Kijk eens wat een mooi polletjequote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, hoe krijg ik de code weer goed van die poll na een quote?
Nee.quote:
poesjequote:
Daar staan veel mensen niet opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren heel veel foto's! En er staan er ook een hoop in de Meet topics
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdquote:
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Mijn reden tegen zou zijn dat er misschien geen normale pilsener geschonken wordt?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Eigenlijk wou ik voornamelijk weten of er mensen waren die er serieus een probleem mee zouden hebben als ze zouden komen... Maar ik moest tegelijkertijd ook heel erg wat anders doen, vandaar de uitlegloze poll en het niet openen van het nieuwe topicquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.
Hm. Grmbl.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdDus als je graag wil weten hoe ze d'r uit zien zit er niets anders op dan te komen meeten
Mwoah, jij wil toch liever ook niet dat foto's van jou zomaar hier neer worden gezet? Ik kan het wel begrijpenquote:
Jij hebt er kennelijk ook geen behoefte aan om met je hoofd op een forum te staan, want je hebt niet eens een fobo, en dan ook nog een keer commentaar hebben op het feit dat foto's van een meet niet gepost worden, waarom zou dat eigenlijk wel moeten?quote:
Ja, ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze wel zou willen zienquote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, jij wil toch liever ook niet dat foto's van jou zomaar hier neer worden gezet? Ik kan het wel begrijpen![]()
Ja, sommige mensen welquote:Sommige mensen zijn nou eenmaal iets voorzichtiger met hun eigen hoofd dan bijvoorbeeld ik, als professioneel aandachtshoer
Leannemais, wat ben je vijandelijk tegenwoordig?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt er kennelijk ook geen behoefte aan om met je hoofd op een forum te staan, want je hebt niet eens een fobo, en dan ook nog een keer commentaar hebben op het feit dat foto's van een meet niet gepost worden, waarom zou dat eigenlijk wel moeten?
Als je echt zoveel behoefte had je medeposters op uiterlijk te kunnen beoordelen zou je wel naar een meet komen.
En als ik nou niet de behoefte heb om zelf beoordeeld te worden?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
Als je echt zoveel behoefte had je medeposters op uiterlijk te kunnen beoordelen zou je wel naar een meet komen.
Het is een beetje zoals een p2p download systeem... Je moet wat uploaden om te kunnen downloadenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze wel zou willen zien
Dan beoordelen we je daaropquote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik nou niet de behoefte heb om zelf beoordeeld te worden?
Ik vind het niet erg om tussen rokers te staan (gelukkig, anders had ik dit weekend een kutweekend in Antwerpen), maar een kroeg afwijzen vanwege het rookverbod vind ik wel erg kansloos.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
Handig hè.... nu met dat rookverbod in kroegen niet meer roken
Ja joepie, ik ben dól op andermans zure zweetlucht en opgedroogd bierquote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Handig hè.... nu met dat rookverbod in kroegen niet meer roken
Dan draag je maar dezelfde kappen als de andere monniken!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Dan kom je gemaskerd?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee heul niet, ik heb griep en hap dus al een dag of 4 naar adem omdat m'n neus zo vol zit dat er geen lucht langskomt.... daar word ik misschien niet heel erg vrolijk van maar tot deze post van vandaag heb ik weinig vijandelijks gepost, dat de posts van gisteren wel zo geïnterpreteerd werden lag toch echt aan de interpretatie, en niet aan de intentie waarmee ze geschreven waren, want dat was slechts een beetje plagerig.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, wat ben je vijandelijk tegenwoordig?![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan draag je maar dezelfde kappen als de andere monniken!
Die weet ik nog, is dat leuk?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef hondjes het volgende:
Aan de Oudegracht zit ook een groot cafe,,,heette vroeger, de winkel van Sinkel, vlakbij het Stadhuis...
Dan snap ik niet waar je het idee vandaan haalt dat foto's van anderen geplaatst moeten worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit een crewmeet gehad. Prima tentje. Niet te groot.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef hondjes het volgende:
Aan de Oudegracht zit ook een groot cafe,,,heette vroeger, de winkel van Sinkel, vlakbij het Stadhuis...
Wat mijn reden vooral is, is dat niet steeds een groot deel van de groep weg hoeft te lopen om te gaan rokenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om tussen rokers te staan (gelukkig, anders had ik dit weekend een kutweekend in Antwerpen), maar een kroeg afwijzen vanwege het rookverbod vind ik wel erg kansloos.
Wat maakt dat nu uit? Je zit toch niet aan elkaar vastgekit?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat mijn reden vooral is, is dat niet steeds een groot deel van de groep weg hoeft te lopen om te gaan roken
Ik ben tegenwoordig heel erg soft geworden, hoor ik regelmatig. Misschien dat het daar aan ligt. Ik moet weer wat vaker op 49 posten denk ikquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee heul niet, ik heb griep en hap dus al een dag of 4 naar adem omdat m'n neus zo vol zit dat er geen lucht langskomt.... daar word ik misschien niet heel erg vrolijk van maar tot deze post van vandaag heb ik weinig vijandelijks gepost, dat de posts van gisteren wel zo geïnterpreteerd werden lag toch echt aan de interpretatie, en niet aan de intentie waarmee ze geschreven waren, want dat was slechts een beetje plagerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |