Ja dat was tof, die barman die bijna boos werd toen ik vroeg of we mee moesten betalen aan de boete potquote:
Ze stuurden ons naar een ander terras om ons ding te doenquote:
Wehe... Pwnd wie unne n00bquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze stuurden ons naar een ander terras om ons ding te doen
het ging over een simpel jointjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehe... Pwnd wie unne n00b![]()
Of heb je het nu over een simpel jointje?
He, niet zo denigrerend over een joint hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehe... Pwnd wie unne n00b![]()
Of heb je het nu over een simpel jointje?
Aaah. Ja ik wilde zeggen, doe dat dan op de plee, maarja dat mag ook vast niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Dan heb ik mijn kinderen dus ik ben er niet bij
Hoe? Wat? Jouw kinderen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
dus ook hier
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
das mijn verfoeilijke tvp in disguise
Tot op heden zeg ik niets meer toe...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komen
dat doe je morgen wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot op heden zeg ik niets meer toe...
Maar ook niet afquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot op heden zeg ik niets meer toe...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je er onderuit probeerde te komen
Jullie praten ook alsof je erbij bent, zullen we jullie erbij zetten maar dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's je geradenquote:
Is goed, tenzij d'r nog mensen uit eten willen dan kan het ook wat eerder nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
KICK FOR JUSTICE11!!!!!1!!
Vanaf een uur of half 7 Stairway?
Wie komt!?![]()
![]()
Jop, zo half 7 in de Stairway beginnen, wie nog wil eten kan daarvoor gewoon gesjellug afspreken ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's je geraden.
[..]
Is goed, tenzij d'r nog mensen uit eten willen dan kan het ook wat eerder nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |