Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:45 schreef Yannick567 het volgende:
CBO-nachtmerries.
CBO op pootjes die je achterna loopt!![]()
goed. ontopic
De bacon en kaas met een tang pakken?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Echt, ik spong een gat in de lucht toen ik hoorde dat de CBO eruit ging. Als er een broodje voor opstoppingen zorgde bij BOP, was het de CBO wel! De bacon en de kaas die met een aparte tang gepakt moesten worden zorgde echt voor mega vertragingen. De Chicken Sensation kan je tenminste wat sneller dressen...
Die bacon vond ik ook de enige 'vertraging', als je dat al vertraging kan noemen. En het nadeel dat hij zo snel koud was. Die toaster van de BOP is al minder warm dan de reguliere toasters en als je dan al een groter broodje hebt..quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hier moest het gewoon met zo'n plastic handschoen. Dus het viel wel mee met de vertraging.
Wij hebben serieus een tang gehad voor het pakken van de CBO kaas, meteen toen onze BOB keuken werd geïnstalleerd. Dit omdat er bacon in de kaas zou zitten (???). Handschoenen mochten ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De bacon en kaas met een tang pakken?
Ik weet niet in wat voor restaurant jij werkt maar hier pakten wij die bacon met een handschoentje en de kaas gewoon met de hand![]()
In de verpakking, als ze überhaupt al in de UHC worden bewaard. Bij ons worden er echt weinig ceasar grilled verkocht, dus op voorraad houden is pure verspilling...quote:Hoe bewaren jullie die grill chickens trouwens in het UHC?
In of uit de verpakking?
Wij bewaren ze voornamelijk niet in het UHC, als het extreem druk is 1 met mazzel. Meestal adviseer ik gasten als ze haast hebben ook een crispy aan. En een grilled wordt gewoon vers gemaakt hier. Wij gebruiken ook bijna geen tangen, eigenlijk alleen handschoenen, tenzij een keer een mcnugget vast zit in het mandje. En bij de grill gebruiken we er een voor het vlees.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Yannick567 het volgende:
Er zat wel bacon in die kaas ja, raar dan.
Ik heb van de week een bestelling gedaan bij een bedrijf dat keuken equipment levert en ik zag in de catalogus verschillende tangen staan die wij ook niet gebruiken. Tang voor de grill chicken enzo. Die pakken wij gewoon met een handschoentje
Hoe bewaren jullie die grill chickens trouwens in het UHC?
In of uit de verpakking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:35 schreef Battlefan het volgende:
Heb de toekomstige OP toch alvast een beetje veranderd, inclusief lijstje wie er nou eigenlijk allemaal bij de McD werktZie hem in de spoiler en gooi jezelf in de lijst op de wiki
Ik kan mij er niet inzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TheGirlNextDoor - Enschede Drive
Kan iemand dat voor me doen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |