Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef Yannick567 het volgende:
Er komen wat wijzigingen in het flurry assortiment![]()
als ik het goed onthouden heb:
stroopwafel wordt verlengd
begin maart ergens gaat cornetto aardbei eruit, krijgen we oreo terug
eind maart oreo eruit, aardbei terug
eind april (25) stroopwafel eruit
en vanaf 26 april
MCFLURRY LION![]()
![]()
Ik vind de cornetto aardbei wel lekker fris, in vergelijking met de andere...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren, die Lion is echt lekker. Die aardbei vind ik persoonlijk niks en mag er ook lang uitblijven. En oreo blijft natuurlijk heerlijk.
Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef mstyle het volgende:
Nieuw
Ik lees al aan aantal maanden hier de posts en nu toch de knoop doorgehakt. Ben member geworden van 'Fok'.
Ik vind het alleen zwaar waardeloos dat dat brood wéér in een kartonnen doos zit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef muiterij het volgende:
[..]
Welkom, ik neem aan dat je bij de mac werkt. In welk dorp/stad.
Btw, franker en rookworst zijn totaal uitverkocht en die krijgen we ook niet meer.Dutch Deluxe vandaag uitgeprobeerd (een testrun) en redelijk goed bevallen, ik vind het bruine brood lekkerder dan de ciabatta.
Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
Omdat Ronald langskomt komt McDonald's Nederland?
Wij hebben hier binnenkort ook zo'n beleefdag ofzo. Speciaal voor kinderen
Mcdonalds heeft waarschijnlijk voor de verse producten: Sla en Vlees leveranciers uit azie, het zou kunnen dat het iets anders smaakt, maar dat is niet heel erg verschillend.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Best leuk om eens mee te lezen met achter de schermen bij de McDonalds.
Paar vragen:
Sommigen zeggen dat de McD hier in Hong Kong veel beter smaakt (ik proef het verschil niet echt, maar goed); zou dat kunnen?
Ik weet dat idd meestal alleen mayo + ketchup te koop is. Buitenlanders zie je vaak vaag kijken bij onze groene frietsaus. Volgensmij is deze saus ooit ingevoerd in nederland en is hij zo populair dat hij is gebleven.quote:Waarom is die lekkere groene mayo die in Nederland verkocht wordt (bijna) in geen enkel ander land te krijgen? Die mis ik echt, is normaal gesproken alleen ketchup oid te koop.
Heel misschien ooit, maar gezien de houding van mcdonalds nederland tegenover vernieuwing, zal ik het niet zo snel verwachten.quote:Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/McDonald%27s (voor in de op?)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Frietsaus is ipv majo. Majo wilde mc d niet aan en nederlanders eten meestal geen ketchup bij de patat.
Wat ze in belgie hebben weet ik eigenlijk niet
Denk niet dat dat rendabel is hier, HK heeft natuurlijk een veel hogere bevolkingsdichtheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef static het volgende:
Hier in HK hebben 24 uur bezorging (ideaal!) Gaat zoiets ook ooit eens in Nederland komen?
Waar was dat nou ook alweer precies voor?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, ze willen goed voorkomen, echt alles werd schoon gemaakt, de tegeltjes zijn weer mooi wit, elk groefje word weggewerkt en elk randje word gekit, Ronald McDonald komt ook weer na meer dan 3 jaar langs...
McD NL komt langs om te kijken wat er beter kan aan de indeling.
Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar jaquote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waar was dat nou ook alweer precies voor?
Wel dom, net verbouwd en dan kijken wat er anders kanLogisch ook.
Als het goed is krijgen wij vanaf de zomer ook een ochtendlevering op zondag ipv zaterdagavond.
Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze gaan kijken hoe er gewerkt word op de huidige opzet en dan gaan ze een advies uitbrengen hoe het efficiënter kan, maar jaEn de verbouwing is nu meer dan 2 jaar geleden, dus een verandering mag van mij wel
Ja bedankt nogquote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef KingSizePinda het volgende:
Hulde aan veel McMedewerkers .. Vannacht net te laat geweest om een medewerker te redden uit de klauwtjes van opgeschoten knaapies die het nodig vonden om te smijten met spullen en de jongen tikken te geven ..
Wij hebben geen 9 kassa's, wij hebben 5 kassa's aan de counter en dan de KIOSKquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Misschien komen ze tot de conclusie dat de bin 5 cm naar rechts moet, dat dat dan weer een positieve invloed heeft op de servicetijd van kassa 4 maar weer een negatieve invloed op de tijd van kassa 9.
.....
Ons restaurant ziet er al best 'uitgeleefd' uit. En dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn na een verbouwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |