quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja, zodat het vet langer gebruikt kan worden.
Als jij frituurt thuis, dan blijft er altijd rotzooi in de pan achter, dat word elke keer eruit gefilterd.
Iedereen krijgt een half uur pauze, we proberen te zorgen dat deze niet tussen 12 en 13 en tussen 17 en 18 uur vallen. Soms valt daar helaas niet aan te ontkomen. Mensen mogen roken voor op de markt, en men krijgt pauze op volgorde waarin ze zijn begonnen. Af en toe wordt hiervan afgeweken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Het was meer als grapje bedoeld. Onze 'schoonmakers' filteren alles door elkaar e.d. tevens denk ik dat niemand bij ons kan filteren. [5 a 6 van de weet ik hoeveel]
Trouwens een geheel andere vraag![]()
Hoe gaat dat bij jullie met pauzes en breaks?
Nee niet want ik kreeg het in een ander restaurant wel, zonder eerst 4 jaar aaneengesloten gewerkt te hebben. Pauzes bij ons gaat altijd wel oke en vaak heb je er nog een soort van eigen inbreng over (je vraagt of je op tijd, of laat kan eten) breaks niet voor de mensen die niet roken die moeten maar genoegen nemen met de pauze. Overigens heb je bij ons de keus om kort te eten of lang (hoewel ik wel vermoed dat er aan m'n uren gerommelt word want mij kan je niet vertellen dat als je elke week 1,5 uur overwerkt je maar 120 uur in de maand gemaakt kan hebben, op fulltime basis)quote:
hoe kan dat? de tanks zijn maar net groot genoeg om een volgegooide bak op te vangen (vaak iets van 5 of 10 liter)quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Het was meer als grapje bedoeld. Onze 'schoonmakers' filteren alles door elkaar e.d. tevens denk ik dat niemand bij ons kan filteren. [5 a 6 van de weet ik hoeveel]
Trouwens een geheel andere vraag![]()
Hoe gaat dat bij jullie met pauzes en breaks?
Jep is veel makkelijker anders zit je midden in de rush je kunt de pauzes het beste er zo vroeg mogelijk door heen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef mstyle het volgende:
Okay het 'pauze-verhaal' overal dus min of meer hetzelfde.
Manager: "Wil je nu pauze?" [sta je amper twee uur op de vloer] Ik: "Liever niet: Manager: "Ga nu toch maar
"....
Komen bovenstaande situaties wel is voor?
Wat een faalhazenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Battlefan het volgende:
Overigens gaat de nieuwe Fish niet door ofzo, hij wordt in iedergeval niet in Overvecht getest omdat ze daar nog geen BOP hebben
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef Studiotje het volgende:
Rookpauzes, blegh.. ik blijf er bij dat die dingen afgeschaft worden, als je hier niet rookt heb je ook geen reden om zo'n kleine pauze te hebben dus krijg je het ook niet..
Rookpauzes alleen als het heel rustig is. Anders niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.
Als ik het hier vraag krijg ik een reactie van "jij rookt toch niet", en dan is het verdoemt om toestemming te krijgen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als niet rokers ook een 'rookpauze' willen mogen ze van mij best even 5 minuten zitten hoor.
Beetje raar ja..quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ik het hier vraag krijg ik een reactie van "jij rookt toch niet", en dan is het verdoemt om toestemming te krijgen..
Bij ons krijg je die wel hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef Yannick567 het volgende:
Maar eigenlijk is het wel scheef natuurlijk.
Als je niet rookt krijg je ook geen extra pauze
Bij ons krijg je die gerust als het kan en je dat graag wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |