Als ze Kane muziekte draaien dan zeg ik bij deze afquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt nog een paar weken over geluld en uiteindelijk wordt het de Stairway, vlakbij het station.![]()
Met aidsmuziek en een inferieur damestoilet en bavaria. Maar maakt niet uit, de polonaise lopen we toch wel shalalie shalala! [insert Ian smiley]![]()
O nee dat draaien ze niet, want dat is niet stoere Kane achtige dodelijke muziekte.
De meeste mensen die hadden toegezegd te komen, waren er de vorige keer gewoon hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef Maanvis het volgende:
omg begint het kinderachtige gedoe weer. als dit dan kom ik nieeeej etc
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zettenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als ze Kane muziekte draaien dan zeg ik bij deze af![]()
Muziekte, dat woord had ik moeten kennen voordat ik alweeeeeeeer mn baan was verloren.
Mijn EX collega was helemaal Kane-gek. Echt sneu. Verder was het wel een goed jong
Dat vind ik zó'n mooi liedjequote:
Wat randvoorwaarden zijn er natuurlijk wel. Maar dat het niet dé hotspot in town hoeft te zijn, mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik ben er iig gewoon, waar het ook is. Kom op, het gaat om de mensen, niet de locatie.
Ik heb mijn enige randvoorwaarde al laten varen: dat je er mag rokenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat randvoorwaarden zijn er natuurlijk wel. Maar dat het niet dé hotspot in town hoeft te zijn, mee eens.
Stairway voldoet denk ik wel aan een aantal belangrijke randvoorwaarden, hoewel het verder een lompe schuur is.![]()
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zetten
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt, iedereen vindt het bagger, maar ik vind het ontroerend, kan het niet helpen
Match made in Stairway.quote:
Ja, en vooral ook "gewoon" bier.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige randvoorwaarde al laten varen: dat je er mag roken
Ow maar er moet wel bier zijn natuurlijk
En wie je het eerst herkent zwaait dan heel enthousiast terug! "Kijk, Caro, daar!" En dan gaat het hele tafeltje als een stel zwabermongolen naar je zitten zwaaien en dan kijkt ié-de-reen in het café naar jou!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe laat ik er ben en hoe en wat, feit is dat ik in Utrecht ben, en als ik klaar ben daar (haha klaar met eten en meeten) en ik kan het vinden dan wil ik best even komen zwaaien
Ohhh de dértiende!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie je het eerst herkent zwaait dan heel enthousiast terug! "Kijk, Caro, daar!" En dan gaat het hele tafeltje als een stel zwabermongolen naar je zitten zwaaien en dan kijkt ié-de-reen in het café naar jou!![]()
Of helpt dit niet echt, qua aanlokkelijk?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh de dértiende!
Nee, haha dan kan ik helemaal niet! Sorry haha eh, gut, wat stom van me
Ohhh de dértiende!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ja ik was nog vergeten: meteen zeven flitslichten in je bakkes.
Jewoon incójnito komah!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh de dértiende!
Nee, haha dan kan ik helemaaaaaaaaaaal niet! Sorry haha eh, gut, wat stom van me![]()
Mat zonnabgil, gejanjas an jleufhoed.quote:
Hey, ze had het tegen mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken
Zieje, ik moet dit soort dingen eigenlijk ook gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik had ook al aangegeven in principe te komen. Mits geen plotselinge deadlines die in het weekend moeten worden weggewerkt.
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zetten
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze diequote:
quote:
Hàquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te edittenquote:
Okeequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te editten
Maar ik kan nog niet op de lijst komers, het ligt er allemaal gewoon een beetje aan enzo....
Loop dit liedje al de hele tijd te neuriën, krijg het niet meer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze die
Sterker nog, gezien ze in Lunteren maar 24 jaar achterlopen (itt tot de 25 jaar die ze bij mij in het dorp achterlopen) is het nu net een grote hit
Ohja! Ik zal even iemand gaan lastig vallenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef Gert het volgende:
Jij had toch Utreg-connecties die zo een handvol leuke alternatieven kunnen opnoemen?
quote:De vorige keer zaten we in de Stairway, maar we willen nu iets anders proberen
****** zegt:
uhhm
kafe belgie
oude pothuys
de witte ballon
[Ibuprofian] zegt:
Ken je Le Carafon? Daar kwam één van die gasten mee
****** zegt:
ja niet doen t was vroeger leuk maar het is echt een gaar louche drugshol geworden
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Heidi in de lijst van komerts?
Ik probeer Heidi naar dit topic te lokkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
een louche drugshol, klinkt als mijn soort tent
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?
Het mág niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |