Zieje, ik moet dit soort dingen eigenlijk ook gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik had ook al aangegeven in principe te komen. Mits geen plotselinge deadlines die in het weekend moeten worden weggewerkt.
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er gewoon kéihard doorheen zingen als ze Kane op zetten
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze diequote:
quote:
Hàquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te edittenquote:
Okeequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... ik zag het zelf ook al staan, en heb nog serieus overwogen het te editten
Maar ik kan nog niet op de lijst komers, het ligt er allemaal gewoon een beetje aan enzo....
Loop dit liedje al de hele tijd te neuriën, krijg het niet meer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en wat zingen we er dan doorheen?? Juist....
[..]
Ehm Noek.... zelfs in Lunteren kennen ze die
Sterker nog, gezien ze in Lunteren maar 24 jaar achterlopen (itt tot de 25 jaar die ze bij mij in het dorp achterlopen) is het nu net een grote hit
Ohja! Ik zal even iemand gaan lastig vallenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef Gert het volgende:
Jij had toch Utreg-connecties die zo een handvol leuke alternatieven kunnen opnoemen?
quote:De vorige keer zaten we in de Stairway, maar we willen nu iets anders proberen
****** zegt:
uhhm
kafe belgie
oude pothuys
de witte ballon
[Ibuprofian] zegt:
Ken je Le Carafon? Daar kwam één van die gasten mee
****** zegt:
ja niet doen t was vroeger leuk maar het is echt een gaar louche drugshol geworden
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Heidi in de lijst van komerts?
Ik probeer Heidi naar dit topic te lokkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die had nog niets laten weten toch? Of wel?
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
een louche drugshol, klinkt als mijn soort tent
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je dealtje daar, en kom ons dan in Stairway van shit voorzien?
Het mág niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij stairway zijn ze heul streng op dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |