McDonald's #23: Met nog steeds de McRookworstquote:Op zondag 21 februari 2010 13:56 schreef HenkieVdV het volgende:
McDonald's #23: Met nog steeds de McRookworst
Slotje
Iddquote:Op zondag 21 februari 2010 15:13 schreef muiterij het volgende:
Heb gisteren ook de arla shake gezien, hoop dat dit zo spoedig mogelijk weg is. Is echt een ramp.
Mensen die dat lekker vinden? Kan het me ook niet voorstellen, vieze gore vette groente..quote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt. Welke halve zool gaat een groenteburger (of uberhaupt zo'n salade) bij de Mcdonalds halen.
Nee, je snapt m'n post niet. Groente lezen in de context van Mcdonalds.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mensen die dat lekker vinden? Kan het me ook niet voorstellen, vieze gore vette groente..
Komt eraanquote:Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef PPL het volgende:
Pfff... zou nu wel een Big Mac menu lusten.
Bezorgen jullie ook in Amsterdam?
Go Large met dubbel saus graag.
Ja vertel het is meid?quote:
King deals - euroknallersquote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef misz--kelliej het volgende:
Maar mijn idee.. Mijn idee.. Nou, als je die niet aanneemt heh
Nee, zat gewoon op een gegeven moment bij de burger king (please don't judge me!!) en daar hebben ze die king deals, en toen vroeg ik me dus af waarom ze niet zoiets doen bij de mac.
Onder andere, ook omdat in die tijd de omzetten niet terugliepen. En die nieuwe euroknallers zouden mensen naar de mac moeten lokken. Uiteindelijk hebben ze dit met bonnen opgelost.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Battlefan het volgende:
Daarom waren de nieuwe euroknallers toch niet doorgegaan, omdat je dan te goedkoop een menu kon samenstellen?
Allemaal leuk en aardig die bonnen. In maart komt er nog een versiequote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef muiterij het volgende:
[..]
Onder andere, ook omdat in die tijd de omzetten niet terugliepen. En die nieuwe euroknallers zouden mensen naar de mac moeten lokken. Uiteindelijk hebben ze dit met bonnen opgelost.
- Uienringen of garnalen ipv de bitterballenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:07 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die bonnen. In maart komt er nog een versie![]()
Maar het wordt wel eens tijd dat ze die euroknallers vernieuwen.
Dan maar geen kleine friet en cheese, doe maar eens wat anders
Hebben jullie suggesties voor nieuwe euroknallers?
Ze zullen er sneller een sundae bij doen, hier kost een normaal ijshoorntje al 1 euro.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:32 schreef Yannick567 het volgende:
Ik vind het jammer dat die wraps zo goed lopen, nouja, jammerhet was eerst een small special/mcmomentje idee en dat is nu wel een soort van weg. Ze staan ook al vast op de prijslijst dus waarom niet zo'n nieuw broodje?
Zelf dacht ik:
- (een van de) Wraps
- Dubbele cheeseburger
- QP
- Kip 6
- Hamburger
- McFlurry
Uienringen is een goed idee jaquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef muiterij het volgende:
[..]
- Uienringen of garnalen ipv de bitterballen![]()
- Een van die wraps.
- Of zoals in belgie de double cheese voor 2 euro
- zo'n snack deluxe uit duitsland voor 2 euro ofzo.
Ik wil iig dat die wraps er snel uit gaan.![]()
Is al gemaaktquote:
Dus.. waarschijnlijk (nog) geen nieuwe broodjesquote:Het klopt dat wij op dit moment Small Wraps verkopen. Op dit moment is geen informatie beschikbaar of in de nabije toekomst Small Specials wederom in het assortiment worden opgenomen als tijdelijk product.
hop hop hopquote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Battlefan het volgende:
Agh, wil eerst nog wel een keer verbouwen, de boel begint bij ons langzaam uit elkaar te vallen
Dit meen ik trouwens. M'n zusje had zo'n wens-kerstbal opgehangen en haar wens kwam uitquote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef Joran-Joran het volgende:
IK GA DANKZIJ DE MACDONALDS NAAR DISNEYLAND PARIJS VOLGENDE MAAND!!!!!!!!!!!1
I LOVE YOU GUYS!!!!!!!!!!!!!
Eh..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens. M'n zusje had zo'n wens-kerstbal opgehangen en haar wens kwam uit
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
hop hop hop
lang leve bop![]()
Zijn er nog geen verbouwplannen bij jullie dan?
Nee jonge dat was afgelopen kerssemisquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Eh..
Wens kerstbal?
Was dat niet alweer 2 jaar geleden?
Utrecht the mall? of wall, die ene iig, langs de A2quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar al het geld ging in de nieuwe zaak, waarvan iedereen nu denkt dat je er moet betalen om te parkeren of door de drive te gaan (zit in een parkeergarage)Dus moeten we weer wachten
Begin volgend jaar zeggen ze, maar dat heb ik al vaker gehoord
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Utrecht the mall? of wall, die ene iig, langs de A2
Wel een mooie tent volgen mij![]()
Wij zijn als een van de eersten verbouwd
En joran, wat was dat voor actie dan?
Wat romantischquote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Je moest op een papieren kerstbal je wens invullen en bepaalde wensen lieten ze dan uitkomen. De meeste mensen vulden in ''een jaar gratis BigMac's''. Mijn zusje is niet bescheiden en had ingevuld ''naar Disneyland''.
En toen kregen we vorige maand een brief dat ze haar wens gingen laten uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |