McDonald's #23: Met nog steeds de McRookworstquote:Op zondag 21 februari 2010 13:56 schreef HenkieVdV het volgende:
McDonald's #23: Met nog steeds de McRookworst
Slotje
Iddquote:Op zondag 21 februari 2010 15:13 schreef muiterij het volgende:
Heb gisteren ook de arla shake gezien, hoop dat dit zo spoedig mogelijk weg is. Is echt een ramp.
Mensen die dat lekker vinden? Kan het me ook niet voorstellen, vieze gore vette groente..quote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt. Welke halve zool gaat een groenteburger (of uberhaupt zo'n salade) bij de Mcdonalds halen.
Nee, je snapt m'n post niet. Groente lezen in de context van Mcdonalds.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mensen die dat lekker vinden? Kan het me ook niet voorstellen, vieze gore vette groente..
Komt eraanquote:Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef PPL het volgende:
Pfff... zou nu wel een Big Mac menu lusten.
Bezorgen jullie ook in Amsterdam?
Go Large met dubbel saus graag.
Ja vertel het is meid?quote:
King deals - euroknallersquote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef misz--kelliej het volgende:
Maar mijn idee.. Mijn idee.. Nou, als je die niet aanneemt heh
Nee, zat gewoon op een gegeven moment bij de burger king (please don't judge me!!) en daar hebben ze die king deals, en toen vroeg ik me dus af waarom ze niet zoiets doen bij de mac.
Onder andere, ook omdat in die tijd de omzetten niet terugliepen. En die nieuwe euroknallers zouden mensen naar de mac moeten lokken. Uiteindelijk hebben ze dit met bonnen opgelost.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Battlefan het volgende:
Daarom waren de nieuwe euroknallers toch niet doorgegaan, omdat je dan te goedkoop een menu kon samenstellen?
Allemaal leuk en aardig die bonnen. In maart komt er nog een versiequote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef muiterij het volgende:
[..]
Onder andere, ook omdat in die tijd de omzetten niet terugliepen. En die nieuwe euroknallers zouden mensen naar de mac moeten lokken. Uiteindelijk hebben ze dit met bonnen opgelost.
- Uienringen of garnalen ipv de bitterballenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:07 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die bonnen. In maart komt er nog een versie![]()
Maar het wordt wel eens tijd dat ze die euroknallers vernieuwen.
Dan maar geen kleine friet en cheese, doe maar eens wat anders
Hebben jullie suggesties voor nieuwe euroknallers?
Ze zullen er sneller een sundae bij doen, hier kost een normaal ijshoorntje al 1 euro.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:32 schreef Yannick567 het volgende:
Ik vind het jammer dat die wraps zo goed lopen, nouja, jammerhet was eerst een small special/mcmomentje idee en dat is nu wel een soort van weg. Ze staan ook al vast op de prijslijst dus waarom niet zo'n nieuw broodje?
Zelf dacht ik:
- (een van de) Wraps
- Dubbele cheeseburger
- QP
- Kip 6
- Hamburger
- McFlurry
Uienringen is een goed idee jaquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef muiterij het volgende:
[..]
- Uienringen of garnalen ipv de bitterballen![]()
- Een van die wraps.
- Of zoals in belgie de double cheese voor 2 euro
- zo'n snack deluxe uit duitsland voor 2 euro ofzo.
Ik wil iig dat die wraps er snel uit gaan.![]()
Is al gemaaktquote:
Dus.. waarschijnlijk (nog) geen nieuwe broodjesquote:Het klopt dat wij op dit moment Small Wraps verkopen. Op dit moment is geen informatie beschikbaar of in de nabije toekomst Small Specials wederom in het assortiment worden opgenomen als tijdelijk product.
hop hop hopquote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Battlefan het volgende:
Agh, wil eerst nog wel een keer verbouwen, de boel begint bij ons langzaam uit elkaar te vallen
Dit meen ik trouwens. M'n zusje had zo'n wens-kerstbal opgehangen en haar wens kwam uitquote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef Joran-Joran het volgende:
IK GA DANKZIJ DE MACDONALDS NAAR DISNEYLAND PARIJS VOLGENDE MAAND!!!!!!!!!!!1
I LOVE YOU GUYS!!!!!!!!!!!!!
Eh..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens. M'n zusje had zo'n wens-kerstbal opgehangen en haar wens kwam uit
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
hop hop hop
lang leve bop![]()
Zijn er nog geen verbouwplannen bij jullie dan?
Nee jonge dat was afgelopen kerssemisquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Eh..
Wens kerstbal?
Was dat niet alweer 2 jaar geleden?
Utrecht the mall? of wall, die ene iig, langs de A2quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)Dus moeten we weer wachten
Begin volgend jaar zeggen ze, maar dat heb ik al vaker gehoord
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Utrecht the mall? of wall, die ene iig, langs de A2
Wel een mooie tent volgen mij![]()
Wij zijn als een van de eersten verbouwd
En joran, wat was dat voor actie dan?
Wat romantischquote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Je moest op een papieren kerstbal je wens invullen en bepaalde wensen lieten ze dan uitkomen. De meeste mensen vulden in ''een jaar gratis BigMac's''. Mijn zusje is niet bescheiden en had ingevuld ''naar Disneyland''.
En toen kregen we vorige maand een brief dat ze haar wens gingen laten uitkomen
Ooh.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
romantisch met je zusje? you have a bad mind
Wat dacht je van gewoon die andere rippen en bewerken?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef Battlefan het volgende:
We hebben natuurlijk ook een prachtige OP nodig voor ons topic, iemand in een creatieve bui?
Dat verhaal kwam bij ons ook zo vaakquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)Dus moeten we weer wachten
Begin volgend jaar zeggen ze, maar dat heb ik al vaker gehoord
Bij ons merk ik dat ook. Wij zijn te snel weer geopend (planning was 4 weken) en na 3 weken waren we weer open. Resultaat was dat er nog dingen niet af waren, geen terrasschermen etc., geen 'kapjes' over de stopcontacten.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam bij ons ook zo vaak"We gaan in de zomer verbouwen", zomer ging gewoon door, "We gaan in oktober (2007) verbouwen" Daarna hoorde je er niks meer van en toen ging het in een stroom snelheid en ging de verbouwing Januari 2008 toch eindelijk van start
en heeft de verbouwing zo'n maand geduurd... al begonnen de voorbereidingen begin november (aanbouw) Al begint het nu al weer uit elkaar te vallen op sommige plekken..
Zelfde hier dus, hier zaten de schilderijen (of hoe je het mag noemen) nog niet op de muren en het hele teras lag nog aan gort..quote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons merk ik dat ook. Wij zijn te snel weer geopend (planning was 4 weken) en na 3 weken waren we weer open. Resultaat was dat er nog dingen niet af waren, geen terrasschermen etc., geen 'kapjes' over de stopcontacten.
De eerste 2 weken daarna hadden we niet eens een crewroom, toen moesten we allemaal in de lobby eten
Wij zijn in januari 2008 verbouwd, eind 2007 zijn ze toen al begonnen met de voorbereidingen van de aanbouw.
Zo zouden wij ook er uit gaan zien, zeggen zequote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier is de McD in de stad laatst nog verbouwd, ik moet zeggen, die is wel zeer sjiek!
Zeggen ze jaquote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zo zouden wij ook er uit gaan zien, zeggen ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt vanzelf boven water...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Yannick567 het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat pasje vind, anders mag je 5 euro dokken
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt vanzelf boven water...hoop ik.. anders zeg ik gewoon dat ik 'm niet heb gehad aangezien er nog tientallen enveloppen in het kantoortje liggen
Ik gebruik hem toch nooitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt vanzelf boven water...hoop ik.. anders zeg ik gewoon dat ik 'm niet heb gehad aangezien er nog tientallen enveloppen in het kantoortje liggen
Ja als je bij de bios komt, ooh ja die kut kaart vergetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef Yannick567 het volgende:
Voor die bioscoop vindt ik dat wel een leuk iets
¤2,- korting op een kaartje. Is toch weer een flesje frisdrank
Daar zie ik jou wel voor aan ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja als je bij de bios komt, ooh ja die kut kaart vergeten
Naja normaal gesproken nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:13 schreef NoXia het volgende:
Wat ik me afvraag. Doen jullie nou ook wel eens "verkeerde dingen" met hamburgers bij vervelende klanten?
Je bedoelt een groene rochel in plaats van een augurk? Jahoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja normaal gesproken niet![]()
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, en ook nog nooit zien gebeuren...
Het liefst zou ik ze dan toch nog wel wegsturen maarja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..
Daar heb je in de keuken toch geen last vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..
Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Daar heb je in de keuken toch geen last van
Natuurlijk, maar het valt vaak wel op als je zoiets doet. Ik heb een gezien dat iemand een broodje op de grond liet vallen en wou gebruiken. Toen even duidelijk gemaakt dat het niet kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?
Bop staan is leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Beetje jammer van dat andere topic. Maargoed.
Gisteren voor t eerst BOP gestaan. En ik was gooooeeeed
Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef muiterij het volgende:
Hier wordt good old KVA nog gebruikt, dat zal wel anders worden als we ergens dit jaar onze 'refreshment' krijgen.
Niet echt, onze mac heeft geen standaardinrichting zoals de meeste macs dat hebben. Dus ik ben benieuwd, ik verwacht dat men dit in de relatief rustige zomervakantie zal doen. Rond Koninginnedag lijkt me niet, dan lopen ze de hoogste omzet van het jaar mis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..![]()
Al iets bekend over jullie verbouwing?
Hmja, ik altijd raam 2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bop staan is leuk!alleen mag het nooit
moet altijd de kassahoer spelen..
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef misz--kelliej het volgende:
Oh, wij hebben gewoon nog KVA :p
Gaat iedereen naar dat BOP toe?
BCS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons is BCS ook weer in het land![]()
Al 2 zaken hebben bezoek gehad
Ken je dat niet?quote:
Never nooit opgevallen, ik weet alleen dat McD NL dit weekend bij ons komt kijken, niet voor controle maar alleen waar het beter kan qua indeling van de keuken/counterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is de Rob Geus van McDonald's, hij controleert haccp en alles wat daar omheen draait
Net verbouwd, nu al op de stoep voor commentaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Never nooit opgevallen, ik weet alleen dat McD NL dit weekend bij ons komt kijken, niet voor controle maar alleen waar het beter kan qua indeling van de keuken/counter
Ach johquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Net verbouwd, nu al op de stoep voor commentaar
hebben wij ook gehad hoor.
Toen die vorig jaar bij ons kwamen waren ze er precies op de dag dat het HACCP boek spoorloos was verdwenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is de Rob Geus van McDonald's, hij controleert haccp en alles wat daar omheen draait
Zo is het aan ons gemeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
Ja? Jullie zijn franchise toch?
Dan ligt die beslissing volgens mij bij franchisee en niet bij McD NL.
Jesusquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Toen die vorig jaar bij ons kwamen waren ze er precies op de dag dat het HACCP boek spoorloos was verdwenenBleek achteraf dat de schoonmakers hem hadden weggegooid
Ook leuk is onze nieuwste GAP Buster, ze waren zo slim geweest om een meisje op d'r 2e dag in d'r eentje kassa neer te zettenDus dat was een score van 44%
Echt alles was fout
![]()
Mistery Guest.. ken je toch wel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef misz--kelliej het volgende:
GAP Buster?
Ik ben nog niet zo lang werkzaam, dus ben nog niet zo bekend met al julie vakterminologie
er komt iemand eten in het restaurant en door de drive, die beoordeelt allesquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef misz--kelliej het volgende:
GAP Buster?
Ik ben nog niet zo lang werkzaam, dus ben nog niet zo bekend met al julie vakterminologie
Dat was het leuke, behalve 1 shift manager waren de bedrijfsleider en de 1e assistent er ook, en die vonden het allemaal wel bestquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze mogen de verantwoordelijkheid niet eens op dat meisje gooien.
Vette fail van die shift manager.
Is wel erg zielig voor meisje om alleen achter de kassa te staan op de 2de dag, maar zo leer je het wel het beste. Ik heb btw ooit maar 3 uur kassatraining gehad, de crewtrainer werd namelijk ziek. En ze hadden niemand om mij te trainen. Was twee jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat was het leuke, behalve 1 shift manager waren de bedrijfsleider en de 1e assistent er ook, en die vonden het allemaal wel best
Is een oud bankgebouw waardoor we veel opslag hebben(en veel kluizen). Btw is deze grootte 12 kassa's twee frietstations vaak wel nodig. (Als psv speelt/ carnaval/koningginnedag/ rond kerst/sinterklaas)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Yannick567 het volgende:
Is dat bij jullie?
Wat een grote zaak!
Hoeveel zitplaatsen hebben jullie wel weer niet dan? :p Wij hebben ruim 200 zitplaatsen met 10 kassa's, maar die worden alleen met koninginnenacht en dag allemaal gebruikt, 2 frietstations hadden we ook, maar de 2e werd nooit gebruiktquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef muiterij het volgende:
Is een oud bankgebouw waardoor we veel opslag hebben(en veel kluizen). Btw is deze grootte 12 kassa's twee frietstations vaak wel nodig. (Als psv speelt/ carnaval/koningginnedag/ rond kerst/sinterklaas)![]()
Ik zou het aantal zitplaatsen zo 123 niet weten. Beneden al zeker 200-250, boven hangt het af hoe erg je de banken vol moet proppen, in basis kunnen er 6 mensen aan een tafel boven maar dat haal je niet. Het zullen er ongeveer 100 zijn. We hebben als het druk is zeker 4/5 man + hostess in de lobby staan. Normale doordeweekse dag 1/2 + hostess, alleen dan is boven vaak niet open. En dan wordt ons toilet nog bijgehouden door een extern bedrijf. Overigens zijn hier elke zaterdag- en vrijdag(koop)- avond bijna alle tafels bezet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hoeveel zitplaatsen hebben jullie wel weer niet dan? :p Wij hebben ruim 200 zitplaatsen met 10 kassa's, maar die worden alleen met koninginnenacht en dag allemaal gebruikt, 2 frietstations hadden we ook, maar de 2e werd nooit gebruikt
Die ruimte hebben we wel nodig midden in het centrum, we hebben een lange mac zoals je kan zien in het filmpje, op koningginedag staat die tot de trap vol met mensen. En dan hebben we nog beveiliging die de deur dicht houdt als het te druk is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef Studiotje het volgende:
Damn, huge McD... hier hebben wij 200 zitplaatsen binnen en buiten ook nog een stuk of 50, dit zit elke vrijdag, zaterdag en zondag iig allemaal vol (binnen)Buiten word in de zomer altijd voluit gebruik van gemaakt aangezien dat zowat de gehele dag in de zon zit..
Wij hebben maar 1 friet ding maar wel heel wat frituur meuk, alleen is 1 zo'n ding echt zwaar te weinig, meestal staat er gewoon een rij medewerkers die staan te wachten..
Kibbelingen met sausquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Battlefan het volgende:
Ze gaan een nieuwe fish filet testen, de fish deluxe ofzo
Wie zei dat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Battlefan het volgende:
Ze gaan een nieuwe fish filet testen, de fish deluxe ofzo
't is beter dan nietsquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ciabatta op een bruin broodje, origineel![]()
Ben benieuwd.
Ze mogen anders best wel even wat inspiraties uit het buitenland overnemen.quote:
Beter dan die deense rommel?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Battlefan het volgende:
We hebben weer nieuwe shakeUit Duitsland deze keer, zakken gaan lekker makkelijk open
En er zitten weer 2 zakken in een doos
Tasty, Sensation, Groenteburger is eigenlijk meer dan genoeg. Wat mij betreft vaker bacon en aparte ingrediënten, zoals de taugé op de Mcsate.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:36 schreef Yannick567 het volgende:
Die nieuwe zakken shake zijn wel beter. Nadeel is een grote teringzooi in de koeling door al die kleine doosjes met verschillende data's etc. Ook raar, die deense shakemix is bij ons tot 9 mei, die duitse shakemix tot 23 april.En die duitse shakemix kwam gister binnen.
ik hoorde vanochtend ook van mijn RM dat hij aan de afdeling Marketing van HQ had gevraaagd waarom dat broodje 'niet origineel' was (sla/tomaat/kaas principe), die zeiden dat er te weinig sla en tomaat in het broodjes assortiment zat.
Wat een onzin.
Volgens mij zegt hij dat die burger hier NOG niet kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef Yannick567 het volgende:
Net op RTL4 in EditieNL, hadden ze het over het nieuwe broodje wat wij krijgen, die reclame is namelijk al opgedoken, zegt Jeroen Latijnhouwers dat dit broodje helemaal niet in Nederland komt maar wel in Amerika verkrijgbaar is.
![]()
Hier het filmpje, vanaf 1:02
Dat stond ook in de campagne folder: "Daarnaast hebben we op dit moment geen burger met sla en tomaat in ons core assortiment terwijl Nederlandse consumenten dit zeer waarderen"quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:36 schreef Yannick567 het volgende:
ik hoorde vanochtend ook van mijn RM dat hij aan de afdeling Marketing van HQ had gevraaagd waarom dat broodje 'niet origineel' was (sla/tomaat/kaas principe), die zeiden dat er te weinig sla en tomaat in het broodjes assortiment zat.
Wat een onzin.
Zelfde bedrijfsleiderquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Yannick567 het volgende:
Het stukje waar ik op doelde komt na het filmpje, en dat staat er niet op
En hoe weet je dat die fish in overvecht getest wordt matthijs?
Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef Yannick567 het volgende:
Er komen wat wijzigingen in het flurry assortiment![]()
als ik het goed onthouden heb:
stroopwafel wordt verlengd
begin maart ergens gaat cornetto aardbei eruit, krijgen we oreo terug
eind maart oreo eruit, aardbei terug
eind april (25) stroopwafel eruit
en vanaf 26 april
MCFLURRY LION![]()
![]()
Ik vind de cornetto aardbei wel lekker fris, in vergelijking met de andere...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.
Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef mstyle het volgende:
Nieuw
Ik lees al aan aantal maanden hier de posts en nu toch de knoop doorgehakt. Ben member geworden van 'Fok'.
Ik vind het alleen zwaar waardeloos dat dat brood wéér in een kartonnen doos zit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef muiterij het volgende:
[..]
Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.
Btw, franker en rookworst zijn totaal uitverkocht en die krijgen we ook niet meer.Dutch Deluxe vandaag uitgeprobeerd (een testrun) en redelijk goed bevallen, ik vind het bruine brood lekkerder dan de ciabatta.
Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
Omdat Ronald langskomt komt McDonald's Nederland?
Wij hebben hier binnenkort ook zo'n beleefdag ofzo. Speciaal voor kinderen
Mcdonalds heeft waarschijnlijk voor de verse producten: Sla en Vlees leveranciers uit azie, het zou kunnen dat het iets anders smaakt, maar dat is niet heel erg verschillend.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Best leuk om eens mee te lezen met achter de schermen bij de McDonalds.
Paar vragen:
Sommigen zeggen dat de McD hier in Hong Kong veel beter smaakt (ik proef het verschil niet echt, maar goed); zou dat kunnen?
Ik weet dat idd meestal alleen mayo + ketchup te koop is. Buitenlanders zie je vaak vaag kijken bij onze groene frietsaus. Volgensmij is deze saus ooit ingevoerd in nederland en is hij zo populair dat hij is gebleven.quote:Waarom is die lekkere groene mayo die in Nederland verkocht wordt (bijna) in geen enkel ander land te krijgen? Die mis ik echt, is normaal gesproken alleen ketchup oid te koop.
Heel misschien ooit, maar gezien de houding van mcdonalds nederland tegenover vernieuwing, zal ik het niet zo snel verwachten.quote:Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/McDonald%27s (voor in de op?)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Frietsaus is ipv majo. Majo wilde mc d niet aan en nederlanders eten meestal geen ketchup bij de patat.
Wat ze in belgie hebben weet ik eigenlijk niet
Denk niet dat dat rendabel is hier, HK heeft natuurlijk een veel hogere bevolkingsdichtheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
Waar was dat nou ook alweer precies voor?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...
McD NL komt langs om te kijken wat er beter kan aan de indeling.
Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar jaquote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kanLogisch ook.
Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar jaEn de verbouwing is nu meer dan 2 jaar geleden, dus een verandering mag van mij wel
Ja bedankt nogquote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef KingSizePinda het volgende:
Hulde aan veel McMedewerkers .. Vannacht net te laat geweest om een medewerker te redden uit de klauwtjes van opgeschoten knaapies die het nodig vonden om te smijten met spullen en de jongen tikken te geven ..
Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSKquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.
.....
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
Kun je nagaan hoe het er bij ons uit zietquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
Bij ons kunnen ze alleen een ochtendlevering doen omdat ze anders simpelweg niet bij het restaurant kunnen komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kanLogisch ook.
Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSK
Toasten jullie de fish ineens?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef Battlefan het volgende:
Tsja, we hebben opeens wel een nieuwe ijsblokjesmachine, de vorige was meer van de poolkappen en minder van de blokjesWe zijn wel aan onze 5e HB toaster voor KVA binnen een maand, ze gaan allemaal stuk
En onze fish stomer is ook opeens verdwenen
Mja, Kiosk is de belstelzuil.. en er is een aanpassing geweest, aan de totale rechterkant van de counter (voor de gasten dan) is er een kassa verdwenen en is er een kassa opgeschoven zodat daar genoeg plek is voor 4 dienbladen + dienblad voor de kassaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Kiosk is toch die bestelzuil? Zijn daar nog aparte aanpassingen voor geweest buiten de kassa om?Ik las dat je aan een 'speciaal' deel aan de counter je bestelling moet halen.
Ik wil niet zeuren ofzo.. maar dit is het medewerkerstopicquote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef KingSizePinda het volgende:
In Duitsland laatst de McRosti gehad en een McRib met een liter saus .. Monsterlijk lekker
Je mag best wel eens een berichtje posten maar om die reden zijn wij ook in ons eigen topic gezetquote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef KingSizePinda het volgende:
Sorry, ik zal et niet weer doen ..
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zeker als ze dat in elk restaurant willen gaan plaatsen, want dat was toch de bedoeling? Neem aan dat er niet in elk restaurant plek is voor een bestelzuil en extra ruimte op de counter.
Hier wel hoor. En de andere 6 restaurants hier in de buurt ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
hier ook nog gewoon...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Yannick567 het volgende:
Hier in zuid-hollandGorinchem en omgeving.
Hij is niet landelijk uit het assortiment, er zijn maar ongeveer 70/220 restaurants die hem verkopen, omdat niet elk restaurant een aparte frituurpan voor die groenteburger heeft of omdat hij niet hard genoeg loopt om er een speciale frituurpan voor aan te schaffen.
Nee, want elk product heeft een andere baktijd, en buiten dat is het een vegetarische burger, en heeft zo elk product zijn andere pan. Friet, nuggets, mcchickens, mckroket, fishfilet en een groenteburger.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
Nee dat mag niet, alles wordt apart gefrituurd (Nuggets bij Nuggets, McChicken bij McChicken, Wrap bij Wrap, Kroket bij Kroket, Fish bij Fish) En omdat de Groentenburger als vegetarisch wordt verkocht mag dat dus niet bij de restquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
Waarschijnlijk hebben ze hem gewoon uit het assortiment gegooid, hier in Amersfoort Noord hebben we hem wel omdat we 8 'pannen' hebben, in de stad hebben ze hem weer niet omdat ze er daar 6 hebben..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag; een paar maanden geleden hadden ze die dingen nog wel overal. Hebben ze nu dan minder frietpannen ofzo?
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Engeland hebben ze wisselende vegetarische producten in het assortiment die volgens mij helemaal niet zo beroerd verkopen. Ik begrijp best dat McDonalds geen uitgebreid vegetarisch assortiment voert, het is nu eenmaal niet hun doelgroep. Toch zou een vegaproduct niet misstaan in het kader van gezonde voeding, waar ze toch erg mee lopen te leuren.
Ik denk dat eten bij de Mac sowieso niet gezond is.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?
Verder heb je in de UK veel meer Hindoes die geen rundvlees eten.
Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verdient zo'n vrouw die achter de mic zit bij de MacDrive?
Bij ons vragen ze er meer naar sinds we ze niet meer hebben dan dat we ze verkochten toen ze er nog wel warenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier word eigenlijk maar eens in de maand gevraagd of we groentenburgers verkopen.
oké sorry, omdat lui altijd zitten te zeuren over het loon.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
En hoeveel is dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.
Das dan toch zeker op die paar centen na echt teveelquote:
Om het interessant te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:43 schreef misz--kelliej het volgende:
p.s: Offtopic, waarom staan alle poppetjes onder andere toetsencombinaties dan ik gewend ben van ALLE andere fora en chatdingen enzo?![]()
Nuttige bijdragequote:
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:45 schreef Yannick567 het volgende:
CBO-nachtmerries.
CBO op pootjes die je achterna loopt!![]()
goed. ontopic
De bacon en kaas met een tang pakken?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
Die bacon vond ik ook de enige 'vertraging', als je dat al vertraging kan noemen. En het nadeel dat hij zo snel koud was. Die toaster van de BOP is al minder warm dan de reguliere toasters en als je dan al een groter broodje hebt..quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.
Wij hebben serieus een tang gehad voor het pakken van de CBO kaas, meteen toen onze BOB keuken werd geïnstalleerd. Dit omdat er bacon in de kaas zou zitten (???). Handschoenen mochten ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De bacon en kaas met een tang pakken?
Ik weet niet in wat voor restaurant jij werkt maar hier pakten wij die bacon met een handschoentje en de kaas gewoon met de hand![]()
In de verpakking, als ze überhaupt al in de UHC worden bewaard. Bij ons worden er echt weinig ceasar grilled verkocht, dus op voorraad houden is pure verspilling...quote:Hoe bewaren jullie die grill chickens trouwens in het UHC?
In of uit de verpakking?
Wij bewaren ze voornamelijk niet in het UHC, als het extreem druk is 1 met mazzel. Meestal adviseer ik gasten als ze haast hebben ook een crispy aan. En een grilled wordt gewoon vers gemaakt hier. Wij gebruiken ook bijna geen tangen, eigenlijk alleen handschoenen, tenzij een keer een mcnugget vast zit in het mandje. En bij de grill gebruiken we er een voor het vlees.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Yannick567 het volgende:
Er zat wel bacon in die kaas ja, raar dan.
Ik heb van de week een bestelling gedaan bij een bedrijf dat keuken equipment levert en ik zag in de catalogus verschillende tangen staan die wij ook niet gebruiken. Tang voor de grill chicken enzo. Die pakken wij gewoon met een handschoentje
Hoe bewaren jullie die grill chickens trouwens in het UHC?
In of uit de verpakking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:35 schreef Battlefan het volgende:
Heb de toekomstige OP toch alvast een beetje veranderd, inclusief lijstje wie er nou eigenlijk allemaal bij de McD werktZie hem in de spoiler en gooi jezelf in de lijst op de wiki
Ik kan mij er niet inzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TheGirlNextDoor - Enschede Drive
Kan iemand dat voor me doen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
In een soort tosti-apparaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:52 schreef Battlefan het volgende:
Overal zijn procedures voor ja :p En burgers worden niet geflipt maar van 2 kanten tegelijk gebakken
Bwhehe, tof..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Yannick567 het volgende:
Spammen, spammen ..
Wel nuttige informatie blijven posten
Ik las op fastfoodweblog.nl dat elk netwerk in elk restaurant is 'beperkt' tot 99 gebruikers..
vind ik toch best veel
Elk bedrijf of elk baantje heeft 'zwarte zijden' hé. Natuurlijk is het bij de mac ook wel eens kut. Snap die reacties van 'paupertent' 'pauperbaantje, beetje hamburgers bakken voor het minste van het minstequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SonicB het volgende:
Is dat nou leuk om bij de McDonalds te werken. Het lijkt mij wel aanpezen en een hoop mensen doen er min over. Wat verdient zo'n manager? En kan je echt doorgroeien bij de Mac?
Die hebben wij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:00 schreef Battlefan het volgende:
Kun je het wel een klein beetje mee vergelijken; zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Van de linker staat 1 kant open en 1 kant dicht, je drukt op een knop (of 2) en hij gaat dicht en weer open na een vaste tijd
Zit bij McDonalds Nederland, maar verdien toch echt beter dan ik in een supermarkt zou verdienenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Elk bedrijf of elk baantje heeft 'zwarte zijden' hé. Natuurlijk is het bij de mac ook wel eens kut. Snap die reacties van 'paupertent' 'pauperbaantje, beetje hamburgers bakken voor het minste van het minste' reacties niet, maargoed
Het ligt gewoon aan het filiaal waar je werkt en met wat voor personeel. Salaris ligt ook aan je franchise. Als je bij een restaurant van McDonald's nederland werkt dan verdien je kut, franchisenemers bepalen zelf hun loonschaal. Opleiding tot restaurantmanager staat gelijk aan HBO opleiding
Ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit bij McDonalds Nederland, maar verdien toch echt beter dan ik in een supermarkt zou verdienen
ja, zodat het vet langer gebruikt kan worden.quote:
Dat is normaal hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
nou ik verdien gewoon minimumloon hoor (ik heb van m'n 16e tot m'n 19e bij de mac gewerkt) maar dat werd niet meegetelt omdat ik nu 21 was en meer dan een half jaar weg ben geweest. Het zijn gewoon aso's bij ons, niet eens feestdagentoeslag geven en geen gratis eten op een feestdag (lijkt me het minste wat je kan doen).
Ik heb je erin gezetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef misz--kelliej het volgende:
HELP!! Ik snap dat wiki-ding niet
Wil iemand mij uitleggen hoe het werkt of mij erinzetten als misz--kelliej, purmerend?
* Yannick567 meldt zich.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
Zijn er meer restaurants die schoonmakers hebben die niet goed schoonmaken?
Hier doen ze hun werk ook niet goed, bij ons moeten ze ook de tafels in de lobby schoon maken en de stoelen er op zetten, prulllenbakken halen we wel zelf leegquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
* Yannick567 meldt zich.
Verder hoeven wij niks aan schoonmaakwerkzaamheden te doen, enige wat wij doen is de lobby (tafels schoon, prullenbakken leeg, stoel op tafel), koffiemachine, shakemachine, brood in magazijn, vlees in hoofdvriezer en verspil naar vuilhok. Oja, en saustubes uit sauspistool halen.
Schoonmakers maken de boel schoon, filteren vet e.d.
Beginnen om 23u met de lobby, zijn meestal rond 3u 3:30u klaar
Haha jij woont in Enschedequote:Op woensdag 3 maart 2010 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij ons beginnen de schoonmakers om 1 uur. Wij moeten inderdaad ook gewoon zelf doen wat Yannick beschrijft. Wij hebben absoluut geen klachten over onze schoonmakers, zij doen echt heel erg goed hun werkZe zijn van 1 tot een uur of 5/half 6 bezig
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja, zodat het vet langer gebruikt kan worden.
Als jij frituurt thuis, dan blijft er altijd rotzooi in de pan achter, dat word elke keer eruit gefilterd.
Iedereen krijgt een half uur pauze, we proberen te zorgen dat deze niet tussen 12 en 13 en tussen 17 en 18 uur vallen. Soms valt daar helaas niet aan te ontkomen. Mensen mogen roken voor op de markt, en men krijgt pauze op volgorde waarin ze zijn begonnen. Af en toe wordt hiervan afgeweken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Het was meer als grapje bedoeld. Onze 'schoonmakers' filteren alles door elkaar e.d. tevens denk ik dat niemand bij ons kan filteren. [5 a 6 van de weet ik hoeveel]
Trouwens een geheel andere vraag![]()
Hoe gaat dat bij jullie met pauzes en breaks?
Nee niet want ik kreeg het in een ander restaurant wel, zonder eerst 4 jaar aaneengesloten gewerkt te hebben. Pauzes bij ons gaat altijd wel oke en vaak heb je er nog een soort van eigen inbreng over (je vraagt of je op tijd, of laat kan eten) breaks niet voor de mensen die niet roken die moeten maar genoegen nemen met de pauze. Overigens heb je bij ons de keus om kort te eten of lang (hoewel ik wel vermoed dat er aan m'n uren gerommelt word want mij kan je niet vertellen dat als je elke week 1,5 uur overwerkt je maar 120 uur in de maand gemaakt kan hebben, op fulltime basis)quote:
hoe kan dat? de tanks zijn maar net groot genoeg om een volgegooide bak op te vangen (vaak iets van 5 of 10 liter)quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Het was meer als grapje bedoeld. Onze 'schoonmakers' filteren alles door elkaar e.d. tevens denk ik dat niemand bij ons kan filteren. [5 a 6 van de weet ik hoeveel]
Trouwens een geheel andere vraag![]()
Hoe gaat dat bij jullie met pauzes en breaks?
Jep is veel makkelijker anders zit je midden in de rush je kunt de pauzes het beste er zo vroeg mogelijk door heen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef mstyle het volgende:
Okay het 'pauze-verhaal' overal dus min of meer hetzelfde.
Manager: "Wil je nu pauze?" [sta je amper twee uur op de vloer] Ik: "Liever niet: Manager: "Ga nu toch maar
"....
Komen bovenstaande situaties wel is voor?
Wat een faalhazenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Battlefan het volgende:
Overigens gaat de nieuwe Fish niet door ofzo, hij wordt in iedergeval niet in Overvecht getest omdat ze daar nog geen BOP hebben
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef Studiotje het volgende:
Rookpauzes, blegh.. ik blijf er bij dat die dingen afgeschaft worden, als je hier niet rookt heb je ook geen reden om zo'n kleine pauze te hebben dus krijg je het ook niet..
Rookpauzes alleen als het heel rustig is. Anders niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.
Als ik het hier vraag krijg ik een reactie van "jij rookt toch niet", en dan is het verdoemt om toestemming te krijgen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.
Beetje raar ja..quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ik het hier vraag krijg ik een reactie van "jij rookt toch niet", en dan is het verdoemt om toestemming te krijgen..
Bij ons krijg je die wel hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef Yannick567 het volgende:
Maar eigenlijk is het wel scheef natuurlijk.
Als je niet rookt krijg je ook geen extra pauze
Bij ons krijg je die gerust als het kan en je dat graag wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |