abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 15:19:37 #176
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78553467
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
Kun je nagaan hoe het er bij ons uit ziet Laatste verbouwing was in 2001 ofzo
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78553581
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kan Logisch ook.

Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Bij ons kunnen ze alleen een ochtendlevering doen omdat ze anders simpelweg niet bij het restaurant kunnen komen. , dan gaan de paaltjes in het centrum gewoonweg niet open.
pi_78557551
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSK
Het was een sarcastische opmerking
Kiosk is toch die bestelzuil? Zijn daar nog aparte aanpassingen voor geweest buiten de kassa om? Ik las dat je aan een 'speciaal' deel aan de counter je bestelling moet halen.

Dan hebben wij het trouwens wel luxe met een eigen terrein, geen gezeik ook. Behalve dan van carpoolers

Ja Mathijs maar jullie hebben nog geen BOP he. Wij wel. Als je ziet hoe sommige dingen er nu al 'versleten' uit zien, kan eigenlijk niet binnen 2 jaar
  zondag 28 februari 2010 @ 18:00:05 #179
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78559152
Tsja, we hebben opeens wel een nieuwe ijsblokjesmachine, de vorige was meer van de poolkappen en minder van de blokjes We zijn wel aan onze 5e HB toaster voor KVA binnen een maand, ze gaan allemaal stuk En onze fish stomer is ook opeens verdwenen
- Walt Disney
pi_78559323
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef Battlefan het volgende:
Tsja, we hebben opeens wel een nieuwe ijsblokjesmachine, de vorige was meer van de poolkappen en minder van de blokjes We zijn wel aan onze 5e HB toaster voor KVA binnen een maand, ze gaan allemaal stuk En onze fish stomer is ook opeens verdwenen
Toasten jullie de fish ineens? Bij ons gaan de meeste dingen niet zo snel stuk, we hebben sinds twee maanden nieuwe toasters voor alles en ze blijven godzijdank werken.
pi_78559382
Wij hebben sinds begin februari ook nieuwe toasters, mooie dingen hoor Met een digitaal timertje dat afloopt Zijn ook stand-by toasters dus als je ze niet gebruikt kun je ze dicht laten.
We hebben hier nog wel eens last van een visstomer die onder stroom staat
  zondag 28 februari 2010 @ 18:17:32 #182
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78559620
De fishstomer bleef eerst door stomen, en een dag later ging ie niet meer aan Nu is ie helemaal verdwenen Onze Big Mac toasters kunnen trouwens ook gewoon in standby, en zijn al redelijk oud (ze stonden er 4 jaar geleden in iedergeval al), timer zit alleen aan de achterkant, heb je niet zoveel aan
- Walt Disney
pi_78559664
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Yannick567 het volgende:

[..]
Kiosk is toch die bestelzuil? Zijn daar nog aparte aanpassingen voor geweest buiten de kassa om? Ik las dat je aan een 'speciaal' deel aan de counter je bestelling moet halen.
Mja, Kiosk is de belstelzuil.. en er is een aanpassing geweest, aan de totale rechterkant van de counter (voor de gasten dan) is er een kassa verdwenen en is er een kassa opgeschoven zodat daar genoeg plek is voor 4 dienbladen + dienblad voor de kassa ook hangt daar boven een grote pijl met Easy Order en daar onder hangt een stikker dat het een afhaalpunt is, ook hangt er een scherm waar de bestellingen op staan, maar dat is handig.. zo'n scherm is er ook bij gekomen boven de bin, rechts voor de KIOSK en links voor de Drive..

Duidelijk lijkt me? Nah, mensen gaan toch na hun bestelling soms gewoon in de rij staan en mensen die niets hebben besteld gaan in de rij van de kiosk ophaalding staan en staan daar dan te bestellen en als je ze onderbreekt worden ze boos

Maar voor de rest nog geen veranderingen echt... laatst hebben wij volgens mij ook een nieuwe toaster gehad, maar dat was het ook
pi_78563011
Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zeker als ze dat in elk restaurant willen gaan plaatsen, want dat was toch de bedoeling? Neem aan dat er niet in elk restaurant plek is voor een bestelzuil en extra ruimte op de counter.
pi_78563368
In Duitsland laatst de McRosti gehad en een McRib met een liter saus .. Monsterlijk lekker
We shall rise again !
pi_78563588
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef KingSizePinda het volgende:
In Duitsland laatst de McRosti gehad en een McRib met een liter saus .. Monsterlijk lekker
Ik wil niet zeuren ofzo.. maar dit is het medewerkerstopic
pi_78563632
Sorry, ik zal et niet weer doen ..
We shall rise again !
pi_78563694
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef KingSizePinda het volgende:
Sorry, ik zal et niet weer doen ..
Je mag best wel eens een berichtje posten maar om die reden zijn wij ook in ons eigen topic gezet
Houdt niet weg dat je hier wel welkom bent hoor
pi_78564077
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zeker als ze dat in elk restaurant willen gaan plaatsen, want dat was toch de bedoeling? Neem aan dat er niet in elk restaurant plek is voor een bestelzuil en extra ruimte op de counter.
Vraag ik me ook af Denk trouwens wel dat dit een succes word hoor, meer mensen die snel een bestelling willen plaatsen doen dat via de kiosk
pi_78564546
Nu is de reclame in het Nederlands:

Die Amerikaanse versie was dus gewoon een voice-over

Volgens McDonald's Nederland wordt dit hét nieuwe voorbeeld voor de 'gezonde' lijn van McDonald's, zeer veelbelovende reacties enzo.. zoals in elk campagneboekje met een nieuw broodje
pi_78567022
Blijft hoedannog een slechte reclame
  zondag 28 februari 2010 @ 21:12:08 #192
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78567171
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
pi_78568606
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
Hier wel hoor. En de andere 6 restaurants hier in de buurt ook
pi_78568655
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
hier ook nog gewoon...
  zondag 28 februari 2010 @ 21:44:27 #195
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78569219
Waar is dat dan? In Arnhem (alle 3...), Nijmegen, en langs de snelweg tussen Eindhoven en Nijmegen hebben ze ze niet meer. Ze zeiden dat ze uit het assortiment waren...
pi_78569645
Hier in zuid-holland Gorinchem en omgeving.
Hij is niet landelijk uit het assortiment, er zijn maar ongeveer 70/220 restaurants die hem verkopen, omdat niet elk restaurant een aparte frituurpan voor die groenteburger heeft of omdat hij niet hard genoeg loopt om er een speciale frituurpan voor aan te schaffen.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:55:17 #197
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_78569931
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Yannick567 het volgende:
Hier in zuid-holland Gorinchem en omgeving.
Hij is niet landelijk uit het assortiment, er zijn maar ongeveer 70/220 restaurants die hem verkopen, omdat niet elk restaurant een aparte frituurpan voor die groenteburger heeft of omdat hij niet hard genoeg loopt om er een speciale frituurpan voor aan te schaffen.
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
pi_78570151
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
Nee, want elk product heeft een andere baktijd, en buiten dat is het een vegetarische burger, en heeft zo elk product zijn andere pan. Friet, nuggets, mcchickens, mckroket, fishfilet en een groenteburger.
Zo heb je 100% zekerheid dat hij in die pan is gebakken en niet in de pan van de chickens. Kan zomaar de smaak van die groenteburger beïnvloeden
  zondag 28 februari 2010 @ 22:01:49 #199
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78570319
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Nee dat mag niet, alles wordt apart gefrituurd (Nuggets bij Nuggets, McChicken bij McChicken, Wrap bij Wrap, Kroket bij Kroket, Fish bij Fish) En omdat de Groentenburger als vegetarisch wordt verkocht mag dat dus niet bij de rest En hij is inderdaad weg omdat niet iedere McD genoeg pannen er voor heeft, de meeste hebben er 6, en daar past de Groentenburger niet bij, die hem nog wel verkopen die hebben er 8. En om voor de groentenburger, die bij ons gemiddeld niet meer dan een keer of 6 per dag werd verkocht, een nieuwe te kopen te gaan kopen gaat wat ver
- Walt Disney
pi_78570782
(Even een stapje terug) Ik wil de cornetto aardbei wel houden Die vind ik het lekkerst!!
Nja, het lekkerst was de McFlurry Cappucino, maar die bestaat al eeuwen niet meer

Had gister weer een originele: Haringenburger ipv Harlingenburger en die vrouw zat echt van.. Ieuwll, dat lijkt me echt niet lekker, een haringenburger!
Euhmmm.. die hebben we ook niet mevrouw *Zucht, moeilijk he, lezen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')