Net verbouwd, nu al op de stoep voor commentaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Never nooit opgevallen, ik weet alleen dat McD NL dit weekend bij ons komt kijken, niet voor controle maar alleen waar het beter kan qua indeling van de keuken/counter
Ach johquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Net verbouwd, nu al op de stoep voor commentaar
hebben wij ook gehad hoor.
Toen die vorig jaar bij ons kwamen waren ze er precies op de dag dat het HACCP boek spoorloos was verdwenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat is de Rob Geus van McDonald's, hij controleert haccp en alles wat daar omheen draait
Zo is het aan ons gemeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
Ja? Jullie zijn franchise toch?
Dan ligt die beslissing volgens mij bij franchisee en niet bij McD NL.
Jesusquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Toen die vorig jaar bij ons kwamen waren ze er precies op de dag dat het HACCP boek spoorloos was verdwenenBleek achteraf dat de schoonmakers hem hadden weggegooid
Ook leuk is onze nieuwste GAP Buster, ze waren zo slim geweest om een meisje op d'r 2e dag in d'r eentje kassa neer te zettenDus dat was een score van 44%
Echt alles was fout
![]()
Mistery Guest.. ken je toch wel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef misz--kelliej het volgende:
GAP Buster?
Ik ben nog niet zo lang werkzaam, dus ben nog niet zo bekend met al julie vakterminologie
er komt iemand eten in het restaurant en door de drive, die beoordeelt allesquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef misz--kelliej het volgende:
GAP Buster?
Ik ben nog niet zo lang werkzaam, dus ben nog niet zo bekend met al julie vakterminologie
Dat was het leuke, behalve 1 shift manager waren de bedrijfsleider en de 1e assistent er ook, en die vonden het allemaal wel bestquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze mogen de verantwoordelijkheid niet eens op dat meisje gooien.
Vette fail van die shift manager.
Is wel erg zielig voor meisje om alleen achter de kassa te staan op de 2de dag, maar zo leer je het wel het beste. Ik heb btw ooit maar 3 uur kassatraining gehad, de crewtrainer werd namelijk ziek. En ze hadden niemand om mij te trainen. Was twee jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat was het leuke, behalve 1 shift manager waren de bedrijfsleider en de 1e assistent er ook, en die vonden het allemaal wel best
Is een oud bankgebouw waardoor we veel opslag hebben(en veel kluizen). Btw is deze grootte 12 kassa's twee frietstations vaak wel nodig. (Als psv speelt/ carnaval/koningginnedag/ rond kerst/sinterklaas)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Yannick567 het volgende:
Is dat bij jullie?
Wat een grote zaak!
Hoeveel zitplaatsen hebben jullie wel weer niet dan? :p Wij hebben ruim 200 zitplaatsen met 10 kassa's, maar die worden alleen met koninginnenacht en dag allemaal gebruikt, 2 frietstations hadden we ook, maar de 2e werd nooit gebruiktquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef muiterij het volgende:
Is een oud bankgebouw waardoor we veel opslag hebben(en veel kluizen). Btw is deze grootte 12 kassa's twee frietstations vaak wel nodig. (Als psv speelt/ carnaval/koningginnedag/ rond kerst/sinterklaas)![]()
Ik zou het aantal zitplaatsen zo 123 niet weten. Beneden al zeker 200-250, boven hangt het af hoe erg je de banken vol moet proppen, in basis kunnen er 6 mensen aan een tafel boven maar dat haal je niet. Het zullen er ongeveer 100 zijn. We hebben als het druk is zeker 4/5 man + hostess in de lobby staan. Normale doordeweekse dag 1/2 + hostess, alleen dan is boven vaak niet open. En dan wordt ons toilet nog bijgehouden door een extern bedrijf. Overigens zijn hier elke zaterdag- en vrijdag(koop)- avond bijna alle tafels bezet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hoeveel zitplaatsen hebben jullie wel weer niet dan? :p Wij hebben ruim 200 zitplaatsen met 10 kassa's, maar die worden alleen met koninginnenacht en dag allemaal gebruikt, 2 frietstations hadden we ook, maar de 2e werd nooit gebruikt
Die ruimte hebben we wel nodig midden in het centrum, we hebben een lange mac zoals je kan zien in het filmpje, op koningginedag staat die tot de trap vol met mensen. En dan hebben we nog beveiliging die de deur dicht houdt als het te druk is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef Studiotje het volgende:
Damn, huge McD... hier hebben wij 200 zitplaatsen binnen en buiten ook nog een stuk of 50, dit zit elke vrijdag, zaterdag en zondag iig allemaal vol (binnen)Buiten word in de zomer altijd voluit gebruik van gemaakt aangezien dat zowat de gehele dag in de zon zit..
Wij hebben maar 1 friet ding maar wel heel wat frituur meuk, alleen is 1 zo'n ding echt zwaar te weinig, meestal staat er gewoon een rij medewerkers die staan te wachten..
Kibbelingen met sausquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Battlefan het volgende:
Ze gaan een nieuwe fish filet testen, de fish deluxe ofzo
Wie zei dat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Battlefan het volgende:
Ze gaan een nieuwe fish filet testen, de fish deluxe ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |