Het liefst zou ik ze dan toch nog wel wegsturen maarja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..

Daar heb je in de keuken toch geen last vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..

Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Daar heb je in de keuken toch geen last van

Natuurlijk, maar het valt vaak wel op als je zoiets doet. Ik heb een gezien dat iemand een broodje op de grond liet vallen en wou gebruiken. Toen even duidelijk gemaakt dat het niet kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?

Bop staan is leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Beetje jammer van dat andere topic. Maargoed.
Gisteren voor t eerst BOP gestaan. En ik was gooooeeeed

Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef muiterij het volgende:
Hier wordt good old KVA nog gebruikt, dat zal wel anders worden als we ergens dit jaar onze 'refreshment' krijgen.

Niet echt, onze mac heeft geen standaardinrichting zoals de meeste macs dat hebben. Dus ik ben benieuwd, ik verwacht dat men dit in de relatief rustige zomervakantie zal doen. Rond Koninginnedag lijkt me niet, dan lopen ze de hoogste omzet van het jaar mis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..![]()
Al iets bekend over jullie verbouwing?

Hmja, ik altijd raam 2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bop staan is leuk!alleen mag het nooit
moet altijd de kassahoer spelen..

Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef misz--kelliej het volgende:
Oh, wij hebben gewoon nog KVA :p
Gaat iedereen naar dat BOP toe?

BCS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons is BCS ook weer in het land![]()
Al 2 zaken hebben bezoek gehad

Ken je dat niet?quote:

Never nooit opgevallen, ik weet alleen dat McD NL dit weekend bij ons komt kijken, niet voor controle maar alleen waar het beter kan qua indeling van de keuken/counterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is de Rob Geus van McDonald's, hij controleert haccp en alles wat daar omheen draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |