abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 22:16:36 #201
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78571074
Nu snap ik wel dat de groentenburger niet zovaak verkocht wordt, McDonald's is en blijft natuurlijk een hamburgertent. Daarnaast zijn er veel vegetariers principieel tegen McDonalds. Maar toch, nu hebben ze helemaal geen vegetarische burgers meer...

Maar wat ik me dan afvraag; een paar maanden geleden hadden ze die dingen nog wel overal. Hebben ze nu dan minder frietpannen ofzo?
pi_78571393
Met de ombouw van KVA naar BOP zijn er veel dingen veranderd daar, of dat specifieke restaurant heeft besloten om een compleet nieuwe frituurpan aan te schaffen zonder daar mee rekening te houden.

Een ander scenario is dat de franchisenemer gewoon besloten heeft om dat ding uit het assortiment te gooien, zo goed werd hij ook niet verkocht.
pi_78571766
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag; een paar maanden geleden hadden ze die dingen nog wel overal. Hebben ze nu dan minder frietpannen ofzo?
Waarschijnlijk hebben ze hem gewoon uit het assortiment gegooid, hier in Amersfoort Noord hebben we hem wel omdat we 8 'pannen' hebben, in de stad hebben ze hem weer niet omdat ze er daar 6 hebben.. Ligt dus gewoon aan de vestiging... al verkopen ze niet super en staan bij ons op de kassa ook onder een leeg tabje verstopt..
pi_78573247
Wij hebben ook 8 frituurpannen ja, en ook daar zit de groenteburger tussen terwijl deze helemaal niet zo hard loopt. Met de ombouw van het restaurant wordt rekening gehouden met de vraag of de groenteburger uit of weer in het assortiment gaat of komt. Ze mogen trouwens best wat meer vegetarische producten voeren bij ons. Enige vegatarische wat wij hebben zijn dan de groenteburger en de salades
  zondag 28 februari 2010 @ 23:06:34 #205
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78573568
In Engeland hebben ze wisselende vegetarische producten in het assortiment die volgens mij helemaal niet zo beroerd verkopen. Ik begrijp best dat McDonalds geen uitgebreid vegetarisch assortiment voert, het is nu eenmaal niet hun doelgroep. Toch zou een vegaproduct niet misstaan in het kader van gezonde voeding, waar ze toch erg mee lopen te leuren.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:08:43 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78573662
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Engeland hebben ze wisselende vegetarische producten in het assortiment die volgens mij helemaal niet zo beroerd verkopen. Ik begrijp best dat McDonalds geen uitgebreid vegetarisch assortiment voert, het is nu eenmaal niet hun doelgroep. Toch zou een vegaproduct niet misstaan in het kader van gezonde voeding, waar ze toch erg mee lopen te leuren.
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?

Verder heb je in de UK veel meer Hindoes die geen rundvlees eten.
pi_78573826
Het land waar een mcdonald's is gevestigd draait zich ook een beetje naar de cultuur natuurlijk
  zondag 28 februari 2010 @ 23:23:55 #208
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78574386
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?

Verder heb je in de UK veel meer Hindoes die geen rundvlees eten.
Ik denk dat eten bij de Mac sowieso niet gezond is.
Nu kan ik mijn theorie over het gezondheidsgehalte van (rund)vlees hier wel verkondigen, maar dat zou topicvervuiling zijn en doe ik dus niet.
  maandag 1 maart 2010 @ 00:19:55 #209
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78576328
Hier word eigenlijk maar eens in de maand gevraagd of we groentenburgers verkopen. Wij hebben ze hier, naar mijn weten, nog nooit gehad. Vast wel in de periode dat deze net nieuw was enzo, maar wij zouden ze zeker niet goed genoeg verkopen om er een nieuwe pan voor aan te schaffen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_78576348
Wat verdient zo'n vrouw die achter de mic zit bij de MacDrive?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78576373

origineel man!
pi_78576443
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 1 maart 2010 @ 00:29:13 #213
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78576495
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verdient zo'n vrouw die achter de mic zit bij de MacDrive?
Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 1 maart 2010 @ 00:34:14 #214
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78576584
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier word eigenlijk maar eens in de maand gevraagd of we groentenburgers verkopen.
Bij ons vragen ze er meer naar sinds we ze niet meer hebben dan dat we ze verkochten toen ze er nog wel waren
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78576595
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
oké sorry, omdat lui altijd zitten te zeuren over het loon.

Bij de drive zitten is geen aparte functie, diegene verdiend gewoon evenveel als een andere. Wel afhankelijk van de leeftijd etc.
pi_78576598
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.
En hoeveel is dat?
  maandag 1 maart 2010 @ 00:35:31 #217
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78576616
Minimumloon + een paar cent?
- Walt Disney
pi_78576637
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hoeveel is dat?
voor een 20 jarige iets van 7 euro p.u. denk ik zo.
pi_78576647
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:35 schreef Battlefan het volgende:
Minimumloon + een paar cent?
Das dan toch zeker op die paar centen na echt teveel
pi_78576683
Ligt o.a. ook aan je contract. Oud of nieuw contract, vast contract ja/nee, zondag toeslag ja/nee.
Als je een oud contract hebt heb je ook functiejaren dus verdien je al meer dan een andere collega op jouw leeftijd die dat niet heeft.

dat is bij ons trouwens ook, als iets uit het assortiment is wordt er veel meer naar gevraagd. Ik heb nog wel eens mensen die vragen naar een chicken gourmet of een cbo.
pi_78576767
Ik vraag ook nog steeds naar een CBO Verdorie
Eerste dag bij de mac, ik helemaal blij: Lang leve de CBO! En het eerste-dag-gratis-eten-principe!
Wassie de dag daarvoor uit het assortiment gegaan

Nog nachtmerries over

p.s: Offtopic, waarom staan alle poppetjes onder andere toetsencombinaties dan ik gewend ben van ALLE andere fora en chatdingen enzo?
pi_78576818

CBO-nachtmerries.
CBO op pootjes die je achterna loopt!

goed. ontopic
pi_78576877
/

[ Bericht 71% gewijzigd door Yannick567 op 01-03-2010 00:49:25 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 01:30:55 #224
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78577586
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:43 schreef misz--kelliej het volgende:
p.s: Offtopic, waarom staan alle poppetjes onder andere toetsencombinaties dan ik gewend ben van ALLE andere fora en chatdingen enzo?
Om het interessant te houden
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
/
Nuttige bijdrage

Bij ons is dat nieuwe free-hotspot.com geval al actief trouwens, niet dat ie internetverbinding heeft verder
- Walt Disney
pi_78579763
lekker spul dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')