik denk niet dat dat uitnodigend werkt.
Daar krijg je natte handen...... van het wassen na het plassenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap alleen niet wat er mis is met de Stairway.
Utrecht is wel handig toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef CarOnline het volgende:
O jee, is Utrecht heel lastig?![]()
Anders zeg ik wel af en Noek je kan evt je natte handen aan mijn broek afvegen hoor
Ja lastig maar anders neem je even van die opfrissertjes mee, van 4711 ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Noek het volgende:
Oh ja en handen drogen na het plassen is gay ofzo. Ik brak bijna mijn arm man van het beuken op die blazer.
Nou, het zal je gebeuren zeg, je arm breken op een meet. Dan ben je gelijk genezen natuurlijk.
Kom je CarO?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Noek het volgende:
je arm breken op een meet. Dan ben je gelijk genezen natuurlijk.
Zolang het niet is doordat je óver je handen heenplast zie ik het probleem nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar krijg je natte handen...... van het wassen na het plassen![]()
Echt, je snapt toch wel dat dat niet kan?!
En de Stairway ook tegen mij hoor!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar jij hebt iets tegen de Stairway dus?
So not true maar ga jij lekker swingen op die 80-er jaren meuk, misschien dat Feargal Sharkey nog voorbij komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Och het meiske houdt alleen maar van electronische boemboem ipv rauwe gitaren, hoe schattig
En daar kennen ze Feargal nog lang niet. Ik ben nú al voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef Leandra het volgende:
Nah, als Boerenstronkerdeel een station zou hebben dan zou het natuurlijk geen probleem zijn om naar café/parenclub/kinderdagverblijf het Anker te gaan....
Nou ik het zeg, Lunteren heeft een station en minimaal één kroeg, en is het midden van NL
Kreng.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
Er worden al 10 jaar FOK!meets gehouden in Utrecht en de Stairway is gewoon de beste plek daarvoor. Dichtbij het station en ruimte zat.
Maar goed als jullie nog een paar topics door willen bitchen over de locatie ga jullie gang
Er wordt nog een paar weken over geluld en uiteindelijk wordt het de Stairway, vlakbij het station.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, ik hoor het wel waar het gehouden wordt en als ik het kan vinden is dat mooi meegenomen
Als ze Kane muziekte draaien dan zeg ik bij deze afquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt nog een paar weken over geluld en uiteindelijk wordt het de Stairway, vlakbij het station.![]()
Met aidsmuziek en een inferieur damestoilet en bavaria. Maar maakt niet uit, de polonaise lopen we toch wel shalalie shalala! [insert Ian smiley]![]()
O nee dat draaien ze niet, want dat is niet stoere Kane achtige dodelijke muziekte.
De meeste mensen die hadden toegezegd te komen, waren er de vorige keer gewoon hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef Maanvis het volgende:
omg begint het kinderachtige gedoe weer. als dit dan kom ik nieeeej etc
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zettenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als ze Kane muziekte draaien dan zeg ik bij deze af![]()
Muziekte, dat woord had ik moeten kennen voordat ik alweeeeeeeer mn baan was verloren.
Mijn EX collega was helemaal Kane-gek. Echt sneu. Verder was het wel een goed jong
Dat vind ik zó'n mooi liedjequote:
Wat randvoorwaarden zijn er natuurlijk wel. Maar dat het niet dé hotspot in town hoeft te zijn, mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik ben er iig gewoon, waar het ook is. Kom op, het gaat om de mensen, niet de locatie.
Ik heb mijn enige randvoorwaarde al laten varen: dat je er mag rokenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat randvoorwaarden zijn er natuurlijk wel. Maar dat het niet dé hotspot in town hoeft te zijn, mee eens.
Stairway voldoet denk ik wel aan een aantal belangrijke randvoorwaarden, hoewel het verder een lompe schuur is.![]()
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zetten
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt, iedereen vindt het bagger, maar ik vind het ontroerend, kan het niet helpen
Match made in Stairway.quote:
Ja, en vooral ook "gewoon" bier.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige randvoorwaarde al laten varen: dat je er mag roken
Ow maar er moet wel bier zijn natuurlijk
En wie je het eerst herkent zwaait dan heel enthousiast terug! "Kijk, Caro, daar!" En dan gaat het hele tafeltje als een stel zwabermongolen naar je zitten zwaaien en dan kijkt ié-de-reen in het café naar jou!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe laat ik er ben en hoe en wat, feit is dat ik in Utrecht ben, en als ik klaar ben daar (haha klaar met eten en meeten) en ik kan het vinden dan wil ik best even komen zwaaien
Ohhh de dértiende!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie je het eerst herkent zwaait dan heel enthousiast terug! "Kijk, Caro, daar!" En dan gaat het hele tafeltje als een stel zwabermongolen naar je zitten zwaaien en dan kijkt ié-de-reen in het café naar jou!![]()
Of helpt dit niet echt, qua aanlokkelijk?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh de dértiende!
Nee, haha dan kan ik helemaal niet! Sorry haha eh, gut, wat stom van me
Ohhh de dértiende!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ja ik was nog vergeten: meteen zeven flitslichten in je bakkes.
Jewoon incójnito komah!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh de dértiende!
Nee, haha dan kan ik helemaaaaaaaaaaal niet! Sorry haha eh, gut, wat stom van me![]()
Mat zonnabgil, gejanjas an jleufhoed.quote:
Hey, ze had het tegen mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken
Zieje, ik moet dit soort dingen eigenlijk ook gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik had ook al aangegeven in principe te komen. Mits geen plotselinge deadlines die in het weekend moeten worden weggewerkt.
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zetten
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze diequote:
quote:
Hàquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te edittenquote:
Okeequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te editten
Maar ik kan nog niet op de lijst komers, het ligt er allemaal gewoon een beetje aan enzo....
Loop dit liedje al de hele tijd te neuriën, krijg het niet meer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze die
Sterker nog, gezien ze in Lunteren maar 24 jaar achterlopen (itt tot de 25 jaar die ze bij mij in het dorp achterlopen) is het nu net een grote hit
Ohja! Ik zal even iemand gaan lastig vallenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef Gert het volgende:
Jij had toch Utreg-connecties die zo een handvol leuke alternatieven kunnen opnoemen?
quote:De vorige keer zaten we in de Stairway, maar we willen nu iets anders proberen
****** zegt:
uhhm
kafe belgie
oude pothuys
de witte ballon
[Ibuprofian] zegt:
Ken je Le Carafon? Daar kwam één van die gasten mee
****** zegt:
ja niet doen t was vroeger leuk maar het is echt een gaar louche drugshol geworden
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Heidi in de lijst van komerts?
Ik probeer Heidi naar dit topic te lokkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
een louche drugshol, klinkt als mijn soort tent
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?
Het mág niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingen.
Ja dat was tof, die barman die bijna boos werd toen ik vroeg of we mee moesten betalen aan de boete potquote:
Ze stuurden ons naar een ander terras om ons ding te doenquote:
Wehe... Pwnd wie unne n00bquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze stuurden ons naar een ander terras om ons ding te doen
het ging over een simpel jointjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehe... Pwnd wie unne n00b![]()
Of heb je het nu over een simpel jointje?
He, niet zo denigrerend over een joint hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehe... Pwnd wie unne n00b![]()
Of heb je het nu over een simpel jointje?
Aaah. Ja ik wilde zeggen, doe dat dan op de plee, maarja dat mag ook vast niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Dan heb ik mijn kinderen dus ik ben er niet bij
Hoe? Wat? Jouw kinderen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
dus ook hier
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
das mijn verfoeilijke tvp in disguise
Tot op heden zeg ik niets meer toe...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komen
dat doe je morgen wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot op heden zeg ik niets meer toe...
Maar ook niet afquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot op heden zeg ik niets meer toe...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komen
Jullie praten ook alsof je erbij bent, zullen we jullie erbij zetten maar dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's je geradenquote:
Is goed, tenzij d'r nog mensen uit eten willen dan kan het ook wat eerder nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
KICK FOR JUSTICE11!!!!!1!!
Vanaf een uur of half 7 Stairway?
Wie komt!?![]()
![]()
Jop, zo half 7 in de Stairway beginnen, wie nog wil eten kan daarvoor gewoon gesjellug afspreken ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's je geraden.
[..]
Is goed, tenzij d'r nog mensen uit eten willen dan kan het ook wat eerder nog
Daarvóór? Eten ze in Duitsland om vijf uur de warme prak of zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jop, zo half 7 in de Stairway beginnen, wie nog wil eten kan daarvoor gewoon gesjellug afspreken ofzo![]()
Mera heeft die vent gewoon opgelicht hoor, dus we waren royaal goedkoper uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarvóór? Eten ze in Duitsland om vijf uur de warme prak of zo? [ afbeelding ]
Anyway, de vergadering duurt tot de laatste trein neem ik aan. Of de eerste.
Of neem een hotel, dat moet voor een paar tientjes lukken in Utreg als je niet te veel eisen stelt en da's hartstikke romanties. En een stuk goedkoper dan een taxi Rotjeknor - Klundert.
Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mera heeft die vent gewoon opgelicht hoor, dus we waren royaal goedkoper uit.
Maar goed, kan er even een lijstje worden gemaakt van mensen die komen? Of staan we daar straks met z'n drieën?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van Heidi of Bob
Ik ben zenuwachtig voor dinsdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!![]()
Waarom? wat gaat er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor dinsdag
Leuk!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe! Dan ga ik naar Mera![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo Maan. Hoe vaak moet ik je nog proberen te meeten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we allemaal in het zwart gaan, om de teloorgang van SV te betreuren?
Overigens wordt er weer een beetje aan me getrokken door m'n vrienden mbt die dag.
Waarom? Doen wij ook niet hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Natuurlijk niet!
Maar euh, ik heb zeker wel een ov chipkaart nodig om in Utrecht te komen?
Ik wou je er al over pm'enquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
Omdat ik dacht dat het misschien al verplicht was en te druk met leren lui om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het misschien al verplicht was en te druk met leren lui om dat uit te zoeken.
Klopt. En hier in de tram maakt misschien nog maar één op de tien er gebruik van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voorlopig alleen verplicht in de Rotterdamse en Amsterdamse metro/tram/bus.
Neen! Hou je rotzooi bij je!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
Het gaat 'm wél worden trouwens. Ook in Klundert!
Maar zaterdag over een week nog niet.
Ja goh wat was ik toch vol lof over dat kreng, de afgelopen weken.quote:
Dan kost de tramreis vier euro ipv 1.60 Och.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar, tot je met je dronken kop vergeet uit te checken.
En je in de trein van Den Haag naar Gouda zat.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar, tot je met je dronken kop vergeet uit te checken.
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
Maar géén "zonegrens" meer, dat hoerenbedenksel, en een strippenkaart kopen kan ik nuchter en dronken lekker vergeten.
Het leukste is dat je in ZH een kaart kunt krijgen die ook automatisch weer tegoed van je bankrekening opneemt als je reistegoed onder een grens komt, zodat je dus nooit zonder reistegoed zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?
Volgens mij registreert de kaart het instappunt en later het uitstappunt, en trekt daarna de kosten voor die afstand van het saldo af. Bij het uitchecken dus. Toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?
Nee de afstand wordt berekend, er zijn geen zones meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Bij het inchecken wordt er 10 euro afgehaald (trein, kortingskaart), en als je reis 3 euro kost krijg je er bij 't uitchecken weer 7 euro bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij registreert de kaart het instappunt en later het uitstappunt, en trekt daarna de kosten voor die afstand van het saldo af. Bij het uitchecken dus. Toch?
Ja of dat je 'm dan verliest vlak voor je op vakantie gaat en dat je dat dan niet doorhebt en dat iemand dan drie weken lang eerste klas door NL gaat lopen toeren. Kut hee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het leukste is dat je in ZH een kaart kunt krijgen die ook automatisch weer tegoed van je bankrekening opneemt als je reistegoed onder een grens komt, zodat je dus nooit zonder reistegoed zit.
Dat lijkt me nou echt handig als dat ding gegapt wordt, en het een dag of wat duurt voor je dat doorhebt.
Ja, das toch balen als je bij het station in Monastir in Tunesië een retourtje Tunis met je pinpas wilt betalen en dat dan blijkt dat je alleen nog genoeg hebt voor een 3de klas kaartje, zit je daar tussen de kippen en geiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja of dat je 'm dan verliest vlak voor je op vakantie gaat en dat je dat dan niet doorhebt en dat iemand dan drie weken lang eerste klas door NL gaat lopen toeren. Kut hee!
Maarre, kom je nou nog?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, das toch balen als je bij het station in Monastir in Tunesië een retourtje Tunis met je pinpas wilt betalen en dat dan blijkt dat je alleen nog genoeg hebt voor een 3de klas kaartje, zit je daar tussen de kippen en geiten.
En dat allemaal omdat ondertussen in NL je OV-kaart automatisch van je bankrekening blijft afschrijven
Mehehe, dat wijf is epieseng!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En die wilde karaoke-en.
Nou, daar zit je dan tussen de zombies.
[ afbeelding ]
Gewoon a capella, je kan 'tquote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon a capella, je kan 't.
Tja, de grootste boe-roepers doen er niets aan, en de rest vindt het wel prima. Dan krijg je datquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.
Is goed. En indrinken he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er wel rond een uur of 7 gok ik.
Op het station afspreken Remlof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |