Is dat niet een beetje ver voor de meeste meeters?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef hondjes het volgende:
Waarom dan niet gewoon in Amsterdam...
Ik wil nou niet heel gemeen doen, maar volgens mij is dat een groothandel/winkel.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.utrechtpagina.com/kroeg.html
Berts bierhuis, klinkt goed.
Zoek ff mee dan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een faalsite trouwens, de helft van de links is AIDS of geen cafe/kroeg.
Met DJ Goofquote:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?quote:
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet? Alleen maar omdat de DJ zo heet? Hm?
Ik vind het er best puick uit zien. Beter dan het Culinaire Warenhuis. Dat was meer een grandcafé voor mensen die gaarne 254 euro voor een bakje kattenkotskoffie betalen.
D'r staan foto's op een hyves ofzo, staat er. En de Utrechtmensen die ik ken zijn niet onlinequote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
k kom uit Utrecht..quote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, prima. Maar vanaf de site beoordelen is vrij kudt, dus als iemand zich meldt die Utrecht een beetje kent dat zou de boel wat makkelijker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |