Ooh.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
romantisch met je zusje? you have a bad mind

Wat dacht je van gewoon die andere rippen en bewerken?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef Battlefan het volgende:
We hebben natuurlijk ook een prachtige OP nodig voor ons topic, iemand in een creatieve bui?

Dat verhaal kwam bij ons ook zo vaakquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)Dus moeten we weer wachten
Begin volgend jaar zeggen ze, maar dat heb ik al vaker gehoord

Bij ons merk ik dat ook. Wij zijn te snel weer geopend (planning was 4 weken) en na 3 weken waren we weer open. Resultaat was dat er nog dingen niet af waren, geen terrasschermen etc., geen 'kapjes' over de stopcontacten.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam bij ons ook zo vaak"We gaan in de zomer verbouwen", zomer ging gewoon door, "We gaan in oktober (2007) verbouwen" Daarna hoorde je er niks meer van en toen ging het in een stroom snelheid en ging de verbouwing Januari 2008 toch eindelijk van start
en heeft de verbouwing zo'n maand geduurd... al begonnen de voorbereidingen begin november (aanbouw) Al begint het nu al weer uit elkaar te vallen op sommige plekken..

Zelfde hier dus, hier zaten de schilderijen (of hoe je het mag noemen) nog niet op de muren en het hele teras lag nog aan gort..quote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons merk ik dat ook. Wij zijn te snel weer geopend (planning was 4 weken) en na 3 weken waren we weer open. Resultaat was dat er nog dingen niet af waren, geen terrasschermen etc., geen 'kapjes' over de stopcontacten.
De eerste 2 weken daarna hadden we niet eens een crewroom, toen moesten we allemaal in de lobby eten
Wij zijn in januari 2008 verbouwd, eind 2007 zijn ze toen al begonnen met de voorbereidingen van de aanbouw.

Zo zouden wij ook er uit gaan zien, zeggen zequote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier is de McD in de stad laatst nog verbouwd, ik moet zeggen, die is wel zeer sjiek!

Zeggen ze jaquote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zo zouden wij ook er uit gaan zien, zeggen ze

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Komt vanzelf boven water...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Yannick567 het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat pasje vind, anders mag je 5 euro dokken

Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt vanzelf boven water...hoop ik.. anders zeg ik gewoon dat ik 'm niet heb gehad aangezien er nog tientallen enveloppen in het kantoortje liggen

Ik gebruik hem toch nooitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt vanzelf boven water...hoop ik.. anders zeg ik gewoon dat ik 'm niet heb gehad aangezien er nog tientallen enveloppen in het kantoortje liggen

Ja als je bij de bios komt, ooh ja die kut kaart vergetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef Yannick567 het volgende:
Voor die bioscoop vindt ik dat wel een leuk iets
¤2,- korting op een kaartje. Is toch weer een flesje frisdrank

Daar zie ik jou wel voor aan ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja als je bij de bios komt, ooh ja die kut kaart vergeten

Naja normaal gesproken nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:13 schreef NoXia het volgende:
Wat ik me afvraag. Doen jullie nou ook wel eens "verkeerde dingen" met hamburgers bij vervelende klanten?

Je bedoelt een groene rochel in plaats van een augurk? Jahoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja normaal gesproken niet![]()
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, en ook nog nooit zien gebeuren...

Het liefst zou ik ze dan toch nog wel wegsturen maarja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..

Daar heb je in de keuken toch geen last vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:26 schreef NoXia het volgende:
Mja, ik kan het me wel voorstellen, wanneer je 's nachts moet werken en er van die irritante dronken mongolen voor je raam staan..

Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Daar heb je in de keuken toch geen last van

Natuurlijk, maar het valt vaak wel op als je zoiets doet. Ik heb een gezien dat iemand een broodje op de grond liet vallen en wou gebruiken. Toen even duidelijk gemaakt dat het niet kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch door kunnen communiceren?

Bop staan is leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Beetje jammer van dat andere topic. Maargoed.
Gisteren voor t eerst BOP gestaan. En ik was gooooeeeed

Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef muiterij het volgende:
Hier wordt good old KVA nog gebruikt, dat zal wel anders worden als we ergens dit jaar onze 'refreshment' krijgen.

Niet echt, onze mac heeft geen standaardinrichting zoals de meeste macs dat hebben. Dus ik ben benieuwd, ik verwacht dat men dit in de relatief rustige zomervakantie zal doen. Rond Koninginnedag lijkt me niet, dan lopen ze de hoogste omzet van het jaar mis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer schreeuwen aan de bin dat je die 10 mcchickens het liefst eergisteren nog wilde..![]()
Al iets bekend over jullie verbouwing?

Hmja, ik altijd raam 2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bop staan is leuk!alleen mag het nooit
moet altijd de kassahoer spelen..

Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef misz--kelliej het volgende:
Oh, wij hebben gewoon nog KVA :p
Gaat iedereen naar dat BOP toe?

BCS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons is BCS ook weer in het land![]()
Al 2 zaken hebben bezoek gehad

Ken je dat niet?quote:

Never nooit opgevallen, ik weet alleen dat McD NL dit weekend bij ons komt kijken, niet voor controle maar alleen waar het beter kan qua indeling van de keuken/counterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is de Rob Geus van McDonald's, hij controleert haccp en alles wat daar omheen draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |