Daarvóór? Eten ze in Duitsland om vijf uur de warme prak of zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jop, zo half 7 in de Stairway beginnen, wie nog wil eten kan daarvoor gewoon gesjellug afspreken ofzo![]()
Mera heeft die vent gewoon opgelicht hoor, dus we waren royaal goedkoper uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarvóór? Eten ze in Duitsland om vijf uur de warme prak of zo? [ afbeelding ]
Anyway, de vergadering duurt tot de laatste trein neem ik aan. Of de eerste.
Of neem een hotel, dat moet voor een paar tientjes lukken in Utreg als je niet te veel eisen stelt en da's hartstikke romanties. En een stuk goedkoper dan een taxi Rotjeknor - Klundert.
Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mera heeft die vent gewoon opgelicht hoor, dus we waren royaal goedkoper uit.
Maar goed, kan er even een lijstje worden gemaakt van mensen die komen? Of staan we daar straks met z'n drieën?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Tinky wil een lijstje. Anders raakt hij door de war.
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van Heidi of Bob
Ik ben zenuwachtig voor dinsdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het dramaqueenen!![]()
Waarom? wat gaat er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor dinsdag
Leuk!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe! Dan ga ik naar Mera![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo Maan. Hoe vaak moet ik je nog proberen te meeten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we allemaal in het zwart gaan, om de teloorgang van SV te betreuren?
Overigens wordt er weer een beetje aan me getrokken door m'n vrienden mbt die dag.
Waarom? Doen wij ook niet hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Natuurlijk niet!
Maar euh, ik heb zeker wel een ov chipkaart nodig om in Utrecht te komen?
Ik wou je er al over pm'enquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
Omdat ik dacht dat het misschien al verplicht was en te druk met leren lui om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Doen wij ook niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |