Kun je nagaan hoe het er bij ons uit zietquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
Bij ons kunnen ze alleen een ochtendlevering doen omdat ze anders simpelweg niet bij het restaurant kunnen komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kanLogisch ook.
Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSK
Toasten jullie de fish ineens?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef Battlefan het volgende:
Tsja, we hebben opeens wel een nieuwe ijsblokjesmachine, de vorige was meer van de poolkappen en minder van de blokjesWe zijn wel aan onze 5e HB toaster voor KVA binnen een maand, ze gaan allemaal stuk
En onze fish stomer is ook opeens verdwenen
Mja, Kiosk is de belstelzuil.. en er is een aanpassing geweest, aan de totale rechterkant van de counter (voor de gasten dan) is er een kassa verdwenen en is er een kassa opgeschoven zodat daar genoeg plek is voor 4 dienbladen + dienblad voor de kassaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Kiosk is toch die bestelzuil? Zijn daar nog aparte aanpassingen voor geweest buiten de kassa om?Ik las dat je aan een 'speciaal' deel aan de counter je bestelling moet halen.
Ik wil niet zeuren ofzo.. maar dit is het medewerkerstopicquote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef KingSizePinda het volgende:
In Duitsland laatst de McRosti gehad en een McRib met een liter saus .. Monsterlijk lekker
Je mag best wel eens een berichtje posten maar om die reden zijn wij ook in ons eigen topic gezetquote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef KingSizePinda het volgende:
Sorry, ik zal et niet weer doen ..
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zeker als ze dat in elk restaurant willen gaan plaatsen, want dat was toch de bedoeling? Neem aan dat er niet in elk restaurant plek is voor een bestelzuil en extra ruimte op de counter.
Hier wel hoor. En de andere 6 restaurants hier in de buurt ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
hier ook nog gewoon...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, hallo. Kan iemand mij vertellen waarom ik nergens meer een groentenburger kan bestellen?
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Yannick567 het volgende:
Hier in zuid-hollandGorinchem en omgeving.
Hij is niet landelijk uit het assortiment, er zijn maar ongeveer 70/220 restaurants die hem verkopen, omdat niet elk restaurant een aparte frituurpan voor die groenteburger heeft of omdat hij niet hard genoeg loopt om er een speciale frituurpan voor aan te schaffen.
Nee, want elk product heeft een andere baktijd, en buiten dat is het een vegetarische burger, en heeft zo elk product zijn andere pan. Friet, nuggets, mcchickens, mckroket, fishfilet en een groenteburger.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
Nee dat mag niet, alles wordt apart gefrituurd (Nuggets bij Nuggets, McChicken bij McChicken, Wrap bij Wrap, Kroket bij Kroket, Fish bij Fish) En omdat de Groentenburger als vegetarisch wordt verkocht mag dat dus niet bij de restquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen niet in dezelfde frietpan als al die andere troep gooien dan? Ik hoorde laatst een theorie dat de groentenburger verbannen zou worden om een bepaalde groep, die alleen halal voedsel eet, weg te houden. Dat is dus niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |