abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78514002
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef Yannick567 het volgende:
Er komen wat wijzigingen in het flurry assortiment

als ik het goed onthouden heb :
stroopwafel wordt verlengd
begin maart ergens gaat cornetto aardbei eruit, krijgen we oreo terug
eind maart oreo eruit, aardbei terug
eind april (25) stroopwafel eruit

en vanaf 26 april

MCFLURRY LION
Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:43:55 #152
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78518196
Oreo hadden wij nog steeds, die is nooit weggeweest omdat ze belachelijk veel hadden besteld
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78519136
McFlurry Lion Pfoh! Tofheid, ben net van de echte verslaving af..
pi_78519410
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef muiterij het volgende:

[..]

Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.
Ik vind de cornetto aardbei wel lekker fris, in vergelijking met de andere...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:35:47 #155
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78530815
Nieuw

Ik lees al aan aantal maanden hier de posts en nu toch de knoop doorgehakt. Ben member geworden van 'Fok'.
pi_78531559
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef mstyle het volgende:
Nieuw

Ik lees al aan aantal maanden hier de posts en nu toch de knoop doorgehakt. Ben member geworden van 'Fok'.
Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.

Btw, franker en rookworst zijn totaal uitverkocht en die krijgen we ook niet meer. Dutch Deluxe vandaag uitgeprobeerd (een testrun) en redelijk goed bevallen, ik vind het bruine brood lekkerder dan de ciabatta.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:06:22 #157
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78534400
Ja klopt, Mc-Zwolle
pi_78536573
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:06 schreef mstyle het volgende:
Ja klopt, Mc-Zwolle
Daar heb ik paar jaar geleden nog gewerkt, voor sterrenslag
pi_78537112
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef muiterij het volgende:

[..]

Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.

Btw, franker en rookworst zijn totaal uitverkocht en die krijgen we ook niet meer. Dutch Deluxe vandaag uitgeprobeerd (een testrun) en redelijk goed bevallen, ik vind het bruine brood lekkerder dan de ciabatta.

Ik vind het alleen zwaar waardeloos dat dat brood wéér in een kartonnen doos zit.
Waarom niet gewoon net als de rest?
Verder moeten ze dat flurry assortiment maar is opschonen.
Weg met die cornetto. Daar hebben we de nodige variaties op gehad
Oreo was ik ook niet kapot van, mits zonder chocoladesaus. Dan was hij nog wel te doen.

Toen magnum en oreo waren afgelopen hadden wij nog een beste voorraad, die hebben we week of 2 gehouden en daarna heeft onze RM ze weggeflikkerd, zo zonde, magnum was lekker
pi_78540965
Rookworst en Harlinger of weet ik het hebben we hier nog volop Eigenlijk zelfs nog te veel maar ja... Morgen komt Ronald McDonald bij de Mc hiero Ook staat bijna iedereen op het rooster behalve ik, tof.. alleen omdat McD NL langs komt... kansloos.
pi_78541103
Omdat Ronald langskomt komt McDonald's Nederland?

Wij hebben hier binnenkort ook zo'n beleefdag ofzo. Speciaal voor kinderen
pi_78541267
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
Omdat Ronald langskomt komt McDonald's Nederland?

Wij hebben hier binnenkort ook zo'n beleefdag ofzo. Speciaal voor kinderen
Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...

McD NL komt langs om te kijken wat er beter kan aan de indeling.
pi_78545271
Ik vond het ook wel verrassend die dozen. Gisteren tijdens de ochtendlevering vroeg ik mls chaufeur waar het dutch deluxe brood was? Wees ie me op een paar van die dozen. Ik vind die wraps al irritant
  zondag 28 februari 2010 @ 10:32:24 #164
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_78545643
Best leuk om eens mee te lezen met achter de schermen bij de McDonalds.

Paar vragen:

Sommigen zeggen dat de McD hier in Hong Kong veel beter smaakt (ik proef het verschil niet echt, maar goed); zou dat kunnen?

Waarom is die lekkere groene mayo die in Nederland verkocht wordt (bijna) in geen enkel ander land te krijgen? Die mis ik echt, is normaal gesproken alleen ketchup oid te koop.

Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_78545908
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Best leuk om eens mee te lezen met achter de schermen bij de McDonalds.

Paar vragen:

Sommigen zeggen dat de McD hier in Hong Kong veel beter smaakt (ik proef het verschil niet echt, maar goed); zou dat kunnen?
Mcdonalds heeft waarschijnlijk voor de verse producten: Sla en Vlees leveranciers uit azie, het zou kunnen dat het iets anders smaakt, maar dat is niet heel erg verschillend.
quote:
Waarom is die lekkere groene mayo die in Nederland verkocht wordt (bijna) in geen enkel ander land te krijgen? Die mis ik echt, is normaal gesproken alleen ketchup oid te koop.
Ik weet dat idd meestal alleen mayo + ketchup te koop is. Buitenlanders zie je vaak vaag kijken bij onze groene frietsaus. Volgensmij is deze saus ooit ingevoerd in nederland en is hij zo populair dat hij is gebleven.
quote:
Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
Heel misschien ooit, maar gezien de houding van mcdonalds nederland tegenover vernieuwing, zal ik het niet zo snel verwachten.
pi_78546229
Frietsaus is ipv majo. Majo wilde mc d niet aan en nederlanders eten meestal geen ketchup bij de patat.

Wat ze in belgie hebben weet ik eigenlijk niet
pi_78546257
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Frietsaus is ipv majo. Majo wilde mc d niet aan en nederlanders eten meestal geen ketchup bij de patat.

Wat ze in belgie hebben weet ik eigenlijk niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/McDonald%27s (voor in de op?)

In belgie kennen ze ook fritessaus
  zondag 28 februari 2010 @ 11:22:53 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78546457
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Denk niet dat dat rendabel is hier, HK heeft natuurlijk een veel hogere bevolkingsdichtheid.
pi_78548094
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...

McD NL komt langs om te kijken wat er beter kan aan de indeling.
Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kan Logisch ook.

Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
pi_78549657
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kan Logisch ook.

Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar ja En de verbouwing is nu meer dan 2 jaar geleden, dus een verandering mag van mij wel
pi_78549836
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar ja En de verbouwing is nu meer dan 2 jaar geleden, dus een verandering mag van mij wel
Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.
.....
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
pi_78549918
Hulde aan veel McMedewerkers .. Vannacht net te laat geweest om een medewerker te redden uit de klauwtjes van opgeschoten knaapies die het nodig vonden om te smijten met spullen en de jongen tikken te geven ..
We shall rise again !
pi_78551246
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef KingSizePinda het volgende:
Hulde aan veel McMedewerkers .. Vannacht net te laat geweest om een medewerker te redden uit de klauwtjes van opgeschoten knaapies die het nodig vonden om te smijten met spullen en de jongen tikken te geven ..
Ja bedankt nog , ik was ook aan het werk gisteren wat een triestelingen met z'n 8en tegen 1
  zondag 28 februari 2010 @ 14:20:24 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78551514
Laatst hadden we gasten in de drive, om 00.56. Ze hadden 2 grote friet, 2 frietsaus en 2 bigmacs besteld. Meisje dat raam 1 stond was vergeten de frietsaus mee te geven. 1.00 gingen wij dicht. Om 1.30 lopen we naar buiten, liggen er 2 bakjes grote friet (duidelijk die van die gasten te zien aan de versheid) pal voor de deur gesmeten

Anders kom je gewoon ff terug bij raam 2 om te vragen naar de frietsaus
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_78553128
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.
.....
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')