Mehehe, dat wijf is epieseng!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En die wilde karaoke-en.
Nou, daar zit je dan tussen de zombies.
[ afbeelding ]
Gewoon a capella, je kan 'tquote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon a capella, je kan 't.
Tja, de grootste boe-roepers doen er niets aan, en de rest vindt het wel prima. Dan krijg je datquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan Pietje! Ik bedoelde eigenlijk: is er niemand die in de binnenstad van utreg iets geslaagders weet dan die lompe pauperschuur. Utrecht, met meer dan 300.000 inwoners en wij komen uit op een boerenkot waar ze Kane draaien. Kijk ik weet natuurlijk óók wel dat het uiteindelijk toch weer de pensioensvoorziening van Henk Westbroek gaat worden, maar het gaat nu zo ontzettend zonder slag of stoot.
Is goed. En indrinken he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er wel rond een uur of 7 gok ik.
Op het station afspreken Remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |