abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78591965
Hier werkt de free hotspot heel erg goed, als je er twee meter vanaf zit, daarna heeft ie geen ontvangst meer. We hebben al contact opgenomen en ze komen een nieuwe brengen./ deze repareren.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:52:27 #227
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78594173
Bij ons was deze hotspot al twee maanden geleden actief. Daarvoor moest je ervoor betalen en nu sinds twee maanden geleden ontdekten we per toeval dat het 'opeens' gratis was

Was eigenlijk oud nieuws. Komt er op een gegeven moment zo'n memo staat daarop: met ingang van vandaag hebben we gratis internet.... Euheu, dat hadden we toch al!!??
pi_78594242
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:45 schreef Yannick567 het volgende:

CBO-nachtmerries.
CBO op pootjes die je achterna loopt!

goed. ontopic
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
pi_78594961
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:

[..]

Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
De bacon en kaas met een tang pakken?
Ik weet niet in wat voor restaurant jij werkt maar hier pakten wij die bacon met een handschoentje en de kaas gewoon met de hand

En ja dat was een nuttige bijdrage, die '/' post. Dat weet alleen Marko
Ben benieuwd hoe het bij ons zit met die free hotspot. Heb vandaag geen mensen ervoor gezien ofzo die dat regelden.
pi_78595004
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:

[..]

Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.
pi_78595620
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef muiterij het volgende:

[..]

Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.
Die bacon vond ik ook de enige 'vertraging', als je dat al vertraging kan noemen. En het nadeel dat hij zo snel koud was. Die toaster van de BOP is al minder warm dan de reguliere toasters en als je dan al een groter broodje hebt..
Daarom is het beter ook dat de bacon bij de tasty ook pas erop gaat na het vlees

Morgen Dutch Deluxe, ik ben benieuwd
  maandag 1 maart 2010 @ 20:05:18 #232
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78606114
Minder warm? Dat ding moet toch 300 graden zijn ofzo? Hij toast alleen in de helft van de tijd dacht ik? Tenminste, zo is het officieel dan, van de praktijk weet ik niks
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78606343
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

De bacon en kaas met een tang pakken?
Ik weet niet in wat voor restaurant jij werkt maar hier pakten wij die bacon met een handschoentje en de kaas gewoon met de hand
Wij hebben serieus een tang gehad voor het pakken van de CBO kaas, meteen toen onze BOB keuken werd geïnstalleerd. Dit omdat er bacon in de kaas zou zitten (???). Handschoenen mochten ook.

Bacon werd vroeger ook met de handschoenen gepakt, maar nu ook met tangen. Gelukkig zijn we nu van dat gerotzooi af, bacon bij de Big Tasty pak ik maar met de handschoen...
pi_78606399
Er zat wel bacon in die kaas ja, raar dan.
Ik heb van de week een bestelling gedaan bij een bedrijf dat keuken equipment levert en ik zag in de catalogus verschillende tangen staan die wij ook niet gebruiken. Tang voor de grill chicken enzo. Die pakken wij gewoon met een handschoentje

Hoe bewaren jullie die grill chickens trouwens in het UHC?
In of uit de verpakking?
pi_78606654
quote:
In of uit de verpakking?
In de verpakking, als ze überhaupt al in de UHC worden bewaard. Bij ons worden er echt weinig ceasar grilled verkocht, dus op voorraad houden is pure verspilling...
pi_78610062
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Yannick567 het volgende:
Er zat wel bacon in die kaas ja, raar dan.
Ik heb van de week een bestelling gedaan bij een bedrijf dat keuken equipment levert en ik zag in de catalogus verschillende tangen staan die wij ook niet gebruiken. Tang voor de grill chicken enzo. Die pakken wij gewoon met een handschoentje

In of uit de verpakking?
Wij bewaren ze voornamelijk niet in het UHC, als het extreem druk is 1 met mazzel. Meestal adviseer ik gasten als ze haast hebben ook een crispy aan. En een grilled wordt gewoon vers gemaakt hier. Wij gebruiken ook bijna geen tangen, eigenlijk alleen handschoenen, tenzij een keer een mcnugget vast zit in het mandje. En bij de grill gebruiken we er een voor het vlees.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:27:35 #237
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78610655
Grill Chicken maken we alleen op bestelling, maar als we het bewaren dan blijft ie meestal in de verpakking zitten, maar officieel moet ie er uit :p Wij hebben wel een tang voor de bacon, en voor bij de grill, verder gaat alles met handschoenen Maar dat lijkt mij redelijk standaard met KVA
- Walt Disney
pi_78613898
Bij ons loopt caesar grill best redelijk. Ik heb best een schijthekel aan die dingen, al dat gekut met dat vacuumplastic als hij onder de grill is geweest.. Wij bewaren hem ook in de verpakking, als je hem erbuiten bewaart droogt hij heel snel uit

Officieel moet bij BOP alles met een tang. Wij deden dit eerst ook nooit; tot we een nieuwe RM kregen. Bevestigingsmateriaal voor die handschoenen weg en scheppen maar met die tangen en nuggetsschep Wel even wennen in het begin maar nu weet ik niet beter.
Verder voor het vlees een handschoentje en voor de bacon ook.
pi_78618877
Wij verkopen best wel veel salades dan, als ik dit zo lees..
Sta alleen niet in de keuken, dus geen flauw idee van voorraden enzo..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:35:07 #240
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78620863
Heb de toekomstige OP toch alvast een beetje veranderd, inclusief lijstje wie er nou eigenlijk allemaal bij de McD werkt Zie hem in de spoiler en gooi jezelf in de lijst op de wiki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Walt Disney
pi_78621467
ziet er netjes uit. Ik zal mij morgen ff toevoegen!
pi_78621470
Leuk hoor
Heb me erbij gezet.

Alleen de topicnaam gaan we voortaan wel even anders noemen
pi_78621482
En die harlingerburger mag weg
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:41:08 #244
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78621848
Daar heb ik iets heel erg creatiefs op bedacht, flikker die plaatjes van McD gewoon zelf online, dus als er halverwege het topic een actie begint komt ie toch nog in de OP
- Walt Disney
pi_78621984
wij hebben vandaag harlingerburgers verkocht maar niet officieel nee op een QP broodje franekersaus sla bacon en emmentaler kaas. ik heb nadat de tube franekersaus op was (en de RM verdwenen was) maar gezegd dat we niets meer hadden.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:53:55 #246
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78621991
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:35 schreef Battlefan het volgende:
Heb de toekomstige OP toch alvast een beetje veranderd, inclusief lijstje wie er nou eigenlijk allemaal bij de McD werkt Zie hem in de spoiler en gooi jezelf in de lijst op de wiki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij er niet inzetten.

TheGirlNextDoor - Enschede Drive

Kan iemand dat voor me doen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 2 maart 2010 @ 02:19:34 #247
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78622288
Staat erbij
- Walt Disney
  dinsdag 2 maart 2010 @ 02:30:37 #248
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78622355
Dankje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 02:40:07 #249
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_78622398
Ik hoorde eens dat je bij McDonalds exacte richtlijnen moet volgens bij een burger bakken, dat je geen burgerflip kan doen zonder dat er een regel aan vast zit...
:')
  dinsdag 2 maart 2010 @ 02:52:27 #250
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78622457
Overal zijn procedures voor ja :p En burgers worden niet geflipt maar van 2 kanten tegelijk gebakken
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')