In een soort tosti-apparaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:52 schreef Battlefan het volgende:
Overal zijn procedures voor ja :p En burgers worden niet geflipt maar van 2 kanten tegelijk gebakken
 ?
?

Bwhehe, tof..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Yannick567 het volgende:
Spammen, spammen ..
Wel nuttige informatie blijven posten
Ik las op fastfoodweblog.nl dat elk netwerk in elk restaurant is 'beperkt' tot 99 gebruikers..
vind ik toch best veel
 Ik moet het zaterdag maar is proberen of het werkend is in Afoort Noord..
 Ik moet het zaterdag maar is proberen of het werkend is in Afoort Noord..  

Elk bedrijf of elk baantje heeft 'zwarte zijden' hé. Natuurlijk is het bij de mac ook wel eens kut. Snap die reacties van 'paupertent' 'pauperbaantje, beetje hamburgers bakken voor het minste van het minstequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef SonicB het volgende:
Is dat nou leuk om bij de McDonalds te werken. Het lijkt mij wel aanpezen en een hoop mensen doen er min over. Wat verdient zo'n manager? En kan je echt doorgroeien bij de Mac?
 ' reacties niet, maargoed
' reacties niet, maargoed  Het ligt gewoon aan het filiaal waar je werkt en met wat voor personeel. Salaris ligt ook aan je franchise. Als je bij een restaurant van McDonald's nederland werkt dan verdien je kut, franchisenemers bepalen zelf hun loonschaal. Opleiding tot restaurantmanager staat gelijk aan HBO opleiding
 Het ligt gewoon aan het filiaal waar je werkt en met wat voor personeel. Salaris ligt ook aan je franchise. Als je bij een restaurant van McDonald's nederland werkt dan verdien je kut, franchisenemers bepalen zelf hun loonschaal. Opleiding tot restaurantmanager staat gelijk aan HBO opleiding  

Die hebben wij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:00 schreef Battlefan het volgende:
Kun je het wel een klein beetje mee vergelijken; zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Van de linker staat 1 kant open en 1 kant dicht, je drukt op een knop (of 2) en hij gaat dicht en weer open na een vaste tijd

Zit bij McDonalds Nederland, maar verdien toch echt beter dan ik in een supermarkt zou verdienenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Elk bedrijf of elk baantje heeft 'zwarte zijden' hé. Natuurlijk is het bij de mac ook wel eens kut. Snap die reacties van 'paupertent' 'pauperbaantje, beetje hamburgers bakken voor het minste van het minste' reacties niet, maargoed
Het ligt gewoon aan het filiaal waar je werkt en met wat voor personeel. Salaris ligt ook aan je franchise. Als je bij een restaurant van McDonald's nederland werkt dan verdien je kut, franchisenemers bepalen zelf hun loonschaal. Opleiding tot restaurantmanager staat gelijk aan HBO opleiding

Ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit bij McDonalds Nederland, maar verdien toch echt beter dan ik in een supermarkt zou verdienen

ja, zodat het vet langer gebruikt kan worden.quote:

Dat is normaal hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
nou ik verdien gewoon minimumloon hoor (ik heb van m'n 16e tot m'n 19e bij de mac gewerkt) maar dat werd niet meegetelt omdat ik nu 21 was en meer dan een half jaar weg ben geweest. Het zijn gewoon aso's bij ons, niet eens feestdagentoeslag geven en geen gratis eten op een feestdag (lijkt me het minste wat je kan doen).

Ik heb je erin gezetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef misz--kelliej het volgende:
HELP!! Ik snap dat wiki-ding niet
Wil iemand mij uitleggen hoe het werkt of mij erinzetten als misz--kelliej, purmerend?

* Yannick567 meldt zich.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
Zijn er meer restaurants die schoonmakers hebben die niet goed schoonmaken?

Hier doen ze hun werk ook niet goed, bij ons moeten ze ook de tafels in de lobby schoon maken en de stoelen er op zetten, prulllenbakken halen we wel zelf leegquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
* Yannick567 meldt zich.
Verder hoeven wij niks aan schoonmaakwerkzaamheden te doen, enige wat wij doen is de lobby (tafels schoon, prullenbakken leeg, stoel op tafel), koffiemachine, shakemachine, brood in magazijn, vlees in hoofdvriezer en verspil naar vuilhok. Oja, en saustubes uit sauspistool halen.
Schoonmakers maken de boel schoon, filteren vet e.d.
Beginnen om 23u met de lobby, zijn meestal rond 3u 3:30u klaar

Ze zijn van 1 tot een uur of 5/half 6 bezig
 Ze zijn van 1 tot een uur of 5/half 6 bezig  

Haha jij woont in Enschedequote:Op woensdag 3 maart 2010 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij ons beginnen de schoonmakers om 1 uur. Wij moeten inderdaad ook gewoon zelf doen wat Yannick beschrijft. Wij hebben absoluut geen klachten over onze schoonmakers, zij doen echt heel erg goed hun werkZe zijn van 1 tot een uur of 5/half 6 bezig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |