't is beter dan nietsquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ciabatta op een bruin broodje, origineel![]()
Ben benieuwd.
Ze mogen anders best wel even wat inspiraties uit het buitenland overnemen.quote:
Beter dan die deense rommel?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Battlefan het volgende:
We hebben weer nieuwe shakeUit Duitsland deze keer, zakken gaan lekker makkelijk open
En er zitten weer 2 zakken in een doos
Tasty, Sensation, Groenteburger is eigenlijk meer dan genoeg. Wat mij betreft vaker bacon en aparte ingrediënten, zoals de taugé op de Mcsate.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:36 schreef Yannick567 het volgende:
Die nieuwe zakken shake zijn wel beter. Nadeel is een grote teringzooi in de koeling door al die kleine doosjes met verschillende data's etc. Ook raar, die deense shakemix is bij ons tot 9 mei, die duitse shakemix tot 23 april.En die duitse shakemix kwam gister binnen.
ik hoorde vanochtend ook van mijn RM dat hij aan de afdeling Marketing van HQ had gevraaagd waarom dat broodje 'niet origineel' was (sla/tomaat/kaas principe), die zeiden dat er te weinig sla en tomaat in het broodjes assortiment zat.
Wat een onzin.
Volgens mij zegt hij dat die burger hier NOG niet kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef Yannick567 het volgende:
Net op RTL4 in EditieNL, hadden ze het over het nieuwe broodje wat wij krijgen, die reclame is namelijk al opgedoken, zegt Jeroen Latijnhouwers dat dit broodje helemaal niet in Nederland komt maar wel in Amerika verkrijgbaar is.
![]()
Hier het filmpje, vanaf 1:02
Dat stond ook in de campagne folder: "Daarnaast hebben we op dit moment geen burger met sla en tomaat in ons core assortiment terwijl Nederlandse consumenten dit zeer waarderen"quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:36 schreef Yannick567 het volgende:
ik hoorde vanochtend ook van mijn RM dat hij aan de afdeling Marketing van HQ had gevraaagd waarom dat broodje 'niet origineel' was (sla/tomaat/kaas principe), die zeiden dat er te weinig sla en tomaat in het broodjes assortiment zat.
Wat een onzin.
Zelfde bedrijfsleiderquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Yannick567 het volgende:
Het stukje waar ik op doelde komt na het filmpje, en dat staat er niet op
En hoe weet je dat die fish in overvecht getest wordt matthijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |