Is dat niet een beetje ver voor de meeste meeters?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef hondjes het volgende:
Waarom dan niet gewoon in Amsterdam...
Ik wil nou niet heel gemeen doen, maar volgens mij is dat een groothandel/winkel.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.utrechtpagina.com/kroeg.html
Berts bierhuis, klinkt goed.
Zoek ff mee dan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een faalsite trouwens, de helft van de links is AIDS of geen cafe/kroeg.
Met DJ Goofquote:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?quote:
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?
Ik vind het er best puick uit zien. Beter dan het Culinaire Warenhuis. Dat was meer een grandcafé voor mensen die gaarne 254 euro voor een bakje kattenkotskoffie betalen.
D'r staan foto's op een hyves ofzo, staat er. En de Utrechtmensen die ik ken zijn niet onlinequote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
k kom uit Utrecht..quote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
Maar het is altijd in de Stairwayquote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
k kom uit Utrecht..![]()
Daarom zeg ik..neem Stairways of ga naar Amsterdam//
Oh, had hij jou nog niet verteld dat hij daar in het weekend werkt??quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar het is altijd in de StairwayDe laatste keer begonnen mensen bier bij Remlof te bestellen omdat ze hem daar zo vaak zagen dat ze dachten dat hij daar werkt
Remlof heeft vorige keer ontzettend iedereen van bier voorzien en heul gul rondjes gegevenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, had hij jou nog niet verteld dat hij daar in het weekend werkt??![]()
Wrom denk je eigenlijk dat Remlof altijd naar de Stariway wil.... die pakt gewoon een bonus zonder dat hij hoeft te werken
Spuit elfje.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee voor de Ierse Pub.
Ja daar ging eens groep heen idd, wij erachteraan en daarna weer heel snel naar de Stairway.
Ik vond het veel te clean daar.
Ja al die keren dat je erbij was.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar het is altijd in de Stairway![]()
Bushokje!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja al die keren dat je erbij was.
Ga een mod neukenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om jezelf er doorheen te tyfen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihiquote:Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remlof heeft vorige keer ontzettend iedereen van bier voorzien en heul gul rondjes gegeven
Hij is mijn lieve bier-cloaka![]()
En eens met liesje wat dit betreft.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee voor de Ierse Pub.
Ja daar ging eens groep heen idd, wij erachteraan en daarna weer heel snel naar de Stairway.
Ik vond het veel te clean daar.
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steedsquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Maanvis het volgende:
waarom is dat café met die hekken eigenlijk weggevallen
beter doen we er niet te angstig over allemaal vantevoren, jemig zeg, je komt toch voor de mensen en niet voor het café
Gelijk sfeer!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Oké dan wordt dat het.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar wmb staat Le Carafon nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch geen CUL-meet?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Echt serieus hoor, maar als mensen de Stairway al ranzig vonden. Ik weet niet met de Carafon.
quote:
True, het maakt mij ook niet uit, ik vind alles bestquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach wees eerlijk het is gewoon een beetje een ongure kroeg en ik denk niet dat dat uitnodigend werkt.
De muziek is aids.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap alleen niet wat er mis is met de Stairway.
Mij kan het niet ranzig genoegquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach wees eerlijk het is gewoon een beetje een ongure kroeg en ik denk niet dat dat uitnodigend werkt.
Daar krijg je natte handen...... van het wassen na het plassenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap alleen niet wat er mis is met de Stairway.
Utrecht is wel handig toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef CarOnline het volgende:
O jee, is Utrecht heel lastig?![]()
Anders zeg ik wel af en Noek je kan evt je natte handen aan mijn broek afvegen hoor
Ja lastig maar anders neem je even van die opfrissertjes mee, van 4711 ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Noek het volgende:
Oh ja en handen drogen na het plassen is gay ofzo. Ik brak bijna mijn arm man van het beuken op die blazer.
Nou, het zal je gebeuren zeg, je arm breken op een meet. Dan ben je gelijk genezen natuurlijk.
Kom je CarO?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Noek het volgende:
je arm breken op een meet. Dan ben je gelijk genezen natuurlijk.
Zolang het niet is doordat je óver je handen heenplast zie ik het probleem nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar krijg je natte handen...... van het wassen na het plassen![]()
Echt, je snapt toch wel dat dat niet kan?!
Och het meiske houdt alleen maar van electronische boemboem ipv rauwe gitaren, hoe schattigquote:
En de Stairway ook tegen mij hoor!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar jij hebt iets tegen de Stairway dus?
So not true maar ga jij lekker swingen op die 80-er jaren meuk, misschien dat Feargal Sharkey nog voorbij komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Och het meiske houdt alleen maar van electronische boemboem ipv rauwe gitaren, hoe schattig
En daar kennen ze Feargal nog lang niet. Ik ben nú al voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef Leandra het volgende:
Nah, als Boerenstronkerdeel een station zou hebben dan zou het natuurlijk geen probleem zijn om naar café/parenclub/kinderdagverblijf het Anker te gaan....
Nou ik het zeg, Lunteren heeft een station en minimaal één kroeg, en is het midden van NL
quote:
Kreng.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
Er worden al 10 jaar FOK!meets gehouden in Utrecht en de Stairway is gewoon de beste plek daarvoor. Dichtbij het station en ruimte zat.
Maar goed als jullie nog een paar topics door willen bitchen over de locatie ga jullie gang
Er wordt nog een paar weken over geluld en uiteindelijk wordt het de Stairway, vlakbij het station.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, ik hoor het wel waar het gehouden wordt en als ik het kan vinden is dat mooi meegenomen
Als ze Kane muziekte draaien dan zeg ik bij deze afquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt nog een paar weken over geluld en uiteindelijk wordt het de Stairway, vlakbij het station.![]()
Met aidsmuziek en een inferieur damestoilet en bavaria. Maar maakt niet uit, de polonaise lopen we toch wel shalalie shalala! [insert Ian smiley]![]()
O nee dat draaien ze niet, want dat is niet stoere Kane achtige dodelijke muziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |