Waarschijnlijk hebben ze hem gewoon uit het assortiment gegooid, hier in Amersfoort Noord hebben we hem wel omdat we 8 'pannen' hebben, in de stad hebben ze hem weer niet omdat ze er daar 6 hebben..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag; een paar maanden geleden hadden ze die dingen nog wel overal. Hebben ze nu dan minder frietpannen ofzo?
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Engeland hebben ze wisselende vegetarische producten in het assortiment die volgens mij helemaal niet zo beroerd verkopen. Ik begrijp best dat McDonalds geen uitgebreid vegetarisch assortiment voert, het is nu eenmaal niet hun doelgroep. Toch zou een vegaproduct niet misstaan in het kader van gezonde voeding, waar ze toch erg mee lopen te leuren.
Ik denk dat eten bij de Mac sowieso niet gezond is.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Wat denk je dat gezonder is? Groente en zetmeel doordrenkt met vet of een rundvleesburgertje wat van de grill komt?
Verder heb je in de UK veel meer Hindoes die geen rundvlees eten.
Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verdient zo'n vrouw die achter de mic zit bij de MacDrive?
Bij ons vragen ze er meer naar sinds we ze niet meer hebben dan dat we ze verkochten toen ze er nog wel warenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier word eigenlijk maar eens in de maand gevraagd of we groentenburgers verkopen.
oké sorry, omdat lui altijd zitten te zeuren over het loon.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
En hoeveel is dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rest van de medewerkers, afhankelijk van leeftijd.
Das dan toch zeker op die paar centen na echt teveelquote:
Om het interessant te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:43 schreef misz--kelliej het volgende:
p.s: Offtopic, waarom staan alle poppetjes onder andere toetsencombinaties dan ik gewend ben van ALLE andere fora en chatdingen enzo?![]()
Nuttige bijdragequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |