Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mera heeft die vent gewoon opgelicht hoor, dus we waren royaal goedkoper uit.
Maar goed, kan er even een lijstje worden gemaakt van mensen die komen? Of staan we daar straks met z'n drieën?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van Heidi of Bob
Ik ben zenuwachtig voor dinsdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!![]()
Waarom? wat gaat er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor dinsdag
Leuk!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe! Dan ga ik naar Mera![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo Maan. Hoe vaak moet ik je nog proberen te meeten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we allemaal in het zwart gaan, om de teloorgang van SV te betreuren?
Overigens wordt er weer een beetje aan me getrokken door m'n vrienden mbt die dag.
Waarom? Doen wij ook niet hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Natuurlijk niet!
Maar euh, ik heb zeker wel een ov chipkaart nodig om in Utrecht te komen?
Ik wou je er al over pm'enquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
Omdat ik dacht dat het misschien al verplicht was en te druk met leren lui om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het misschien al verplicht was en te druk met leren lui om dat uit te zoeken.
Klopt. En hier in de tram maakt misschien nog maar één op de tien er gebruik van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voorlopig alleen verplicht in de Rotterdamse en Amsterdamse metro/tram/bus.
Neen! Hou je rotzooi bij je!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
Het gaat 'm wél worden trouwens. Ook in Klundert!
Maar zaterdag over een week nog niet.
Ja goh wat was ik toch vol lof over dat kreng, de afgelopen weken.quote:
Dan kost de tramreis vier euro ipv 1.60 Och.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar, tot je met je dronken kop vergeet uit te checken.
En je in de trein van Den Haag naar Gouda zat.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar, tot je met je dronken kop vergeet uit te checken.
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
Maar géén "zonegrens" meer, dat hoerenbedenksel, en een strippenkaart kopen kan ik nuchter en dronken lekker vergeten.
Het leukste is dat je in ZH een kaart kunt krijgen die ook automatisch weer tegoed van je bankrekening opneemt als je reistegoed onder een grens komt, zodat je dus nooit zonder reistegoed zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?
Volgens mij registreert de kaart het instappunt en later het uitstappunt, en trekt daarna de kosten voor die afstand van het saldo af. Bij het uitchecken dus. Toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een zonegrens overgaat, dan schrijft ie dat automatisch af van je tegoed of zo?
Nee de afstand wordt berekend, er zijn geen zones meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Bij het inchecken wordt er 10 euro afgehaald (trein, kortingskaart), en als je reis 3 euro kost krijg je er bij 't uitchecken weer 7 euro bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij registreert de kaart het instappunt en later het uitstappunt, en trekt daarna de kosten voor die afstand van het saldo af. Bij het uitchecken dus. Toch?
Ja of dat je 'm dan verliest vlak voor je op vakantie gaat en dat je dat dan niet doorhebt en dat iemand dan drie weken lang eerste klas door NL gaat lopen toeren. Kut hee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het leukste is dat je in ZH een kaart kunt krijgen die ook automatisch weer tegoed van je bankrekening opneemt als je reistegoed onder een grens komt, zodat je dus nooit zonder reistegoed zit.
Dat lijkt me nou echt handig als dat ding gegapt wordt, en het een dag of wat duurt voor je dat doorhebt.
Ja, das toch balen als je bij het station in Monastir in Tunesië een retourtje Tunis met je pinpas wilt betalen en dat dan blijkt dat je alleen nog genoeg hebt voor een 3de klas kaartje, zit je daar tussen de kippen en geiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja of dat je 'm dan verliest vlak voor je op vakantie gaat en dat je dat dan niet doorhebt en dat iemand dan drie weken lang eerste klas door NL gaat lopen toeren. Kut hee!
Maarre, kom je nou nog?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, das toch balen als je bij het station in Monastir in Tunesië een retourtje Tunis met je pinpas wilt betalen en dat dan blijkt dat je alleen nog genoeg hebt voor een 3de klas kaartje, zit je daar tussen de kippen en geiten.
En dat allemaal omdat ondertussen in NL je OV-kaart automatisch van je bankrekening blijft afschrijven
Mehehe, dat wijf is epieseng!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En die wilde karaoke-en.
Nou, daar zit je dan tussen de zombies.
[ afbeelding ]
Gewoon a capella, je kan 'tquote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon a capella, je kan 't.
Tja, de grootste boe-roepers doen er niets aan, en de rest vindt het wel prima. Dan krijg je datquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.
Is goed. En indrinken he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er wel rond een uur of 7 gok ik.
Op het station afspreken Remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |